XXL Nutrition

Het grote playstation 3 topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ben echt mgs fan maar peace walker vond ik bagger. MGS 3 en 4 blijven favoriet., alle trophies van beide. Rising is ook tof maar een groot verschil tussen de moeilijkheidsgraden. Wel vet zijn de DLC missies.

MGS4 Fox rank reporting in.
 
Het schijnt dat binnenkort de HD remake van Final Fantasy X en X-II Uitkomen :D Kan niet wachten! Zo vaak gespeeld op de playstation 2
 
Dragons dogma dark arisen besteld, coole demo van gespeeld.
 
Fuuuuaaaaarrrrrkkkk the last of us ziet er goed uit.
 
Ik wilde MGS3 ook alle trophies halen maar ik had een glitch waardoor eentje niet mogelijk was.
Maar weet je zeker dat je alle trophies van MGS4 hebt, daar moet je het spel toch een keer of 7 voor uit spelen?

Oei dus de gameplay van peace walker wordt echt niet beter? Ik ga me er binnenkort eens aan wagen en het nog een kans geven. Wss heeft MGS5 ook nog wat te maken met het verhaal van peace walker en dat is dan wel een reden om peace walker te spelen.(maar dan moet het echt wel een beetje leuk worden;) )

Klopt, Heb hem wel 10+ keren uitgespeeld. Heb bij 3 ook die glitch idd, heb die op 97 procent.

---------- Post toegevoegd 9 June 2013 om 21:15 ----------

MGS4 Fox rank reporting in.

Big boss hier.
 
Iemand al The last of us gespeeld/uitgespeeld??
Ben hier erg benieuwd naar!
 
Iemand al The last of us gespeeld/uitgespeeld??
Ben hier erg benieuwd naar!
ben er nu mee bezig..! erg mooi verhaal etc (je komt echt in het verhaal, emoties komen goed over)
maar had t wel iets meer actie verwacht en toch iets te lineair!
(dit komt misschien ook omdat ik net farcry 3 en dead island gespeeld heb:)
 
Klopt maar had liever een mening van jullie ;)

---------- Post toegevoegd 23 June 2013 om 18:45 ----------



Al uitgespeeld ook?

Yeah, van de makers van Uncharted kun je sowieso briljante games verwachten, dit vond ik zelfs net iets beter dan Uncharted (2 en 3). Ben benieuwd naar de DLC.
 
Yeah, van de makers van Uncharted kun je sowieso briljante games verwachten, dit vond ik zelfs net iets beter dan Uncharted (2 en 3). Ben benieuwd naar de DLC.

Aha okee! Dus je kan ook online? Is dat wat?
Denk dat ik em morgen dan ga halen :)
 
Aha okee! Dus je kan ook online? Is dat wat?
Denk dat ik em morgen dan ga halen :)

Ik heb de multiplayer nog niet geprobeerd. Nadat ik de campaign had uitgespeeld (die echt awesome was), heb ik het spel uitgeleend aan een maat die het ook wilde checken.
 
Ik heb de multiplayer nog niet geprobeerd. Nadat ik de campaign had uitgespeeld (die echt awesome was), heb ik het spel uitgeleend aan een maat die het ook wilde checken.

Oke oke! Hoelang deed je erover?
 
wat dachten jullie van deze laptop? 500 euro maar dan heb je medium/high/ultra gameplay + gratis games downloaden + gratis films etc etc etc...

http://www.youtube.com/watch?v=wkAYCI9hPZk

---------- Post toegevoegd 24 June 2013 om 14:31 ----------

En rome total war 2
 
Best lang eigenlijk, ongeveer 12 a 15 uur. Niet slecht voor een single player campaign.

Nou heb hem net aangeschaft (hij is nu aan het laden haha) ben benieuwd :cool:
Ook heavy rain maar meegenomen voor een tientje aangezien ik die nogsteeds wou proberen!

---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 17:00 ----------

Mensen die hem toevallig willen overnemen als ik em uit heb? :D
 
Nou heb hem net aangeschaft (hij is nu aan het laden haha) ben benieuwd :cool:
Ook heavy rain maar meegenomen voor een tientje aangezien ik die nogsteeds wou proberen!

---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 17:00 ----------

Mensen die hem toevallig willen overnemen als ik em uit heb? :D

Heavy Rain is ook geweldig, je kunt het spel meerdere keren uitspelen en telkens zullen je keuzes het einde beinvloeden.
 
Heavy Rain is ook geweldig, je kunt het spel meerdere keren uitspelen en telkens zullen je keuzes het einde beinvloeden.

De dame achter de balie had me die al eens aangeraden dus wou em nogsteeds een keer kopen :D

Gelijk even gevraagd hoe het nou met GTA V zit maar die komt waarschijnlijk pas over 2 jaar ofzo voor de PS4!
Dat wordt voorlopig nog geen PS4 dus voor mij haha want watch dogs komt ook voor de 3 uit :cool:
 
Back
Naar boven