Fitness Seller

Het grote playstation 3 topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb er ook maar eentje aangeschaft. Instant verslaafd aan COD Black Ops.
 
Wie heeft Cod dan?
Add mij:
m0ker-Wail

voor de ps3 natuurlijk;)
 
*BUMP*

Remote play...wat heeft dat voor een functie? Tot dusver heb ik alleen voor elkaar dat ik mijn ps3 via de psps kan besturen
 
Waar halen jullie cheap games?
Ik overweeg om een creditcard te halen. Want sommige engelse sites zijn echt heel erg goedkoop vergeleken met nederland.
 
Waar halen jullie cheap games?
Ik overweeg om een creditcard te halen. Want sommige engelse sites zijn echt heel erg goedkoop vergeleken met nederland.

Kreeg er een HD en USB stick bij waardoor ik al mijn games van de HD afhaal en die zijn weer afkomstig van het internet...

Resellers scheelt trouwens ook een hoop geld zaken zoals gamemania doen dit.
 
Laatst bewerkt:
Wie kan mij trouwens vertellen hoe je een lobby online host bij CoD series?
 
De host word tog altijd degene met de beste connectie???
 
De host word tog altijd degene met de beste connectie???

Wrong, wordt random gekozen. Zo heb ik al eens vaker meegemaakt dat iemand vol aan het downloaden was terwijl hij de game hostte. Dat is geen pretje kan ik je vertellen. :)
 
Raar dan, ik ben bijna elk potje host behalve als ik ergens join
 
Gisteren bracht Sony de nieuwste firmware update uit voor [Link niet meer beschikbaar] en na enkele uren slaagden hackers erin om ook deze te kraken. Toch houdt Sony vol dat het alsnog mogelijk is om de console te beveiligen en belooft hard terug te slaan tegen de hackers.

Het gevolg is dat er nu duchtig met de banhamer wordt gezwaaid en vooral gamers die Call of Duty: Black Ops hebben gehackt, krijgen een extra harde slag van de hamer. Zij krijgen sinds de release van firmware 3.56 het bericht dat ze permanent geband werden van de Black Ops-servers. Toch ontstaat er nu al protest op de officiële fora van de game: veel gamers klagen dat ze onterecht werden geband en onschuldig zijn.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Er zijn naar het schijnt al een hoop (onterechte) bans uitgedeeld.
:angstig:

Al is het natuurlijk wel goed dat ze de hackers die het voor iedereen verkloten nu hard gaan aanpakken.
 
Ik raad niemand aan om de sims 3 te kopen. Er zit een soort fout in het spel. Als je save game groter word door het spel veel te spelen dan kan je op den duur niet meer opslaan. Ik heb dat nu ook. Echt ****ing debiel dat ea dit spel zo verkoopt. Ik keek op internet en heel veel mensen hebben er last van. Tering:S
 
ik heb ook ps3 sinds een tijdje

GTA4 = nice , allene die k*t helikopter opdrachten zuigen , al altijd gehaat

er zat ook nog een gratis race spel bij , grid kan dat ? ook nice! kan alleen winnen als het op easy staat , wil altijd teveel gas geven , waardoor ik altijd de hele auto naar de zak rij

en er zat ook nog een avonturenspel bij , maar dat heb ik nog nie gespeeld
 
Ik ga straks de map pack voor call of duty black ops halen als die uit is. Hij kost 15euro. Voor 7,50 mogen jullie het van mn account downloaden. Iemand interesse?:)
 
Ik vind de gameplay van Black ops nogal tegenvallen. Bij MF2 ziet het er wat realistischer uit. De poppetjes op black ops zijn te klein.
Het zou fijn zijn als er nog een deel III komt.
 
Ik vind de gameplay van Black ops nogal tegenvallen. Bij MF2 ziet het er wat realistischer uit. De poppetjes op black ops zijn te klein.
Het zou fijn zijn als er nog een deel III komt.

En die komt...

Persoonlijk vind ik de graphics van black cocks minder dan bij mw2 maar de game play weer beter.
 
Iemand ervaring met dat motion gebeuren? Ik ben van plan de eye te halen en 2 of misscien 4 van die controllers met motion blabla.

Is het wat? Of kan ik mijn bol.com cadeaukaart beter ergens anders aan besteden?
 
Ik heb een game gekocht mafia 2(ps3). Is pas mijn derde game ofzo die ik heb gekocht in mijn leven :D. Heeft iemand die en wat zijn de ervaringen(kan pas overmorgen spelen)
 
Ik heb een game gekocht mafia 2(ps3). Is pas mijn derde game ofzo die ik heb gekocht in mijn leven :D. Heeft iemand die en wat zijn de ervaringen(kan pas overmorgen spelen)

Geniaal spel ;)!
Vond beter dan GTA4 alleen heeft het wat minder free roaming.
Verhaal maakt dat echter helemaal goed, missies zijn ook nice.
Alleen gameplay heb je er wel met een goede dag hardcore gamen er doorheen
 
Geniaal spel ;)!
Vond beter dan GTA4 alleen heeft het wat minder free roaming.
Verhaal maakt dat echter helemaal goed, missies zijn ook nice.
Alleen gameplay heb je er wel met een goede dag hardcore gamen er doorheen

thanks. Ja, kwist op voorhand dat er minder free roaming is, maar dat vind ik niet zo erg. Dat free roaming bij gta ging mij ook vervelen na een tijdje. Als het verhaal maar goed is en dat is zo aan je post te lezen.:cool:
 
Back
Naar boven