AndroidHealthClinic

Het grote Playstation 4 topic

Bezoekers in dit topic

Wist 2 maanden geleden vrijwel zeker dat ik BF1 wilde kopen, tot ik de beta had gespeeld. No thnx, vond het echt helemaal niks
 
Wist 2 maanden geleden vrijwel zeker dat ik BF1 wilde kopen, tot ik de beta had gespeeld. No thnx, vond het echt helemaal niks

Die heb ik ook gespeeld en was inderdaad niet veel aan, dit kwam denk ik door die woestijn map. Heb op youtube echt mooie maps gezien. Ik speel overigens alleen team deathmatch of squat deathmatch.
 
Die heb ik ook gespeeld en was inderdaad niet veel aan, dit kwam denk ik door die woestijn map. Heb op youtube echt mooie maps gezien. Ik speel overigens alleen team deathmatch of squat deathmatch.

De gameplay op de trailer zag er echt veel beter uit imo, maar dat is niet heel gek aangezien het meestal de bedoeling is om die er zo goed mogelijk uit te laten zien. Toch vond ik het heel erg tegenvallen. 5 minuten rennen om iemand tegen te komen, maar dan dood gaan omdat je aan het rennen bent en omdat er een sniper ergens naast zijn tent ligt.

Dan nog maar verder met bestiny
 
Ik kom de multiplayer niet in, iemand anders last van?
 
Heb daarstraks nog gespeeld, niks aan de hand!
 
kom er niet in, lees ook overal dat de EA severs plat liggen en psn ook. Nog niet gespeeld dus.
 
ik koop hem een van deze dagen ook, voeg mij maar toe als jullie willen psn: rabotgangster
 
Zijn er leden die de nieuwe call of duty gaan spelen?
Of misschien die geremasterde?

Die zou vanaf gisteren online zijn maar ik heb de deluxe versie maar kon nog niet online komen
 
iemand de remaster van de 2badman games gekocht?
zo ja hoe is die?
 
Game en Gaineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D
 
Topic nog eens bovenhalen :D
Vorig weekend Crash Bandicoot N Sane Trilogy aangeschaft.

Dem memories :p:p
 
Topic nog eens bovenhalen :D
Vorig weekend Crash Bandicoot N Sane Trilogy aangeschaft.

Dem memories :p:p
hier juist het zelfde heb hem ook gekocht.
volgende week ook modern warfare remasterd gaan halen
 
Topic nog eens bovenhalen :D
Vorig weekend Crash Bandicoot N Sane Trilogy aangeschaft.

Dem memories :p:p
Haha ja hier nog een die N sane trilogy gehaald heeft, leuke game om weer te spelen
 
Redelijk stil in dit topic op het moment...Gaat iemand toevallig nog Destiny 2 kopen/spelen? Ik heb 'm gepreordered, dus heb er wel zin in. Heb in Destiny 1 de meeste uren ooit in een spel zitten (had nooit verwacht dat een spel ooit CoD zou overtreffen :D).

Destiny.gif
 
Redelijk stil in dit topic op het moment...Gaat iemand toevallig nog Destiny 2 kopen/spelen? Ik heb 'm gepreordered, dus heb er wel zin in. Heb in Destiny 1 de meeste uren ooit in een spel zitten (had nooit verwacht dat een spel ooit CoD zou overtreffen :D).

Bekijk bijlage 379397
Ik vond destiny 1 beetje van een grind, altijd het zelfde. Misschien dat de 2de met de campain er in miss beter is maar ik wacht nog eventjes om hem te kopen. Eerst cod WW2
 
Heb m pre-ordered. Nog 11 dagen

 
Back
Naar boven