AndroidHealthClinic

Het grote playstation 3 topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

als die nu weer k*t is dan reset ik wel... heb nu STRICT nat
 
Actie in de zin van First-person shooters of actie in de zin van Drakes fortune? :D Als je van race houdt zou ik Dirt 3 maar eens checken ;)
Ben meer van de First person shooter. Dirt heb ik gespeeld op Xbox (dirt 2) en ben wel fan van, net als need for speed en gran turismo.
 

als je bf koopt, kan je single player uitspelen en beetje multiplayer en dan is mw3 er alweer.

Ik vindt multiplayer van mw3 veel beter en geen zin om 50-60euro te wasten aan bf voor maar even te spelen. Want als multiplayer van mw3 bevalt ga ik die spelen
 
als je bf koopt, kan je single player uitspelen en beetje multiplayer en dan is mw3 er alweer.

Ik vindt multiplayer van mw3 veel beter en geen zin om 50-60euro te wasten aan bf voor maar even te spelen. Want als multiplayer van mw3 bevalt ga ik die spelen

Maar niemand gaat die prul kopen jongeman. Iedereen gaat keiharde battlefielden:p
 
je zult mij moeten missen man, ik ga lekker nuken en jordybuild uitlachen
 
nee want hij wilt z'n psn niet geven die schooier

ik weet zeker dat z'n naam i love hairy ass is
 
wie wil joinen: straks om 21u the one and only COD4

psn: Kanezors
 
Het grote playstation 3 topic

gtfo
 
die ichtibawa ofzo zit me continu te spammen met cunt dit cunt dat whahahaha, hij is mad man heb hem beetje gek gemaakt over mic. Maar doe je zo nog iets? dan doe ik wel mee

---------- Post toegevoegd Fri 2 Sep 2011 om 22:01 ----------

mss ga ik zo nog uit trouwens maar is pas na 23:30
 
die ichtibawa ofzo zit me continu te spammen met cunt dit cunt dat whahahaha, hij is mad man heb hem beetje gek gemaakt over mic. Maar doe je zo nog iets? dan doe ik wel mee

---------- Post toegevoegd Fri 2 Sep 2011 om 22:01 ----------

mss ga ik zo nog uit trouwens maar is pas na 23:30
Is wel een chille kerel, speel al 1,5 jaar met hem. En ben vd zomer zelfs bij hem kunnen logeren in Schotland voor een week :D
 
Is wel een chille kerel, speel al 1,5 jaar met hem. En ben vd zomer zelfs bij hem kunnen logeren in Schotland voor een week :D

Hehehe is chill, ik speel altijd met een Noor heb ook welleens zitten denken of ik er een weekje naar toe zou gaan.
 
lol ik speelde altijd zombies met britten, ook vet.
 
Doe jouw psn eens geven jongeeeeeeeeee, ik wil de mijne ook wel geven maar moet je wel ff zeggen hoe je heet.
 
Is wel een chille kerel, speel al 1,5 jaar met hem. En ben vd zomer zelfs bij hem kunnen logeren in Schotland voor een week :D

Vreemd dat het daarnet niet lukte... Misschien moet ik eens game invite doen?

Iemand die nu/straks/vnv zombies wil spelen?
 
Wie gaat er mee spelen in the gamehall van Playstation home?

Rijstwafel deed flauw :sad:
 
Back
Naar boven