AndroidHealthClinic

Sticky Het grote post je PR vid topic

Bezoekers in dit topic

Afgelopen zaterdag 151kg bench op classic powerlifting meet, ingewogen op 65.2kg. :D Was ook meteen mijn laatste x bdfpf/wdfpf, ze hebben me op korte tijd iets te vaak gepest. Volgend jaar voluit voor vgpf/ipf. :eyes:
Wat zijn de records in belgie?
 
Wauw nice man!!!
 
Dus eigenlijk heb je n (onofficieel?) vlaams record?
Zo onofficieel als het maar kan zijn gezien ik er nog men eerste wedstrijd bij moet deelnemen: nationaal volgens die cijfers, maar zijn wel nog van 2018. :scratch:
Hun huidig belgisch record ligt ook nog eens 5kg onder hun internationale minima, dus dat lijkt me wel leuk.
 
Afgelopen zaterdag 151kg bench op classic powerlifting meet, ingewogen op 65.2kg. :D Was ook meteen mijn laatste x bdfpf/wdfpf, ze hebben me op korte tijd iets te vaak gepest. Volgend jaar voluit voor vgpf/ipf. :eyes:
Hoe bedoel je dat de bdfpf je gepest heeft? Wat ging er mis?
Ik vind de vgpf nu ook niet bepaald de meest professionele organisatie hoor. En ze zijn een heel stuk duurder dan de bdfpf, als deelnemer. Gelukkig laten ze toe om voor zowel de bdfpf als ook de vgpf te liften, zolang je geen internationale wedstrijden doet. Als je wat vaker een wedstrijdje wil doen kan dat wel handig zijn.

Beestige BP wel voor jouw BW. Echt sterk!
 
Afgelopen zaterdag 151kg bench op classic powerlifting meet, ingewogen op 65.2kg. :D Was ook meteen mijn laatste x bdfpf/wdfpf, ze hebben me op korte tijd iets te vaak gepest. Volgend jaar voluit voor vgpf/ipf. :eyes:
WTF, 150 kg benchen met dat BW. Netjes man! :bow:
 
Ik meen ooit ergens vernomen te hebben dat als je van een federatie naar de IPF wil switchen, je een jaar geen internationale wedstrijden mag doen, ivm het doping beleid dat de IPF hanteert. Heb dit echter nergens terug kunnen vinden, dus ik weet niet in hoeverre het waarheid is. Wel nette bench press verder!
 
Ik meen ooit ergens vernomen te hebben dat als je van een federatie naar de IPF wil switchen, je een jaar geen internationale wedstrijden mag doen, ivm het doping beleid dat de IPF hanteert. Heb dit echter nergens terug kunnen vinden, dus ik weet niet in hoeverre het waarheid is. Wel nette bench press verder!
Dacht ik ook gelezen te hebben. Moet dus gewoon een jaartje meedraaien bij de vgpf wat al zoiezo moest gebeuren voor dat hele kwalificatiegebeuren.
 
Dacht ik ook gelezen te hebben. Moet dus gewoon een jaartje meedraaien bij de vgpf wat al zoiezo moest gebeuren voor dat hele kwalificatiegebeuren.

Gevonden: (Bron: https://www.powerlifting.sport/file...constitution-by-laws/IPF_Con_By-Laws_2018.pdf)
14.9 Participating in Non-IPF Competition
Any lifter, coach, referee or official who competes or participates in an international powerlifting or Bench Press competition not organised, sanctioned or approved by the IPF shall not be permitted to take part in any IPF international or regional competition for a period of 12 months from the date of that non-approved competition. 14.9.1 Notwithstanding article 14.9 the lifter, coach or official may participate in multi-sport international games, e.g. the Commonwealth Games, the University Games, or the Students’ international or regional multisport games that is not sanctioned by the IPF, however provided that there is not any athlete or other person participating in such games in any capacity who is serving his/her Ineligibility period for a doping offence.

Dus het antwoord of je mee mag doen is: "soort van, misschien, ligt eraan". Ik zou het bij de voorzitter van de belgische PL bond navragen voor de zekerheid.
 
Dus het antwoord of je mee mag doen is: "soort van, misschien, ligt eraan". Ik zou het bij de voorzitter van de belgische PL bond navragen voor de zekerheid.
Meteen gedaan en hun antwoord is "Hallo. Als je lid bent bij de VGPF mag je geen internationale wedstrijden doen bij een andere federatie. Dit jaar was je geen lid van de VGPF dus je mocht deelnemen bij een andere federatie. Dus geen probleem om aan de nationale wedstrijden mee te doen volgend jaar." Denk dus dat het reglement enkel op hun leden van toepassing is. Internationaal moet er inderdaad wel 12 maanden tussenzitten.
 

Sumo dl pr van 3x145kg

Gefeliciteerd maar je heupen zitten meteen boven. Waarom ga je met een sumo zo smal staan? Dus je heupen naar beneden. Ik zie het met je squat ook. Sterke onderrug, zwakke hamstrings?
 
Gefeliciteerd maar je heupen zitten meteen boven. Waarom ga je met een sumo zo smal staan? Dus je heupen naar beneden. Ik zie het met je squat ook. Sterke onderrug, zwakke hamstrings?
Conventional is meer mijn lift. Sumo sinds kort (ivm klachten arm voelt nu beter) idd small stance ivm heup/glute blessure. (Gaat overigens aardig wel) wijd stance voelt echt off.

Squat altijd zo. Vorm is al beter dan geweest is wel.

Onderrug zal zeker sterker zijn.
 
Gefeliciteerd maar je heupen zitten meteen boven. Waarom ga je met een sumo zo smal staan? Dus je heupen naar beneden. Ik zie het met je squat ook. Sterke onderrug, zwakke hamstrings?

Wat een kritische vragen van iemand die met dezelfde kilo's deadlift.

Grapje Gijsje :knipoog: sort of
 
Back
Naar boven