MuscleMeat

Het grote playstation 3 topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

bored as phuck

iemand black ops op ps3 en in the mood voor zombies?
 
zombies is leuk, de multiplayer vond ik persoonlijk sh*t

cod 4 > MW2 > black ops

Oktober komt MW3 uit, die gaat wel de moeite zijn. Oow en btw check dit gasten:

http://pc.ign.com/articles/119/1190745p1.html

Didnt read? Wel...komt er op neer dat de nieuwe counterstrike: global offense ook beschikbaar gaat zijn voor ps3 en xbox.

Mooi dus :D
 
Zombies heb ik eens 5minuten gespeeld maar vond er niet veel aan.

Geef mij maar een goede oldschool TDM, aan de singleplayer begin ik niet maar die moet ook wel behoorlijk goed zijn.
 
zombies speel je met 3 andere maten, ieder met microfoon... best wel lachen

de MP van black ops is gewoon zo slow paced... allemaal ghost bitches, final stand... frustrerend

... MW2 en cod4 was fast paced enkel jammer van zaken als one man army en andere zaken
 
Wanneer komt er nog eens een nieuwe COD uit?
Die Battlefield 3 is het enige dat je nog hoort tegenwoordig :rolleyes:
 
zombies speel je met 3 andere maten, ieder met microfoon... best wel lachen

de MP van black ops is gewoon zo slow paced... allemaal ghost bitches, final stand... frustrerend

... MW2 en cod4 was fast paced enkel jammer van zaken als one man army en andere zaken

precies. is geniaal.
 
Jo jo wie black ops? Zombies wil me record verbreken :p
 
Hoogste wat ik ooit gehaald heb is level 38 in Kino. Maar ik speel het echt bijna nooit. Vind het wel echt heel gaaf om met vrienden te doen. Maar zonder microfoon is het niet te doen.
 
Ja idd speel ook alleen met mic.
Mijn record op kino was 45 ofso :p
 
Ga naar Google -> Vertalen

En kies dan van Duits naar Engels en vertaal het volgende

ich liebe Battlefield 3

:roflol:
 
Ps3 uiteraard.

Vandaag ook 1 gekocht, nu paar spellen geleend, welk spel is de absolute aanrader? Ik hou van shooters en rpg's..

Ik heb laatst ook een PS3 gekocht idd. Ik heb nu Saints row 2 en COD: Modern Warfare 2.
 
Jo jo wie black ops? Zombies wil me record verbreken :p

ja maat, doe je psn ff doorsturen.

Ben laatste tijd beetje ziek/beroerd en zit wat meer thuis... heb wel tijd om ff kino te verbeteren, kwam tot round 41 met z'n 3e. pm je psn maar ff
 
bored as phuck

iemand black ops op ps3 en in the mood voor zombies?

Jo jo wie black ops? Zombies wil me record verbreken :p

ja maat, doe je psn ff doorsturen.

Ben laatste tijd beetje ziek/beroerd en zit wat meer thuis... heb wel tijd om ff kino te verbeteren, kwam tot round 41 met z'n 3e. pm je psn maar ff

Heb hier ook ff niets te doen, tijdje geleden dat ik BO gespeeld heb maar maakt niet uit :)
 
Wanneer komt er nog eens een nieuwe COD uit?
Die Battlefield 3 is het enige dat je nog hoort tegenwoordig :rolleyes:

Lol, MW3 komt de week na Battlefield geloof ik.
 
Hoho, ik zie Zombielevel competition. Ben in mijn eentje tot 64 gekomen en gekapt.. Heeft me 2 middagen gekost. Epic:roflol:

Ik kijk wel uit naar MW3 nu.. Nog geen multiplayer trailers oid?
 
Hoho, ik zie Zombielevel competition. Ben in mijn eentje tot 64 gekomen en gekapt.. Heeft me 2 middagen gekost. Epic:roflol:

Ik kijk wel uit naar MW3 nu.. Nog geen multiplayer trailers oid?

doe jouw psn, ik wil naar 50 halen. Als we nu beginnen zijn we rond 8uur wel bij 45 ofzo hehe
 
meh, Ik koop geen ps3 spul meer. Alles wordt nu PC tot er een nieuwe console uit komt :p
 
Back
Naar boven