MuscleMeat

Het grote playstation 3 topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

IK ben echt teleurgesteld in tekken 6,
 
Voor een hardwerkende student is het beter om die 50 euro per maand te investeren in voeding dan aan een game ;)
 
Voor een hardwerkende student is het beter om die 50 euro per maand te investeren in voeding dan aan een game ;)

Tuurlijk niet gewoon bij een vriend gaan vreten.........
 
Even topic nieuw leven inblazen. Ik heb FIFA 10 geleend maar ik heb wat moeilijkheden met de gameplay. Scoren gaat nu wel aardig al zijn het vaak lobjes. Corners gaan er nooit in en voorzetten waaruit een kopgoal volgt al helemaal niet! Vroegah was dat altijd makkelijk scoren in fifa, nu dus niet meer?

En keepen bij penalties? Ik zit altijd goede hoek maar hou hem niet tegen? Moet ik ergens op drukken?

Iemand tips? :D
 
Heb hem zelf niet maar de sfeer in die game schijnt errug goed te zijn.
 
Films, muziek, etc streamen vanaf je pc?

http://www.nullriver.com/products/medialink
$20 moet je er wel voor over hebben maar imho meer dan waard.

Werkt als een tiet: itunes, divx, dvd's, alleen mkv's lukt niet om de een of andere reden alhoewel het wel supported is.

btw nu dead space aan het spelen .. hele aardige game.
 
Waarom niet Tversity of PS3Media, zelfde features en gratis.
 
Waarom niet Tversity of PS3Media, zelfde features en gratis.

Ik gebruik nu wel eens tversity en ben gematigd tevreden. Wat is Ps3 media? Ervaringen? En waar kan ik het vinden?
 
Hmm, geinstalleerd maar ziet mijn PS3 niet?
 
Hmm, geinstalleerd maar ziet mijn PS3 niet?

Ja dat probleem had ik ook, vandaar dat ik zelf Tversity gebruik. :p
Maar bij paar vrienden van me werkt het wel, en die zijn erg tevreden.
Moet je anders even googlen wat de oorzaak kan zijn..
 
ps3 media werkt echt het gemakkelijkst. Daarmee hoef je geen instellingen op je pc/laptop te wijzigigen. Je moet alleen wel eerst je ps aanzetten en dan pas het programma opstarten......of andersom:p
 
ps3 media werkt echt het gemakkelijkst. Daarmee hoef je geen instellingen op je pc/laptop te wijzigigen. Je moet alleen wel eerst je ps aanzetten en dan pas het programma opstarten......of andersom:p

Heb ik geprobeerd, no luck :(. Tversity werkt bij mij wel aardig alleen werd mijn wireless verbinding steeds verbroken, normaal geen last van.
 
Je kunt ook je WindowsMediaplayer gebruiken, maar dan heb je weer het probleem met de verschillende bestanden. Maar ik gebruik het zelf niet eens meer. Draadloos levert toch niet genoeg snelheid om frustratieloos te kunnen kijken.
 
Je kunt ook je WindowsMediaplayer gebruiken, maar dan heb je weer het probleem met de verschillende bestanden. Maar ik gebruik het zelf niet eens meer. Draadloos levert toch niet genoeg snelheid om frustratieloos te kunnen kijken.

Op zich gaat het wel, als je het bij divx houdt...

Trouwens nog een tip voor mensen die paypal gebruiken; http://www.mymemory.co.uk/Sony-PS3-Games

Deze week headsetje binnen gekregen, gister game voor m'n vriendin besteld en quake wars meebesteld voor die paar euro.
 
Laatst bewerkt:
Grooveshark is een website waar je streaming muziek kunt luisteren.

zie http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/grooveshark-238273/

Als je een eigen account aanmaakt kan je zelf playlist aanmaken, favorieten toevoegen enz..

Als je via je playstation inlogt op de website kan je alle nummers ook gewoon afspelen op je playstation heel relaxt hoef je niks meer te downloaden.
 
Heb je bij je ps3 de mediaserver aangezet?

Deze staat op je ps3 bij netwerkinstellingen.

Net gekeken, stond aan... :(

edit: Oh wtf.. aan en uitgezet en nu Ps3 gevonden haha. effe testen. Thanx peeps!
 
Laatst bewerkt:
Waar zijn jullie toch allen over bezig :)
 
Back
Naar boven