MuscleMeat

het grote "post hier een foto van je vriendin" topic. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ach ja, jij kan trouwens ook niet klagen :p

ik zit btw nu al een jaar en 2 maanden in een relatie met mijn huidige meisje. Eigelijk best wel lang als je erover na denkt

Ik klaag ook niet:D

Maar een jaar is zo voorbij als je t leuk hebt. Wat ik me afvraag, hoe oud zijn die meiden op je fotos nu dan? zijn die recent, of uit ' jouw' periode?
 
Haha 50% hebben gewoon een foto geplukt van een (erotiek)site of my space, vooral die van sava en kazamafury. Mij houd je niet voor de gek keyboardhelden :roflol:

Tuurlijk kerel! Kruip nou maar weer in je donkere hoekje en ben stil.
 
Haha 50% hebben gewoon een foto geplukt van een (erotiek)site of my space, vooral die van sava en kazamafury. Mij houd je niet voor de gek keyboardhelden :roflol:

oh shit ik ben ontmaskerd! :roflol:
Ik vat dit maar op als een complimentje maar weet je wat t is jongen, zo te horen ben je wat minder bedeeld in de liefde. Sommige mensen hebben nou eenmaal knappe vriendinnetjes, dat jij daarentegen jezelf af moet rukken voor je pc met erotieksites is niet mijn probleem
 
oh shit ik ben ontmaskerd! :roflol:
Ik vat dit maar op als een complimentje maar weet je wat t is jongen, zo te horen ben je wat minder bedeeld in de liefde. Sommige mensen hebben nou eenmaal knappe vriendinnetjes, dat jij daarentegen jezelf af moet rukken voor je pc met erotieksites is niet mijn probleem

2nd that
 
Haha 50% hebben gewoon een foto geplukt van een (erotiek)site of my space, vooral die van sava en kazamafury. Mij houd je niet voor de gek keyboardhelden :roflol:

Mooie vrouwen hebben ook liefde nodig....:rocknana:
 
Ik klaag ook niet:D

Maar een jaar is zo voorbij als je t leuk hebt. Wat ik me afvraag, hoe oud zijn die meiden op je fotos nu dan? zijn die recent, of uit ' jouw' periode?

ik was bij beide foto's 17-18 en de dames ook. Ik ben nu bijna 20 (29 mei) dus t is zo'n 2 jaar geleden heb tussen mijn huisige vriendin en hun ook nog een ex maar daar heb ik geen foto van
 
oh shit ik ben ontmaskerd! :roflol:
Ik vat dit maar op als een complimentje maar weet je wat t is jongen, zo te horen ben je wat minder bedeeld in de liefde. Sommige mensen hebben nou eenmaal knappe vriendinnetjes, dat jij daarentegen jezelf af moet rukken voor je pc met erotieksites is niet mijn probleem


Een combinatie kan ook hoor:D
 

ik post liever geen meisjes die jonger zijn dan die leeftijd omdat ik bang ben dat "bepaalde mensen van over de 40" hier dan op gaan rukken terwijl ze aan het msnen zijn met minder jarigen.












mja grapje bij mij begon t allemaal wat laat met de vriendinnetjes eigelijk, zo toen ik 16 was pas :rolleyes:
 
ik post liever geen meisjes die jonger zijn dan die leeftijd omdat ik bang ben dat "bepaalde mensen van over de 40" hier dan op gaan rukken terwijl ze aan het msnen zijn met minder jarigen.












mja grapje bij mij begon t allemaal wat laat met de vriendinnetjes eigelijk, zo toen ik 16 was pas :rolleyes:


Initials M.w. ? :D
 
ik post liever geen meisjes die jonger zijn dan die leeftijd omdat ik bang ben dat "bepaalde mensen van over de 40" hier dan op gaan rukken terwijl ze aan het msnen zijn met minder jarigen.












mja grapje bij mij begon t allemaal wat laat met de vriendinnetjes eigelijk, zo toen ik 16 was pas :rolleyes:

Dat is toch niet laat? In een paar jaar kun je er heel veel verslijten!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dum dum dum :)
 
Mooie kruisjes, die laatste 2. Wie is wat?
 
Ok Robert.. nu weten we het wel...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D
 
Mijn vriendin

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu mijn echte vriendin, eerste liefde

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven