AndroidHealthClinic

NSFW! het grote "post hier een foto van je buurmeisje" topic

Bezoekers in dit topic

Haha,de wereld is weer wat minder veilig met al die brede gasten die op de loer liggen om een foto te nemen van hun buurmeisje :p

Dbb is een social ecto community, er zitten hier geen brede gasten :o
 
Behalve de echte buffels, als ik :cool: woon helaas wel in een bejaarde buurt.. :(
 
Stalking aan je been is 2 jaar maximum. Tis maar dat je het weet.
 
Ik zie eigenlijk EricR is de tuin liggen met zijn hele camera en attributen bij elkaar op jacht naar die ene foto! :roflol:
 
Mijn buurvrouw is tegelijk mijn (geheime) vriendin, niet voor jullie ogen!

:roflol: is dat de vrouw van je buurman die 15 pilsjes achterover slaat en jou vraagt wat je moet doen om zon borstkas te krijgen ? haha
 
Zal het iets voor Marc W zijn ?


...:o
 
ik dacht dat ik nog foto's had, maar kan ze zo niet vinden. Maar beloofd is beloofd. Ze komen er aan. Moet even kijken wanneer ze haar auto gaat wassen buiten :eyebrow: :woot:
 
ik had mn buurmeisje al lange tijd niet meer gezien. was vroeger een uberirriterend kind met een nog irriterendere stem en zo zag ze er ook uit. Blijkt nu 16 te zijn volgens mijn zus en is wel redelijk lekker geworden :o maar heeft nog altijd een irriterende stem!
 
lol altijd als het over jonge meisjes gaat begint iedreen op marc W te trashen :) wat heeft hij gdaan om dat te verdiene :D
 
lol altijd als het over jonge meisjes gaat begint iedreen op marc W te trashen :) wat heeft hij gdaan om dat te verdiene :D

dat hij met de vijftienjarige vriendin van zijn dochter chatte en de flirtende gesprekken wel leuk vond.. dacht ik :D
achja ik chat ook soms met 15 jarige meisjes
maar ze eisen teveel tijd die ik tegenwoordig nuttig probeer te besteden. Daarom zit ik bijna niet meer op msn :D of stiekem toch op offline :p
maar ik denk wel nog terug aan de vele leuke gesprekken die we gehad hebben :D
 
haha :) beetje chatten is toch altijd leuk :D
 
Back
Naar boven