XXL Nutrition

Het grote post je frustraties over wageningen topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

BBD

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
9 dec 2005
Berichten
1.777
Waardering
0
Grrrrrrrrrrrrrrrr

Ik studeer in wageningen en 'train' doordeweeks ook in de universiteitsgym daar. Nou enkele weetjes over de gym:

- Geen squatrack
- Geen olympische stangen
- dunbells tot 30 kg
- geen bumpers
- er hangen machines met tissue's aan de muur ???
- er staan te veel karige aparaten, en die maken allemaal gebruik van het fitkey systeem, wat neer komt op een unit die je overal insteekt en je progressie bij houdt. Deze sleutel moet je verplicht kopen ala 15 euro ofzo, die van mij ligt nog ongebruikt ergens...speciale feature: hij houdt bij hoeveel calorien je verbrand over al je trainingen en zo kun je proberen meer calorien te verbranden dan in een tour de france. Nog nooit iemand gelukt, omdat iedereen die een beetje fatsoenlijk traint natuurlijk geen machines.
- er is bijna iedere dag een introductieles van anderhalf uur, en dan moet de rest de gym uit...ja ook de mensen die alleen freeweightsgebruiken ookal worden er alleen machines uitgelegt. Ik vraag me nog steeds af waarom machines moeten worden uitgelegd, je kunt maar 1 beweging maken op die krengen en bovendien, er hangt een instructie bij.

Maar ondanks alles probeer ik er toch maar het beste van te maken. Maar vandaag was het echt te erg. Ik was bezig met een complex van powercleans, full front squats en jerks. Mag ik dat niet meer doen van de begeleider, want die jerks waren te gevaarlijk. Voor de andere bezoekers (hoezo, die zitten veilig tussen 10 stalen buizen in die machines van ze) en als ik het niet houdt dan loopt de vloer schade op (koop dan bumpers hoer)

Overigens doe ik powercleans om die vloer reden, omdat ik al niet durfde om onder de bar te duiken, wie weet mis ik een lift en stel je voor dat de bar zou vallen, straks geeft dat een knal dat het mp3 geluid van de cardiogangers verstoord. En aangezien ik dus powercleans doe, kan ik dat gewicht altijd jerken, aangezien powerclean nou eenmaal moeilijker is dan een squatclean, maar nee hoor, hij zag dat ik het er moeilijk mee had :rolleyes:

En toen begon hij er ook nog een over dat mijn vorm sowieso niet zo goed was, omdat ik mijn knieen over de bar had. Heb ik hem moeten uitleggen (dat soort mensen schijnt er toch echt een opleiding voor te hebben gedaan) dat een clean geen DL is. En toen dat eindelijk een beetje begon door te dringen begon hij te whinen over mn fullsquats, want dat was slecht voor de knieeen. Nou enige vorm van logica ging er niet in, dus ik zou hem wel een paar studies sturen erover, niet dat als ik mn gelijk krijg er dan iets veranderd natuurlijk :rolleyes:

Iemand die een betere gym kent in wageningen, zal wel een stuk duurder zijn dan een universiteitsgym, maar dat moet dan maar. Ik had van Espi gehoord dat zij vroeger ging naar een gym die 15 km verder was voor een squatrack. Espi = hardcore :D Misschien ergens een andere gym gekomen in de tussentijd?
 
Wat studeer je daar dan ?
 
Over 2 jaar in Amsterdam studeren, is daar een gym bij't ROC met oly lift platforms, squatrack, olympische stangen en honderden kilo's aan schijven, kzal aan je denken:D...
 
jah op zo'n moment kan je maar 1 iets doen...

alle ruiten ingooien en een moonshot doen als afscheid; k*tgym!

;)
 
Verhuizen naar een andere gym, je moet wát over hebben voor je hobby! (Same here)
 
Wie gaat er nou ook in Wageningen studeren???
 
Wat een hoeren daro... die begeleider moet zulk soort dingen nou net stimuleren, super compounds...
 
:haha:

Mij is wel eens verteld dat iedereen daar één grote gelovige familie is en je probleemloos aan elkanders kruisje mag zitten.

Sterkte.
 
Wageningen is:
- Gay
- Links
- Geitenwol
- Arm
- Allochtoon
- Supersneu
- SUuuuuuuuuuuupergay
- geen lekkere wijven
- homo's
- en dumbbells tot 30kg.
 
Er was een hardcore gym maar die is inmiddels gesloten...
 
in Ede zit volgens mij wel een hardcore gym. Heb de gym niet gezien, maar moest er eens iemand met de taxi ophalen. Zowel personeel als wat mensen bij de ingang waren huge, dus je kan daar best goed trainen lijkt me. Indien gewenst kan ik straatnaam e.d. voor je opzoeken.

Het zit bij de grote C1000 om de hoek.
 
Je gaat me toch niet vertellen dat Wageningen maar 1 sportschool heeft?
 
Nee... meerdere klote sportscholen :D

Er is nu een nieuwe sportschool geopend in wageningen - schimmelpenning.
Ben er zelf nog niet geweest maar wat ik gehoord heb is die vrij oldskool.
Squatrack is er iig, en dumbbells tot 44 kilo ofzo.
 
Sportschool waar ik nu ga is ook gay. Lifestyle Fitness in Tienen.
Vanaf april ofzo ga k terug naar Champion Gym Tienen.
 
sportschool Olympus (hardcore gym) sportschool nononsese net nieuw en is ook hardcore.. ze zitten in de nude :D
 
Aangezien je niet op mijn pm reageert:

Hoe doe jij squats zonder een squatrek?

Hoe doe jij powercleans zonder oly bar?

Ik zit zelf ook in een k*tgym dus ben wel benieuwd.
 
Er is nu een nieuwe sportschool geopend in wageningen - schimmelpenning.
Ben er zelf nog niet geweest maar wat ik gehoord heb is die vrij oldskool.
Squatrack is er iig, en dumbbells tot 44 kilo ofzo.

die bedoel ik.. sport er net nog niet alles gedaan dus.. en train zelf ook nog niet zo heel lang.. dus weet neit alles ???
 
En weet je nu al of het wat is?? :rolleyes:
 
Die nieuwe sportschool is niet 'nieuw' maar oud, gewoon verhuisd van wat het jongerencentrum 'Oude Bijenhuis' was/is, naar het Schimmelpenninck (jawel, voormalige sigarenfabriek) gebouw. Deze heet heel toepasselijk NoNonsense Gym.

Mijn partner en een aantal andere mensen die ik ken, trainen er. Zelf ga ik naar Enjoy, maar heel af en toe dus ook naar NoNonsense voor oefeningen die daar niet kunnen. Zoals mogelijk voor decline db presses in het geval datje geen spotter wilt of een doodssmak maken omdat je step bench onder het losse bankje omkukelt.

Voors hij heeft veel spullen staan, voor elk wat wils, zowel losse gewichten alsook apparaten. Ook de prijs is fijn.. Eigenaar is sympa kerel.

Nadelen: beperkte openingstijden (pas vanaf 1630u, za gesloten, zo 11-13u) en het feit dat er onder een gebedsruimte (moskee etc) is, dus of je de halters zachtjes wilt neerzetten als men daar bezig is.. dat merk je wel aan het massale aantal schoenen, vooral vrijdagavond). Ook verwarrend is dat er zowel schijven zijn in lbs als in kg.
En ja, geen douches.. laat staan sauna :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven