MuscleMeat

het grote "post hier een foto van je vriendin" topic.

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatst bewerkt:
Je merkt er niet veel van hoor, als je strot doorgesneden wordt

Tegen de tijd dat jij bij mij bent, is er bij jou al een leuke brief thuis gekomen met een bepaald goedje erin!
 
Oh, hoeveel kuurtjes heeft ze inmiddels al ondergaan?

van waar de haat Bekjam?

van Nitric ben ik het al gewoon maar dat is dan ook een zielig mannetje die hier aleen is om te rellen
 
van waar de haat Bekjam?

van Nitric ben ik het al gewoon maar dat is dan ook een zielig mannetje die hier aleen is om te rellen


Zielig is iemand met bagger stats en een waardeloos fysiek die meerdere malen kuurt en waarvan iedereen hem dit afraad. Maar aangezien de dikte van de plaat voor zn kop, dit alles tegen de wind in slaat.

Geef toe: ze lijkt sprekend op jou! begin mij af te vragen wat je zoal in de avond uren uitvoerd??

Maar ik zal mij maar eens een keer positief over jou uitspreken: respect dat je uberhaupt foto's durft te plaatsen.
 
Laat herkuul is met rust.

stelletje relnichten.
 
Mikki wanneer gaan wij nu eens daten? Dan kan ik ook mijn aandeel in dit topic plaatsen.
 
werp dr een eurotje toe, dan heb jij je date
 
Oh ik wil ook wel daten met mikki..... kan ik daarna foto's van dr plaatsen :)
 
Zielig is iemand met bagger stats en een waardeloos fysiek die meerdere malen kuurt en waarvan iedereen hem dit afraad. Maar aangezien de dikte van de plaat voor zn kop, dit alles tegen de wind in slaat.

Geef toe: ze lijkt sprekend op jou! begin mij af te vragen wat je zoal in de avond uren uitvoerd??

Maar ik zal mij maar eens een keer positief over jou uitspreken: respect dat je uberhaupt foto's durft te plaatsen.

zelf kuur je ook
maar durf je geen foto plaatsen
klinkt erg gay als je je afvraagt wat ik in men avond uren doe :gay:
 
hey, ga is niet door
 
Slotje maar. We blijven niet bezig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven