AndroidHealthClinic

Het grote playstation 3 topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb nu sinds een paar dagen Dead Rising 2, best een leuk spel maar het is wel erg snel uitgespeeld. Ik haal nu nog even een deel van de trophies en daarna ben ik er weer klaar mee.
 
ziet er vet uit ik ga em ook halen nu :p
 
Ziet er heel nice uit, de graphics zijn heel mooi, veel beter dan cod.

Maar ben meer fan van cod dan bf, omdat de mp van bf veel te grote maps heeft met voertuigen enz. Ik bestuur niet graag voertuigen enz.

Ik denk eraan om mss Gears of war te halen, lijkt me nog leuk die nieuwe.
 
Ik denk dat ik morgen Mortal Kombat ga halen. Die demo is echt heel erg gaaf.
 
kheb hem zelf ook maar netwerk licht nog steeds plat
 
Ja is idd irritant, had dit weekend eens tijd om wat te spelen...
 
Vandaag homefront besteld :)
 
Ik denk dat ik morgen Mortal Kombat ga halen. Die demo is echt heel erg gaaf.

Ik heb mortal Kombat nu 3 dagen, erg vet spel. Wel jammer dat er echt een paar idiote trophies zijn. 10 online matches achter elkaar winnen is niet te doen, en dan doel ik niet alleen op het feit dat het netwerk plat ligt.
En de trophie om elke figuur te masteren is al helemaal niet te doen omdat dat 100en uren kost.

edit: Maar de meeste in dit topic zullen trophies wss niet boeien:P
 
Weet iemand al wanneer psn weer online is? :(

Trophies boeien me geen reet nee, hoorde vanavond pas dat je blijkbaar ook kunt levelen met je account ofzo /care
 
IK verzamel trophies wel, vind het echt een meerwaarde geven aan games. is gewoon zo leuk ze te verzamelen:)
 
Het voegt wel iets toe ja, dat moet ik toegeven ;)

Ik had ook ooit eens een topic gemaakt over trophies, hoeveel iedereen had enzo maar dat bleek helaas niet zo een succes te zijn:P Weinig mensen spelen er speciaal voor. Al hoewel er op internet veel sites en fora over zijn:)
 
Ik had ook ooit eens een topic gemaakt over trophies, hoeveel iedereen had enzo maar dat bleek helaas niet zo een succes te zijn:P Weinig mensen spelen er speciaal voor. Al hoewel er op internet veel sites en fora over zijn:)

Haha ach ieder z'n ding toch. Zit je ook op doe fora of dat niet?
 
Doet psn het al ?
 
Xbox moet nu aanbieding doen xbox voor 120€ ofzo iedereen koopt gelijk 360
 
Haha ach ieder z'n ding toch. Zit je ook op doe fora of dat niet?

Ik post niet maar ik lees wel mee. Er is een heel groot forum waar veel info staat over alle ps3 games. Guides geschreven om te helpen trophies te halen enzo. Volledige trophy guides dus, heel handig:)
 
Back
Naar boven