XXL Nutrition

Het grote post je frustraties over wageningen topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

BBD

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
9 dec 2005
Berichten
1.777
Waardering
0
Grrrrrrrrrrrrrrrr

Ik studeer in wageningen en 'train' doordeweeks ook in de universiteitsgym daar. Nou enkele weetjes over de gym:

- Geen squatrack
- Geen olympische stangen
- dunbells tot 30 kg
- geen bumpers
- er hangen machines met tissue's aan de muur ???
- er staan te veel karige aparaten, en die maken allemaal gebruik van het fitkey systeem, wat neer komt op een unit die je overal insteekt en je progressie bij houdt. Deze sleutel moet je verplicht kopen ala 15 euro ofzo, die van mij ligt nog ongebruikt ergens...speciale feature: hij houdt bij hoeveel calorien je verbrand over al je trainingen en zo kun je proberen meer calorien te verbranden dan in een tour de france. Nog nooit iemand gelukt, omdat iedereen die een beetje fatsoenlijk traint natuurlijk geen machines.
- er is bijna iedere dag een introductieles van anderhalf uur, en dan moet de rest de gym uit...ja ook de mensen die alleen freeweightsgebruiken ookal worden er alleen machines uitgelegt. Ik vraag me nog steeds af waarom machines moeten worden uitgelegd, je kunt maar 1 beweging maken op die krengen en bovendien, er hangt een instructie bij.

Maar ondanks alles probeer ik er toch maar het beste van te maken. Maar vandaag was het echt te erg. Ik was bezig met een complex van powercleans, full front squats en jerks. Mag ik dat niet meer doen van de begeleider, want die jerks waren te gevaarlijk. Voor de andere bezoekers (hoezo, die zitten veilig tussen 10 stalen buizen in die machines van ze) en als ik het niet houdt dan loopt de vloer schade op (koop dan bumpers hoer)