XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Bezoekers in dit topic

Niemand is het nodig. Gaat erom dat iedereen al erg snel denkt dat zen voeding spot on is.

En gaat me erom dat jij allemaal denkt dat het zo is en geeeeen enkele ervaring ermee hebt.

T is meer dat ik geen wetenschappelijke onderbouwing kan geven dat ik zeg 'ik denk'. Voor zover ik weet is er ook geen wetenschappelijke onderbouwing dat je wel minimaal een x massa nodig hebt.

En dat van voeding is inderdaad wel een punt.. Meeste mensen passen hun voeding ook niet eens aan tijdens een kuur :o
 
AAS pakken om sneller je doelen te bereiken is niet vragen om terugval. Al die onzin met minimale massa omdat je anders niets hebt om op terug te vallen.. Wanneer jij je voeding 100% op orde hebt, 100% goed traint dan heeft t echt geen zin om 2 jaar te ploeteren voor die laatste natty kilootjes om daarna te gaan kuren en 10 kilo in 3 maanden te pakken. Het probleem van terugval komt puur door slecht eten en of trainen en dat heeft niets met gewicht te maken.

AAS gebruiken wanneer je op 70 kilo @ 180 cm zit en denkt dat je niet meer verder komt en daarom AAS pakken is vragen om terugval.

Bedankt voor je mening, die respecteer ik. Ik bedoelde niet dat je, wanneer je niet aan je natuurlijke grens zit je door AAS-gewonnen KG´s niet kan behouden. Ik refereerde meer naar mensen die, zoals jij zelf ook aanhaalt, nog lang niet aan hun potentiele max zitten, en AAS zien als een "kortere weg", die dus waarschijnlijk hun voeding en training niet 100% op orde hebben. Wanneer dan AAS de basis worden van je gains, zul je daarna terugvallen. En snel. Ik zie het om mij heen gebeuren.

Kuren of niet kuren is iemands eigen keuze, ik geef alleen mijn mening in de hoop daarmee ervoor te zorgen dat mensen geen ilusie´s hebben omtrent AAS-gebruik, en teleurstellingen vermededen worden :)

Aha dus het is anders?:p

Wel of geen massa behouden ligt puur aan je voeding, het is gewoon bullshit te claimen dat iemand minimaal een x aantal kilo's aan spiermassa wil hebben voordat hij aan AAS mag beginnen. Tuurlijk je hebt altijd nog of t nodig is omdat iemand met weinig massa zonder AAS al snel genoeg gains maakt.

Dat claimt ook niemand. Wanneer je zelf het gevoel hebt er het maximale uit gehaald te hebben, en je de juiste formule hebt voor het bouwen van een goed fysiek, dan is het prima om te kuren. Waar je genen ophouden neemt AAS het dan van je over. Maar wanneer je niet weet wat je doet, je naturel nog zat kan gainen, en je dan AAS gebruikt om over een grens heen te gaan die je naturel nog niet eens bereikt hebt, zul je niet in staat zijn om zónder AAS ook maar enige gains te maken, laat staan de gigantische terugval die je ervaart ná het gebruik.

T is meer dat ik geen wetenschappelijke onderbouwing kan geven dat ik zeg 'ik denk'. Voor zover ik weet is er ook geen wetenschappelijke onderbouwing dat je wel minimaal een x massa nodig hebt.

En dat van voeding is inderdaad wel een punt.. Meeste mensen passen hun voeding ook niet eens aan tijdens een kuur :o

En dat heeft de reden die ik hierboven telkens noem. "Ik kan wél AAS nemen, maar een optimaal voeding-of trainingsschema hanateren". Wat is AAS-dan? Een manier om sneller doelen te bereiken, zonder er hard voor ter werken, en er alles voor te geven. IMO zonde van jezelf, en het hele idee achter deze sport.
 
En dat heeft de reden die ik hierboven telkens noem. "Ik kan wél AAS nemen, maar een optimaal voeding-of trainingsschema hanateren". Wat is AAS-dan? Een manier om sneller doelen te bereiken, zonder er hard voor ter werken, en er alles voor te geven. IMO zonde van jezelf, en het hele idee achter deze sport.

Hmm, heb je gelijk in. Alleen jaren lang zwoegen naar je natty max om vervolgens een kuur te pakken en in 3 maanden net zo veel pakken als in de laatste 2 jaar is een beetje hypocriet :p.

Maar t moet inderdaad ook niet de bedoeling zijn dat mensen AAS puur gebruiken uit gemakzucht..

---------- Post toegevoegd Tue 4 Dec 2012 om 15:11 ----------

Maar wanneer je niet weet wat je doet, je naturel nog zat kan gainen, en je dan AAS gebruikt om over een grens heen te gaan die je naturel nog niet eens bereikt hebt, zul je niet in staat zijn om zónder AAS ook maar enige gains te maken, laat staan de gigantische terugval die je ervaart ná het gebruik.

True, belangrijk is dan ook om je voeding enz goed voor elkaar te hebben. Maar dat is bij iedereen zo ongeacht gewicht.
 
vind trouwens dat je sowieso niet echt meer moet gaan eten tijdens de kuur, misschien iets meer eiwitten. Dit is ook niet onderbouwd trouwens hoor, maar naar mijn idee als je er tijdens de kuur 2000kcal bovenop drukt en na de kuur weer op je gewone kcal gaat zitten ga je alsnog inleveren lijkt mij.

kun je beter als je 12 weken wilt kuren er qua voeding een half jaar voor uittrekken, misschien nog wel langer. Maar dat is dan alleen wat ik denk hea
 
vind trouwens dat je sowieso niet echt meer moet gaan eten tijdens de kuur, misschien iets meer eiwitten. Dit is ook niet onderbouwd trouwens hoor, maar naar mijn idee als je er tijdens de kuur 2000kcal bovenop drukt en na de kuur weer op je gewone kcal gaat zitten ga je alsnog inleveren lijkt mij.

kun je beter als je 12 weken wilt kuren er qua voeding een half jaar voor uittrekken, misschien nog wel langer. Maar dat is dan alleen wat ik denk hea

Ik merk wel dat mijn onderhoud simpelweg wat hoger ligt tijdens een cycle. Ik gooi dan ook, onafhankelijk van mijn doelen, mijn onderhoud met 300-500 kcal. omhoog. Is voor iedereen inderdaad verschillend. Hoe gaat je cycle? :D
 
opzich goed haha, toch al wel 5/6/7 mensen gehad die verbetering zagen. Terwijl ik het zelf alleen zonder shirt aan zie ( biceps gaan altijd als laatste)

wegen doe ik me niet meer ( doordat ik vroeger overweight was freeze ik altijd als ik teveel groei en gooi voeding omlaag)

Heb net dose omhoog gegooid naar 750test/week en denk dat het nu echt gaat komen ( zit net in week 6)
 
T is meer dat ik geen wetenschappelijke onderbouwing kan geven dat ik zeg 'ik denk'. Voor zover ik weet is er ook geen wetenschappelijke onderbouwing dat je wel minimaal een x massa nodig hebt.

En dat van voeding is inderdaad wel een punt.. Meeste mensen passen hun voeding ook niet eens aan tijdens een kuur :o

Voeding niet aanpassen tijdens een kuur is inderdaad het 1 van de domste dingen die je kan doen. Ik ben het met Alainie eens dat de meeste mensen al heel snel denken dat hun voeding ( en trainingsmethode ) op orde zijn.

Ik ben het helemaal met je eens dat een minimum gewicht voordat men AAS gaat gebruiken an sich onzin is. Ik denk echter dat de meeste forum members naar de combinatie van lengte en gewicht kijken om te zien of het erop lijkt dat iemand zijn voeding en training op orde heeft.
 
Prohormoon pakken zou voor mij alleen een kuurtje zijn voor een keer. Voeding is op orde en training ook. Hoorde vanuit m'n omgeving dat het veel gemakkelijker zal gaan met een prohormoon. En dat is het dus eigenlijk een uitweg, en als je dan pas anderhalf jaar traint en nog vrij lage stats hebt, te jong bent en normaal nog kan groeien dan denk ik toch beter van niet. Enige aantrekkelijke is dus dat je binnen 4-6 weken ineens 3-5 kilo erbij pakt als je het goed doet. Maar heb ook al gehoord dat je als je deze kilo's vast kan houden dat je dan daarna "off" niet hard meer zult groeien. En dat zou erg jammer zijn aangezien bodybuilding toch wel een "verslaving" is geworden, mede door wat resultaten.

Als ik van mensen hoor dat de resultaten top zijn en dat deze geen bijwerkingen hebben gehad dan is het best verleidelijk om een te kijken wat het voor jou kan betekenen. Maar als je dan goed je huiswerk doet dan weet je eigenlijk wel dat het heel erg slecht voor je is, bijvoorbeeld met Epistane. Dan kun je alleen jezelf nog voor de gek houden wanneer je zegt ik zal toch niks merken van de bijeffecten en ik ben al 20 dus kan het best pakken. Toch maar een NO go voor mij ;d
 
Laatst bewerkt:
Maar als je dan goed je huiswerk doet dan weet je eigenlijk wel dat het heel erg slecht voor je is, bijvoorbeeld met Epistane. Dan kun je alleen jezelf nog voor de gek houden wanneer je zegt ik zal toch niks merken van de bijeffecten en ik ben al 20 dus kan het best pakken. Toch maar een NO go voor mij ;d

Wijze woorden , zou mooi zijn als iedereen op die leeftijd die overwegingen zou maken.
 
Wijze woorden , zou mooi zijn als iedereen op die leeftijd die overwegingen zou maken.
Jonge mensen (like me) zijn heel snel te beïnvloeden he en willen vaak alleen iets afweten van de positieve kanten.

Al denk ik wel dat ik ooit zal snoepen van prohormonen of direct AAS, al is het over 4-5 jaar
 
Tuurlijk, tot die tijd een goede basis maken. De rest kan altijd nog, doe je goed in ieder geval!
 
bedankt voor je mening, die respecteer ik. Ik bedoelde niet dat je, wanneer je niet aan je natuurlijke grens zit je door aas-gewonnen kg´s niet kan behouden. Ik refereerde meer naar mensen die, zoals jij zelf ook aanhaalt, nog lang niet aan hun potentiele max zitten, en aas zien als een "kortere weg", die dus waarschijnlijk hun voeding en training niet 100% op orde hebben. Wanneer dan aas de basis worden van je gains, zul je daarna terugvallen. En snel. Ik zie het om mij heen gebeuren.

Kuren of niet kuren is iemands eigen keuze, ik geef alleen mijn mening in de hoop daarmee ervoor te zorgen dat mensen geen ilusie´s hebben omtrent aas-gebruik, en teleurstellingen vermededen worden :)



dat claimt ook niemand. Wanneer je zelf het gevoel hebt er het maximale uit gehaald te hebben, en je de juiste formule hebt voor het bouwen van een goed fysiek, dan is het prima om te kuren. Waar je genen ophouden neemt aas het dan van je over. Maar wanneer je niet weet wat je doet, je naturel nog zat kan gainen, en je dan aas gebruikt om over een grens heen te gaan die je naturel nog niet eens bereikt hebt, zul je niet in staat zijn om zónder aas ook maar enige gains te maken, laat staan de gigantische terugval die je ervaart ná het gebruik.



En dat heeft de reden die ik hierboven telkens noem. "ik kan wél aas nemen, maar een optimaal voeding-of trainingsschema hanateren". Wat is aas-dan? Een manier om sneller doelen te bereiken, zonder er hard voor ter werken, en er alles voor te geven. Imo zonde van jezelf, en het hele idee achter deze sport.
+1

+1

+1
 
T is meer dat ik geen wetenschappelijke onderbouwing kan geven dat ik zeg 'ik denk'. Voor zover ik weet is er ook geen wetenschappelijke onderbouwing dat je wel minimaal een x massa nodig hebt.

En dat van voeding is inderdaad wel een punt.. Meeste mensen passen hun voeding ook niet eens aan tijdens een kuur :o
Wat dacht je van eerst wat neuromusculaire adaptie opbouwen, maar ook blessuregevoeligheid?

Daarnaast is het model waarin iemand 100% training en 100% z'n voeding op orde heeft zonder deftige massa niet realistisch.
 
Okay mensen, ik ga vanaf volgende week beginnen met me Epistane kuurtje.

Het kuurtje wil ik dus gewoon 6 weken op 40mg per dag draaien, heb Nolva als PCT en die wou ik dan op 4 weken 20 mg draaien + nog Tribulus van XXL erbij.

Verder heb ik Meidoorn die ik ook tijdens de Epístane kuur erbij neem + Taurine Mega Caps ook van XXL

Nou heb ik ook die Detox One van XXL alleen lees ik hierover dat sommige hem tijdens hun kuurtje nemen en andere daarna pas, mij lijkt het logisch om hem pas daarna te draaien, maar is dat zo? En als je hem tijdens je Epi kuur erbij neemt, zwakt dat dan niet de kracht van Epi af ?
 
Wat dacht je van eerst wat neuromusculaire adaptie opbouwen, maar ook blessuregevoeligheid?

Daarnaast is het model waarin iemand 100% training en 100% z'n voeding op orde heeft zonder deftige massa niet realistisch.

Over t algemeen niet nee :p .
 
Okay mensen, ik ga vanaf volgende week beginnen met me Epistane kuurtje.

Het kuurtje wil ik dus gewoon 6 weken op 40mg per dag draaien, heb Nolva als PCT en die wou ik dan op 4 weken 20 mg draaien + nog Tribulus van XXL erbij.

Verder heb ik Meidoorn die ik ook tijdens de Epístane kuur erbij neem + Taurine Mega Caps ook van XXL

Nou heb ik ook die Detox One van XXL alleen lees ik hierover dat sommige hem tijdens hun kuurtje nemen en andere daarna pas, mij lijkt het logisch om hem pas daarna te draaien, maar is dat zo? En als je hem tijdens je Epi kuur erbij neemt, zwakt dat dan niet de kracht van Epi af ?

Ik zou je daar niet druk om maken, en hem tijdens je Epi-cycle draaien, om de side´s te minimaliseren, en je weerstand te ondersteunen. Dit voelt voor mij persoonlijk altijd het beste. Dosering van epistane wellicht, mocht je goed gaan, opschroeven naar 50 mg. Geen pro-stano erbij? Lethargie kan echt killing zijn voor je cycle... Voeding en training op orde? Succes! ;)
 
Ik zou je daar niet druk om maken, en hem tijdens je Epi-cycle draaien, om de side´s te minimaliseren, en je weerstand te ondersteunen. Dit voelt voor mij persoonlijk altijd het beste. Dosering van epistane wellicht, mocht je goed gaan, opschroeven naar 50 mg. Geen pro-stano erbij? Lethargie kan echt killing zijn voor je cycle... Voeding en training op orde? Succes! ;)

Okay thanks Alainie, dan draai ik die detox one er gewoon bij.

Voeding en training is goed, voeding met name dankzij tips en schema's combineren van hier, was daarmee begonnen begin deze zomer, met name meerverspreid eten en dat aanpassen tijdens me werk.

Pro Stano heb ik niet, ik dacht namelijk Lethargie "aan te pakken" met NO Expolde en/of Jack 3D van UPS. Anders moet ik dat ff bestellen, maar ik zie Pro Stano eigenlijk alleen op UK site's staan.

Thanks iig.
 
Okay thanks Alainie, dan draai ik die detox one er gewoon bij.

Voeding en training is goed, voeding met name dankzij tips en schema's combineren van hier, was daarmee begonnen begin deze zomer, met name meerverspreid eten en dat aanpassen tijdens me werk.

Pro Stano heb ik niet, ik dacht namelijk Lethargie "aan te pakken" met NO Expolde en/of Jack 3D van UPS. Anders moet ik dat ff bestellen, maar ik zie Pro Stano eigenlijk alleen op UK site's staan.

Thanks iig.

Lethargie enkel met stimms bestrijden is niet aan te raden. Lethargie is meer mentaal en je kan er de hele dag door last van hebben. PWO's lekker gebruiken waarvoor en wanneer ze bedoelt zijn: pre workout ;) Pro-stano zie ik op basis van mijn ervaring echt als een must!

Wat is het probleem met bestellen bij UK webshops??? Je Epi heb je daar vermoedelijk ook vandaan?
 
Lethargy is indd een van de lastige sides die er is. Het is echt verschrikkelijk om dag na dag als een lusteloze zombie rond te lopen. heb hier nog heel wat opgeopende 11-oxo staan door die reden... Mss eens wat pro-stano bijbestellen...
 
Back
Naar boven