Fitness Seller

Het grote playstation 3 topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ja maar heeft geen multyplayer? zegt me weinig dan...uitgespeeld is gedaan...65 euro weg

Hmmz, volgens mij stond er op IGN dat als je deze game echt helemaal goed doorspeeld je wel 100 uur aan gemaplay hebt dus..;)
 
Die game koop je juist voor de uitgebreide single player.

Single player is een overbodige optie voor mensen die geen confrontatie durven aan te gaan?
 
Heeft iemand Fifa09 en wil een competitie beginnen? :D
 
Fallout 3 heb ik nu, damn hij is echt de bomb
 
weet iemand wanneer resident evil uitkomt?
 
Nog 2 maanden en dan komt Killzone 2 uit jongens:eek:

Ik kan niet wachten.
 
Mijn ps3 controller laadt niet op! Help. Ik heb hem erin gedaan met het kabeltje dan gaat eerst alles knipperen maar daarna wordt ie gewoon weer zwart. Ik heb hem er een gisteravond 5 uur ingedaan en nu gebeurt er nog niks. Ik heb echt alles geprobeerd...
 
Mijn ps3 controller laadt niet op! Help. Ik heb hem erin gedaan met het kabeltje dan gaat eerst alles knipperen maar daarna wordt ie gewoon weer zwart. Ik heb hem er een gisteravond 5 uur ingedaan en nu gebeurt er nog niks. Ik heb echt alles geprobeerd...

mss is die al opgeladen? :D
 
Ik heb little big planet gekregen maar die heb ik al en ik kan hem niet meer inruilen.
Hij zit nog in plastic en is niet gespeeld.
Is er iemand die hem over wil kopen? Stuur maar een pm!!:)
 
Redelijk stil in dit topic.

Binnen enkele weken Killzone 2 maar is proberen. Serieuse hype op de moment...
Is die ni goed, dan zal het COD4 blijven tot de nieuwe uitkomt van infinity ward!
 
Ik heb little big planet gekregen maar die heb ik al en ik kan hem niet meer inruilen.
Hij zit nog in plastic en is niet gespeeld.
Is er iemand die hem over wil kopen? Stuur maar een pm!!:)

Als je de bon hebt zou je hem toch moeten kunnen ruilen?
Waar is ie gekocht? Bij mij ( E-Plaza ) kunnen gesealde spellen binnen 2 weken geruild worden..
 
Redelijk stil in dit topic.

Binnen enkele weken Killzone 2 maar is proberen. Serieuse hype op de moment...
Is die ni goed, dan zal het COD4 blijven tot de nieuwe uitkomt van infinity ward!

en COD5?
 
Is ook van de makers van CoD3 en niet infinity ward, k*t dus.
 
kvind het eigenlijk wel goed, vooral de multiplayer,singleplayer is wel k*t
 
Als je de bon hebt zou je hem toch moeten kunnen ruilen?
Waar is ie gekocht? Bij mij ( E-Plaza ) kunnen gesealde spellen binnen 2 weken geruild worden..

Er is geen bonnetje meer:(
 
Back
Naar boven