MuscleMeat

Het grote playstation 3 topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Metal Gear Rising moet ik eigenlijk ook nog kopen als echte MGS fan ook al is het een heel ander soort game als de andere delen.
 
waar kan je ergens goedkope matte controllers kopen? wel real deal.
 
Metal Gear Rising moet ik eigenlijk ook nog kopen als echte MGS fan ook al is het een heel ander soort game als de andere delen.

Haha same here. Is een aardig spel, maar denk dat ik dan toch liever nog 6x MGS4 speel.

Wat een finale was dat, speelt zo ongeloofelijk lekker en de graphics zijn zoooo bruut.
 
Voor de liefhebbers van de nieuwste Tomb Raider, vandaag voor 30 euro in PSN Store!
 
wie heeft red dead redemption ?;o
 
Haha same here. Is een aardig spel, maar denk dat ik dan toch liever nog 6x MGS4 speel.

Wat een finale was dat, speelt zo ongeloofelijk lekker en de graphics zijn zoooo bruut.

Ik wacht nog even tot een prijsverlaging, voor een euro of 30 koop ik MGS Rising wel. Ik ben ook echt heel erg benieuwd naar MGS5, daar zijn nu ook al wat filmpjes over.
 
Ik wacht nog even tot een prijsverlaging, voor een euro of 30 koop ik MGS Rising wel. Ik ben ook echt heel erg benieuwd naar MGS5, daar zijn nu ook al wat filmpjes over.

Laagste prijs is nu €40, nog even wachten haha:P
 
Hoi,

Ik kwam onlangs voorbij een site waar je zeer goedkope games kunt kopen.
Ik kreeg ook een kortingscode die mij 10€ korting gaf bij een koop van meer dan 30€.
En ze leveren ook snel. :-)

De code is : Y8JGHG

De site waar men bestellen kan is [Link niet meer beschikbaar]

Oh werkelijk waar
Wat een super gave toffe leuke interessante site die je stuurt.
zeer veel dank voor deze nuttige bijdrage aan dit forum
 
Hoi,

Ik kwam onlangs voorbij een site waar je zeer goedkope games kunt kopen.
Ik kreeg ook een kortingscode die mij 10€ korting gaf bij een koop van meer dan 30€.
En ze leveren ook snel. :-)

De code is : Y8JGHG

De site waar men bestellen kan is [Link niet meer beschikbaar]

Welkom op butch's body duilding, wat zijn je doelen?
 
Ik heb MGS rising een paar dagen geleden binnen gekregen. Nog niet gespeeld, misschien doe ik dat vanavond. Ik ben MGS4 weer aan het spelen, wat een ziek coole game is dat toch. Die mgs collection had ik een tijdje terug ook gekocht en toen had ik de geniale games MGS 2 en 3 weer uitgespeeld. MGS peace walker zit er ook bij en die had ik even gespeeld maar ik vond het best wel matig. Vooral die getekende filmpjes vond ik vervelend. Zijn er mensen die peace walker gespeeld hebben en zeggen dat het toch tof is? Want misschien moet ik het gewoon nog eens proberen.
 
Assassins Creed 3 besteld. Ik heb alleen deel 2 gespeeld en die vond ik gaaf maar wel vrij eentonig. Ik hoop dat deel 3 nog wat beter is dan deel 2.
 
Assassins Creed 3 besteld. Ik heb alleen deel 2 gespeeld en die vond ik gaaf maar wel vrij eentonig. Ik hoop dat deel 3 nog wat beter is dan deel 2.

tussen deel 2 en 3 zitten nog 2 delen
 
Vind zelf Revelations het beste van de serie.
 
tussen deel 2 en 3 zitten nog 2 delen

Ja weet ik maar ik dacht eigenlijk dat het geen probleem zou zijn om meteen deel 3 te spelen, ik hoopte ook dat dat de beste was.

Die serie wordt overigens wel flink uitgemolken zeg:P
 
Ja weet ik maar ik dacht eigenlijk dat het geen probleem zou zijn om meteen deel 3 te spelen, ik hoopte ook dat dat de beste was.

Die serie wordt overigens wel flink uitgemolken zeg:P

Die black flag ofzo lijkt me wel leuk
 
AC is gewoon vet man. Alle delen gespeeld, Revelations is echt een heel vet spel. ACIII vond ik jammer genoeg maar erg tegenvallen:(
 
Ik heb MGS rising een paar dagen geleden binnen gekregen. Nog niet gespeeld, misschien doe ik dat vanavond. Ik ben MGS4 weer aan het spelen, wat een ziek coole game is dat toch. Die mgs collection had ik een tijdje terug ook gekocht en toen had ik de geniale games MGS 2 en 3 weer uitgespeeld. MGS peace walker zit er ook bij en die had ik even gespeeld maar ik vond het best wel matig. Vooral die getekende filmpjes vond ik vervelend. Zijn er mensen die peace walker gespeeld hebben en zeggen dat het toch tof is? Want misschien moet ik het gewoon nog eens proberen.

Ik ben echt mgs fan maar peace walker vond ik bagger. MGS 3 en 4 blijven favoriet., alle trophies van beide. Rising is ook tof maar een groot verschil tussen de moeilijkheidsgraden. Wel vet zijn de DLC missies.
 
Ik ben echt mgs fan maar peace walker vond ik bagger. MGS 3 en 4 blijven favoriet., alle trophies van beide. Rising is ook tof maar een groot verschil tussen de moeilijkheidsgraden. Wel vet zijn de DLC missies.

Ik wilde MGS3 ook alle trophies halen maar ik had een glitch waardoor eentje niet mogelijk was.
Maar weet je zeker dat je alle trophies van MGS4 hebt, daar moet je het spel toch een keer of 7 voor uit spelen?

Oei dus de gameplay van peace walker wordt echt niet beter? Ik ga me er binnenkort eens aan wagen en het nog een kans geven. Wss heeft MGS5 ook nog wat te maken met het verhaal van peace walker en dat is dan wel een reden om peace walker te spelen.(maar dan moet het echt wel een beetje leuk worden;) )
 
Back
Naar boven