AndroidHealthClinic

Het grote playstation 3 topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Voor de Nederlandse gamers. De mediamarkt heeft nu een aktie. Elke 2e game voor de halve prijs.
 
Sinds een paar maandjes ps3 in bezit.. Leuke games: Burnout Paradise, GRID, Fifa09.. Deze 3 speel ik veruit het meest.

Zoek nog een vette game voor met z'n 2en te spelen. Beetje lachen en hoeft dus niet te serieus te zijn, als het maar een hoge funfactor heeft.
 
Sinds een paar maandjes ps3 in bezit.. Leuke games: Burnout Paradise, GRID, Fifa09.. Deze 3 speel ik veruit het meest.

Zoek nog een vette game voor met z'n 2en te spelen. Beetje lachen en hoeft dus niet te serieus te zijn, als het maar een hoge funfactor heeft.

Ik speel heel veel DBZ Burst Limit tegen/met een maat:P Altijd leuk om elkaar kapot te beuken :D
 
Heb mijn ps3 nu bijna een weekje en heb ondertussen: Metal gear solid 4, Infamous (zat erbij), ratchet and clank tools of destruction, ratchet and clanck quest for booty, devil may cry 4 en UFC undisputed 2009. En kmoet zeggen dat ik momenteel nu nogal into UFC ben....Maar kga eens rustig plannen welke game ik eerst ga uitspelen :)
 
mn games:p:
fkmy6x.jpg
 
ik speel het meeste ufc, call of duty, en fifa, die splinter cell heb ik 1uurtje gespeelt k*t spel is dat
 
Heb net mortal kombat vs dc universe aangeschaft, leuke game wel voor zo'n kombat rot als ik....en heb ook tekken 6 ge pre ordered. De collectors edition met de game, artbook van 100 pages en een tekken hoodie !! aaaaah ik kan haast al niet meer wachten, ma toch zal het moeten, nog tot 30 oktober godverde...
 
Heb net mortal kombat vs dc universe aangeschaft, leuke game wel voor zo'n kombat rot als ik....en heb ook tekken 6 ge pre ordered. De collectors edition met de game, artbook van 100 pages en een tekken hoodie !! aaaaah ik kan haast al niet meer wachten, ma toch zal het moeten, nog tot 30 oktober godverde...

Beter had je Street Fighter of Soul Calibur gehaald..ik vond MKvsDC echt bagger!:(
 
ja maar de prijs was ma 25 euro, terwijl streetfighter nog steeds 60 euro kost grrr
 
Is die ps3 nou al eens te modden?
 
kzou het niet weten
 
'Gran Turismo 5 krijgt track-editor'

De geruchten over een track-editor in Gran Turismo 5 lijken te kloppen: een marketingmanager van PlayStation heeft bevestigt dat de functionaliteit inderdaad in het spel zit. Ook zei hij dat de racegame deze lente verschijnt.

De marketingmanager van PlayStation in Finland, Suman Rath, heeft op de DigiExpo-beurs in Helsinki tegen de Finse boulevardkrant Iltalehti verteld dat Gran Turismo 5 een track-editor zal bevatten. Er deden al eerder geruchten de ronde dat er een track-editor in het spel zou zitten, maar de Fin is de eerste werknemer die het nieuws bevestigt.

Of de zelfgemaakte circuits ook via internet te delen zijn met anderen, is onduidelijk. Rath stelde wel dat de netwerkmodus 'zeer breed' is. Verder vertelde hij dat het spel in de lente in Europa zal verschijnen; tot nu toe was alleen nog bekend dat het in maart in Japan zou verschijnen. Wel was al eerder verteld dat de Europese release vervolgens niet lang op zich zou laten wachten. Verder wist de marketingmanager nog te vertellen dat het spel bepaalde modi heeft die zijn bedoeld om beginnende spelers op weg te helpen.

[tweakers.nl]

Eindelijk weer goed nieuws wb GT5, maar nu de release datum nog...
 
Ik ga Borderlands halen binnenkort.
 
Iemand mijn ps3 kopen?
80gb
2 kont rollers
9 spellen (GTA,dirt,gt5,BBC,burnout.)
garantie van nog 10 maanden heb hem pas 2 maanden 3x op gespeeld.
Tegen elke aannemelijk bod.
 
Back
Naar boven