XXL Nutrition

Het grote Playstation 4 topic

Bezoekers in dit topic

Peanuthead95

Gargantuan Beast
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
25 jul 2009
Berichten
27.027
Waardering
5.938
Lengte
1m70
Massa
98kg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Aankondiging vannacht geweest. Console zelf is niet geshowed, wel enkele features, release titles en de controller.

Info tot nu toe:
-Kost rond de 350 euro bij de release.
-Wordt gereleased rond/voor de feestdagen
-Oude games (PS1, 2, 3) kunnen gestreamd worden
-Geruchten gaan over een betaalde online abbonement a la Xbox Live (niet bevestigd)
-Ps4 ''eye'', camera systeem met twee camera's die de speler uit de achtergrond kan filtreren. Kan dus worden gebruikt om de gameplay te versterken.
-Games kunnen gespeeld worden terwijl ze gedownload worden, dus je hoeft niet meer te wachten tot een game van 20gb klaar is met downloaden.
-Kan geen games afspelen in 4k (ultra-HD), maar wel video's.


Specs:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Aangekondigde games:

  • Beyond: Two Souls (Quantic Dream)
  • Deep Down (Capcom)
  • Destiny (Bungie)
  • Diablo 3 (Blizzard Entertainment)
  • Drive Club (Evolution Studios)
  • Final Fantasy (Square Enix)
  • Infamous Second Son (Sucker Punch)
  • Killzone Shadow Fall (Guerrilla Games)
  • Knack (Studios Japan)
  • The Witness (Thekla, Inc)
  • Watch Dogs (Ubisoft Montreal)


Game pics:
Watch dogs
(tevens PS3)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deep Down
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

deepdown-16-7fps-290-1iosm.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Game trailers:
Destiny

Killzone Shadow Fall


Watch dogs

Knack

The Witness

Drive Club

Beyond Two Souls


Infamous Second Son

Hardware pics:
ps4-controller-1.jpg
 
-Wordt gereleased rond/voor de feestdagen
-Oude games (PS1, 2, 3) kunnen gestreamd worden
-Geruchten gaan over een betaalde online abbonement a la Xbox Live (niet bevestigd)

- rond welke feestdagen? pasen?

- wat is 'gestreamd'?

- bestaat er bij xbox live ook geen gratis abbonement? ik heb er één, voor op mijn windows phone.
 
Betalen voor online zou wel echt k*t zijn, ik vind dat echt onzin.
 
Diablo 3 komt ook voor PS3 uit...

Wat ik niet goed snap, is GTA 5 komt er deze zomer aan. Iedereen wilt die game...maar games van de PS3 gaan niet op PS 4 kunnen gespeeld worden.

Dus, GTA 5 op PS3
of GTA 5 op PS 4 (en dit zou ik echt k*t vinden..)
 
Fahrenheit was (tot op zekere hoogte) briljant, Heavy Rain was uniek... Ik kan niet wachten wat Quantic Dream ons nu weer voor gaat schotelen!

Op de een of andere manier zijn dit de games waar ik het meest naar uit kan kijken :)
 
wat een fail

niks nieuws

graphics zien er hetzelfde uit.

would not buy/

heb zelf de ps1,2 en 3 en deze ga ik toch echt skippen.
 
Diablo 3 komt ook voor PS3 uit...

Wat ik niet goed snap, is GTA 5 komt er deze zomer aan. Iedereen wilt die game...maar games van de PS3 gaan niet op PS 4 kunnen gespeeld worden.

Dus, GTA 5 op PS3
of GTA 5 op PS 4 (en dit zou ik echt k*t vinden..)

Ze brengen GTA 5 voor beide consoles uit, net als Diablo.
 
Ze hadden het de hele tijd over het "sharen" n daar zegt pinda niks over :roflolf:

-je kan vrienden helpen bij moeilijke situaties in een spel door de controller over te nemen
-het delen van screenshots en filmpjes gaat nu dus veel makkelijker, je hoeft niet mee te editten etc.

Anyway ik heb de ps3 overgeslagen, misschin dat ik deze wel ga halen.
 
Dat met 1 druk op de knop sharen is wel leuk, zal ik misschien af en toe eens gebruiken maar vind ik nou niet heel spectaculair ofzo. Dat vrienden kunnen helpen wist ik nog niet, maar vind ik nou ook niet echt bijzonder.

Not impressed
 
In de nieuwe playstation 4 zal geen ingebouwde DVD of blu ray speler zitten, dus alleen online te downloaden via de website van Sony. Binnen een paar jaar zal je geen spelletjes meer kunnen kopen in de winkel en dat gaat ook gebeuren met de nieuwe xbox. (geen toekomst meer voor winkels)
 
Ze wouden ook op basis van je interesses alvast nieuwe spellen op je PS4 installeren, en zodra je die dan koopt heb je hem direct. En je zou nieuwe spellen gewoon kunnen spelen (geen idee hoelang) om te bepalen of je hem wil kopen. Dat zijn dan wel weer mooie dingen
 
In de nieuwe playstation 4 zal geen ingebouwde DVD of blu ray speler zitten, dus alleen online te downloaden via de website van Sony. Binnen een paar jaar zal je geen spelletjes meer kunnen kopen in de winkel en dat gaat ook gebeuren met de nieuwe xbox. (geen toekomst meer voor winkels)

Gameshops kunnen dan meteen hun deuren sluiten, haha.
 
Houd het wel lekker bij PS3. Lijkt niet echt alsof ps4 nou heel vernieuwend is, behalve dat je moet streamen via internet (nadeel),geen ingebouwde dvd player meer hebt (nadeel) en je vrienden kan helpen/filmpjes van je acties maken. (misschien leuk voor een keer maar raak je denk ik snel op uitgekeken).
 
voor 350 verwacht ik er niet zo veel van, maar we zullen wel zien.
 
Ben benieuwd. Ben na de PS2 overgestapt op de Xbox360 en was daar ook wel tevreden mee. Ook qua collectie van games die de X360 aanbiedt en de PS3 niet. Maar ben wel weer eens toe aan wat anders.

PS3 lijkt me tot dusver nog niet zo heel vernieuwend maar er zal ongetwijfeld meer info over komen in de zomer. Tenminste, ik neem aan dat hij rond kerst dit jaar zal uitkomen?

Over de nieuwe xbox is er nog niet veel aangekondigd, ofwel?

---------- Post toegevoegd Thu 21 Feb 2013 om 13:14 ----------

Betalen voor online zou wel echt k*t zijn, ik vind dat echt onzin.

Veel zal het nooit zijn. Voor de Xbox360 betaal je nu gemiddeld € 2,50 per maand om online te mogen spelen. Een kleine maandelijkse betaling waar wij vrij weinig van merken, kan enigszins toch wel wat voor de kwaliteit ervan wat betekenen als miljoenen mensen dit maandelijks betalen.

Ik dacht dat (voornamelijk in het begin) X360 toch ook een betere online had dan PS3.
 
In de nieuwe playstation 4 zal geen ingebouwde DVD of blu ray speler zitten, dus alleen online te downloaden via de website van Sony. Binnen een paar jaar zal je geen spelletjes meer kunnen kopen in de winkel en dat gaat ook gebeuren met de nieuwe xbox. (geen toekomst meer voor winkels)

wut? Hoe lame is dat...ik gebruik m 50% voor die redenen :/
 
Ben benieuwd. Ben na de PS2 overgestapt op de Xbox360 en was daar ook wel tevreden mee. Ook qua collectie van games die de X360 aanbiedt en de PS3 niet. Maar ben wel weer eens toe aan wat anders.

PS3 lijkt me tot dusver nog niet zo heel vernieuwend maar er zal ongetwijfeld meer info over komen in de zomer. Tenminste, ik neem aan dat hij rond kerst dit jaar zal uitkomen?

Over de nieuwe xbox is er nog niet veel aangekondigd, ofwel?

---------- Post toegevoegd Thu 21 Feb 2013 om 13:14 ----------



Veel zal het nooit zijn. Voor de Xbox360 betaal je nu gemiddeld € 2,50 per maand om online te mogen spelen. Een kleine maandelijkse betaling waar wij vrij weinig van merken, kan enigszins toch wel wat voor de kwaliteit ervan wat betekenen als miljoenen mensen dit maandelijks betalen.

Ik dacht dat (voornamelijk in het begin) X360 toch ook een betere online had dan PS3.

Ik betaalde 7 euro per maand ???
 
Ik betaalde 7 euro per maand ???

Als je het in de winkel koopt, voor maar een paar maanden, ben je inderdaad wat meer geld kwijt.

Maar op internet is een jaarabonnement tussen de 35-40 euro terwijl deze voor 60 in de winkel liggen. Je moet dus sowieso nooit je lidmaatschap in de winkel verlengen. Eigenlijk ook nooit normale games kopen in de winkel, want op internet scheelt dit met gemak 20-40 euro.

Er is een tijd geweest waarbij jaarabonnementen nog goedkoper werden aangeboden maar die zijn inmiddels allemaal verhoogd omdat Microsoft dit niet meer toeliet.
 
Die specs zijn gewoon van een huidige "out-dated" PC al.

Niet echt interessant.
 
In de nieuwe playstation 4 zal geen ingebouwde DVD of blu ray speler zitten, dus alleen online te downloaden via de website van Sony. Binnen een paar jaar zal je geen spelletjes meer kunnen kopen in de winkel en dat gaat ook gebeuren met de nieuwe xbox. (geen toekomst meer voor winkels)

zou wel zonde zijn, heb persoonlijk liever iets tastbaars dan gedownloade content.

Die specs zijn gewoon van een huidige "out-dated" PC al.

Niet echt interessant.

True, ondanks dat haal ik hem waarschijnlijk toch. Ben benieuwd naar de nieuwe xbox die waarschijnlijk ook uitkomt dit jaar. Aan de hand daarvan zie ik wel welke ik haal.
 
Back
Naar boven