AndroidHealthClinic

Het grote playstation 3 topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

oh, didnt know.

is dat wat? dat multiplayer?

Ik heb de multiplayer nog niet gespeeld. Maar het vervelende hieraan is dat je volgens mij de code moet gebruiken die er bij zit. Dus als ik het spel uitleen kan iemand anders niet online. Matig dat nieuwe systeem maar ik zeg het er maar eerlijk bij.
 
Ik heb de multiplayer nog niet gespeeld. Maar het vervelende hieraan is dat je volgens mij de code moet gebruiken die er bij zit. Dus als ik het spel uitleen kan iemand anders niet online. Matig dat nieuwe systeem maar ik zeg het er maar eerlijk bij.

Lol, wat kan mij het nou verrotten dat een ander niet online kan met mijn spel, dan koopt ie em zelf maar.
 
Ik heb de multiplayer nog niet gespeeld. Maar het vervelende hieraan is dat je volgens mij de code moet gebruiken die er bij zit. Dus als ik het spel uitleen kan iemand anders niet online. Matig dat nieuwe systeem maar ik zeg het er maar eerlijk bij.
Back to kharkand doet het volgens mij ook niet. Fair enough.
Lol, wat kan mij het nou verrotten dat een ander niet online kan met mijn spel, dan koopt ie em zelf maar.
True.
 
Ik heb de multiplayer nog niet gespeeld. Maar het vervelende hieraan is dat je volgens mij de code moet gebruiken die er bij zit. Dus als ik het spel uitleen kan iemand anders niet online. Matig dat nieuwe systeem maar ik zeg het er maar eerlijk bij.

Daarom hebben ze nu die code erbij die je maar eenmalig kunt gebruiken. Leen je de game uit of verkoop je hem moet de ander een nieuwe code kopen. Gemiddeld rond de €10 om dus van de multiplayer gebruik te mogen maken.
 
Daarom hebben ze nu die code erbij die je maar eenmalig kunt gebruiken. Leen je de game uit of verkoop je hem moet de ander een nieuwe code kopen. Gemiddeld rond de €10 om dus van de multiplayer gebruik te mogen maken.

Tuurlijk, goeie verdiensten toch, weet je hoeveel geld dat ze oplevert
 
Back to kharkand doet het volgens mij ook niet. Fair enough.

True.

Wat is dat? Expansion pack?

Kan je met het normale spel wel online want daarvoor wil ik dat spel van je lenen:)

Daarom hebben ze nu die code erbij die je maar eenmalig kunt gebruiken. Leen je de game uit of verkoop je hem moet de ander een nieuwe code kopen. Gemiddeld rond de €10 om dus van de multiplayer gebruik te mogen maken.

Dat snap ik.

Was jij trouwens niet die retard die niet geloofde dat je kon gamesharen?:)
 
Dat snap ik.

Was jij trouwens niet die retard die niet geloofde dat je kon gamesharen?:)

Geen idee, zou kunnen. Ik hou al mijn posts niet bij. Overigens heb ik geen chromosoompje teveel meneer wwe.
 
Even gekeken en onderstaande spellen heb ik te koop:

Assassins creed 2
Bioshock
Oblivion
Fallout new vegas
Gran Turismo 5
 
Ik heb nog:

Uncharted Drake's Fortune ( de eerste )
Red Dead Redemption
Need for Speed Hot Pursuit
Battlefield Bad Company 2

en ben zelf op zoek naar Assassins Creed Brotherhood.
 
Ik heb juist gezien dat er bij game mania een actie loopt, nl. 2 occasie games kopen en je krijgt een derde gratis...

Welke PS3-spellen kunnen jullie mij aanraden?
 
Ik heb juist gezien dat er bij game mania een actie loopt, nl. 2 occasie games kopen en je krijgt een derde gratis...

Welke PS3-spellen kunnen jullie mij aanraden?

wat een 3 de gratis?
 
een derde occasie game gratis
 
Iemand deze melding al eens gehad op de ps3?

Het filesysteem op de harde schijf is beschadigd en zal worden hersteld.

Daarna kun je alleen bevestigen kiezen. Dit een paar keer gedaan maar hij komt telkens weer met deze melding :(
Ik kwam het volgende tegen als mogelijke oplossing:

Naar aanleiding van uw correspondentie sturen wij u hierbij de instructies voor Opstarten in "Safe Mode"

Sinds firmware versie 2.60 is er een "safe mode" toegevoegd. Voordat we een omruiling starten, adviseren wij dringend om onderstaande stappen uit te voeren.

Hoe komt u in de safe mode?

1. Zorg ervoor dat de Ps3 op standby staat (het rode lampje voorop de Ps3 moet branden).
2. Toets de standbytoets in en hou deze vast totdat het lampje na twee keer piepen weer rood wordt.
3. Toets tenslotte weer de standbytoets in en laat deze los zodra het apparaat twee keer kort achter elkaar piept.
4. Verbind nu een controller met de USB-kabel aan de Playstation en toets de PS toets in.
5. Er verschijnt een scherm met 6 opties.

De opties zijn:
1. Restart System (Hoeft u niet te gebruiken)
2. Restore Default Settings
3. Restore File System
4. Rebuild Database
5. Restore PS3 System
6. System Update (Hoeft u niet te gebruiken)

Wanneer u in de safe mode bent, kunt u het beste kiezen voor optie 3.
Helpt dit niet, kies dan voor optie 4/ 5. Het enige nadeel hiervan is dat dan alle opgeslagen gegevens verloren kunnen gaan.



Als ik optie 3 of 4 kies, geeft die aan dat het uren kan gaan duren. Iemand nog een andere oplossing?
 
Back
Naar boven