AndroidHealthClinic

Het grote playstation 3 topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik post niet maar ik lees wel mee. Er is een heel groot forum waar veel info staat over alle ps3 games. Guides geschreven om te helpen trophies te halen enzo. Volledige trophy guides dus, heel handig:)

Ideaal! :D Sommige trophies zijn ook echt onmogelijk om te halen, platinum volgens mij
 
  • Like
Waarderingen: wwe
Ideaal! :D Sommige trophies zijn ook echt onmogelijk om te halen, platinum volgens mij

Ik heb bijna geen platinums maar voor de rest best veel trophys al. Ik zal morgen eens kijken hoeveel haha
 
Net een paar nieuwe spellen gekocht: :)

Resident Evil 5 Gold edition
Fallout New Vegas
Dragon Age Origins
Assassins Creed 2
Sonic en Sega All Star Racing
 
Net een paar nieuwe spellen gekocht: :)

Resident Evil 5 Gold edition
Fallout New Vegas
Dragon Age Origins
Assassins Creed 2
Sonic en Sega All Star Racing

Multiplayer van ac2 is echt grappig :d
 
Net een paar nieuwe spellen gekocht: :)

Resident Evil 5 Gold edition
Fallout New Vegas
Dragon Age Origins
Assassins Creed 2
Sonic en Sega All Star Racing
Mag wat kosten!

Nu BF3 aan het pre-orderen
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vandaag een ps3 besteld 320 gb. Nu is mijn vraag kan ik met die harde schijf ook tv uitzendingen opnemen? of is dat niet mogelijk?
 
Ik heb vandaag een ps3 besteld 320 gb. Nu is mijn vraag kan ik met die harde schijf ook tv uitzendingen opnemen? of is dat niet mogelijk?

Naar mijn weten niet. Je kunt er wel gedownloade dingen opzetten.
 
Sonic en Sega all star racing is echt een heel erg leuk spel. Doet me zeer denken aan crash team racing op de ps1
 
Is er wat te doen aan de freezes waar ik last van heb bij NFSU? Ik heb het alleen maar bij deze game...verder niet.
 
kan iemand inloggen op het PSN ??
 
Google: playstation network en dan meest recent

ja, ze zeggen dan alleen iets over dinsdag .. niks over vandaag ofja ik vind het gewoon niet ..

post ff linkje als je het wel gevonden hebt, en dan over 29mei he
 
Nou ik lees echt; 7min geleden gepost
 
Back
Naar boven