Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Bezoekers in dit topic

Heb met epistane only geen last van letargy gehad en ook niet met teste e, zal ook wel persoonsgebonden zijn
 
Heb met epistane only geen last van letargy gehad en ook niet met teste e, zal ook wel persoonsgebonden zijn

Heb 3 weken havoc genomen. Tijdens de cycle had ik zieke humeur wisselingen en moeheid. Merkte het tijdens de cycle al wel, maar achteraf als je weer stabiel bent denk je pas van, wtf...
 
Lethargie enkel met stimms bestrijden is niet aan te raden. Lethargie is meer mentaal en je kan er de hele dag door last van hebben. PWO's lekker gebruiken waarvoor en wanneer ze bedoelt zijn: pre workout ;) Pro-stano zie ik op basis van mijn ervaring echt als een must!

Wat is het probleem met bestellen bij UK webshops??? Je Epi heb je daar vermoedelijk ook vandaan?

Zéér goed advies. Een cycle met lethargie is echt vérschrikkelijk, en voor mij reden genoeg om hem af te breken... Het beste is dus het zekere voor het onzekere te nemen, en een natty-test-base bij te bestellen zoals pro-stano.

zoals besproken op http://tunedsports.com, de cycle epistane, vraag ik me dan af welke hoeveelheid pro-stano dient gebruikt te worden om lethargy tegen te gaan?

400-600 mg. per dag. Je vriendin zal je er ook dankbaar om zijn :D

Lethargy is indd een van de lastige sides die er is. Het is echt verschrikkelijk om dag na dag als een lusteloze zombie rond te lopen. heb hier nog heel wat opgeopende 11-oxo staan door die reden... Mss eens wat pro-stano bijbestellen...

Haha, ja wat een ramp was dat. Ik vergeet nooit meer dat ik tijdens het douchen in slaap ben gevallen... Verschrikkelijke combi, 11-OXO en H-drol, je wordt er echt knetterdroog van, maar er is niet mee te leven. Lang leve test-e wat dat betreft! :D

Heb met epistane only geen last van letargy gehad en ook niet met teste e, zal ook wel persoonsgebonden zijn

Héél persoonsgebonden. Voor mij betekend een voornamelijk anabool werkend PH een laag libido, en extreme lethargie na zo´n 4 weken pillen poppen. Maatje van me draaide laatst 6 weken epi, op 50 mg, en was in week 4 niet meer vooruit te branden, had echt constant last van gewrichtspijn etc.
 
Verklaar nader en nog iemand ervaring mee gehad?

Nou het leek wel alsof mijn emoties uitvergroot werden. Het ene moment vrolijk en als er maar iets fout ging werd ik pis chagrijnig. De drive om te trainen was er wel. 1 keer had mijn moeder groentesoep als avondmaaltijd gemaakt, nou boos dat ik was omdat dat volgens mij geen echte maaltijd was. Zo ben ik normaal dus echt niet.
 
Nou het leek wel alsof mijn emoties uitvergroot werden. Het ene moment vrolijk en als er maar iets fout ging werd ik pis chagrijnig. De drive om te trainen was er wel. 1 keer had mijn moeder groentesoep als avondmaaltijd gemaakt, nou boos dat ik was omdat dat volgens mij geen echte maaltijd was. Zo ben ik normaal dus echt niet.

Iedereen reageert anders op reguliere AAS of designer roids ( "PH's" ). Welke voor een persoon geschikt is in welke dosering en "mogelijke bijwerkingen" zijn altijd "over het algemeen genomen". Persoonlijk merk ik bijvoorbeeld alleen met een hoge dosering trenbolone ( 800mg p/w ) dat ik in een stresssituatie opgefokter reageer dan normaal, terwijl een ander bij 400mg al slapeloze nachten heeft.
 
Heb 3 weken havoc genomen. Tijdens de cycle had ik zieke humeur wisselingen en moeheid. Merkte het tijdens de cycle al wel, maar achteraf als je weer stabiel bent denk je pas van, wtf...

Mijn instinct zegt me dat je iets te snel en te hard onderdrukt bent geweest door de epistane, net zoals ik altijd :D

Iedereen reageert anders op reguliere AAS of designer roids ( "PH's" ). Welke voor een persoon geschikt is in welke dosering en "mogelijke bijwerkingen" zijn altijd "over het algemeen genomen". Persoonlijk merk ik bijvoorbeeld alleen met een hoge dosering trenbolone ( 800mg p/w ) dat ik in een stresssituatie opgefokter reageer dan normaal, terwijl een ander bij 400mg al slapeloze nachten heeft.

Ik merk in mijn omgeving wel dat de side´s bij een hoge dosering (zoals wij altijd opteren haha :D) bij iedereen vrijwel hetzelfde zijn, wanneer je aan niet-androgeen anabool desiger steroid gebruikt:
- lethargie
- lager libido
- humeurig
- kort lontje
- droge gewrichten

Oplossing: shitload aan glucosamine, omega 3, 400-800 mg. stanodrol (= dht) en nolva en kamagra voor je PCT hehehe :D

---------- Post toegevoegd Sat 8 Dec 2012 om 15:39 ----------

[/COLOR]
Verklaar nader en nog iemand ervaring mee gehad?

Epistane is een exogeen (van buitenaf toegediend) hormoon, je lichaam gaat minder tot geen eigen testosteron meer produceren. Dat betekent dat je libido lager zal zijn, en je je minder vitaal / energiek gaat voelen. Epistane zelf heeft een anabole werking (geen androgene werking), wat betekent dat het zich slechts hecht aan receptoren en je eiwitsynthese verhoogt. Wat het niet doet is, net zoals testoseron, zorgen voor de androgene functies van mannelijke geslachtshormoon, zoals bijv.: het geven van een gevoel van welzijn, energie, coïtusulele lust en haargroei. Daar komt nog bij dat je door het lage oestrogeengehgalte ontzettend droge gewrichten krijgt. Ook geen pretje.

Sjongejonge, die desiger roids toch :D Staat tegenover dat je op 6 weken 50-60mg. toch wel een kilo of 5 schoon (!) aan de haak kunt slaan, die middels een goede discipline, en een perfect dieet goed te behouden zijn tijdens een PCT (lees: nolva).
 
Lethargie enkel met stimms bestrijden is niet aan te raden. Lethargie is meer mentaal en je kan er de hele dag door last van hebben. PWO's lekker gebruiken waarvoor en wanneer ze bedoelt zijn: pre workout ;) Pro-stano zie ik op basis van mijn ervaring echt als een must!

Wat is het probleem met bestellen bij UK webshops??? Je Epi heb je daar vermoedelijk ook vandaan?

Okay dan, thanks voor het advies.

Ga zo maar 2 potjes bestellen dan. Het is ook geen probleem om in de UK te bestellen, me EPI had ik ook idd daar vandaan, alleen is het "probleem" dat ik me cycle dus een weekje moet uitstellen tot ik de bestelling binnen heb, maarja zijn ergere dingen.


Tevens had ik dus een opvolgende vraag, hoeveel Pro Stano moet ik nemen, maar door de recente reactie's van Alainie is me dat dus ook duidelijk geworden.

Thanks mensen voor het advies.
 
ik heb juist wel dat ik van havoc goed en energiek van ga voelen.
gewrichtspijn heb ik er ook niet van, van winstrol dan weer wel.
libido blijft gewoon normaal ook als ik stop zonder pct, iedereen zegt dat je een pct moet nemen maar met dit heb ik het niet nodig qua gevoel niet qua terugval niet zoals ik al zij libido blijft hetzelfde ook al ik off ga. (uiteraard zegt dit niks over mijn bloedbeeld) heb trouwens het idee dat wanneer ik nolva neem daar depri van ga voelen!
 
Epi only ga je geen lethargie van krijgen. Tenminste ik had het niet een dosering die bijna dubbele van normaal ( op dit forum) is.
 
Epi only ga je geen lethargie van krijgen. Tenminste ik had het niet een dosering die bijna dubbele van normaal ( op dit forum) is.

ik heb juist wel dat ik van havoc goed en energiek van ga voelen.
gewrichtspijn heb ik er ook niet van, van winstrol dan weer wel.
libido blijft gewoon normaal ook als ik stop zonder pct, iedereen zegt dat je een pct moet nemen maar met dit heb ik het niet nodig qua gevoel niet qua terugval niet zoals ik al zij libido blijft hetzelfde ook al ik off ga. (uiteraard zegt dit niks over mijn bloedbeeld) heb trouwens het idee dat wanneer ik nolva neem daar depri van ga voelen!

Lucky bastards! :D Maar jij bent een animal New! ;)Punt is meer, dat als je deze side´s hebt dit érg ongemakkelijk is, en daardoor bovenstaande producten zeker het overwegen waard zijn IMO :)
 
Denk ook als ik weer kuur dat ik op 250 test 6/800tren ga zitten. Groei opzich lekker maar wil meer( zit nog in week 7 van 750 test) en zoals verwacht geen sides:d
 
Maar als je last krijgt van lethargie,is het dan al meteen na de eerste paar dagen van je cycle of pas na 2 weken ofzo?

Zal wel verschillen per persoon denk ik,maar moest het toch ff vragen :)
 
Lucky bastards! :D Maar jij bent een animal New! ;)Punt is meer, dat als je deze side´s hebt dit érg ongemakkelijk is, en daardoor bovenstaande producten zeker het overwegen waard zijn IMO :)

eens
 
Heb 3 weken havoc genomen. Tijdens de cycle had ik zieke humeur wisselingen en moeheid. Merkte het tijdens de cycle al wel, maar achteraf als je weer stabiel bent denk je pas van, wtf...

+1.

Zit nu op 4 weken, en heb precies hetzelfde, en mn testlevel is echt torenhoog!:D

---------- Post toegevoegd Sat 8 Dec 2012 om 20:45 ----------

Maar als je last krijgt van lethargie,is het dan al meteen na de eerste paar dagen van je cycle of pas na 2 weken ofzo?

Zal wel verschillen per persoon denk ik,maar moest het toch ff vragen :)

Meestal na 2-3 weken, verschilt per persoon.
 
+1.

Zit nu op 4 weken, en heb precies hetzelfde, en mn testlevel is echt torenhoog!:D

---------- Post toegevoegd Sat 8 Dec 2012 om 20:45 ----------



Meestal na 2-3 weken, verschilt per persoon.

Okay dan, thanks Frenkkk

Had net 2 potjes Pro Stano besteld, maar zal ik het meteen tijdens het begin van de cycle mee runnen of kan ik beters wachten tot ik er last van krijg?
 
Okay dan, thanks Frenkkk

Had net 2 potjes Pro Stano besteld, maar zal ik het meteen tijdens het begin van de cycle mee runnen of kan ik beters wachten tot ik er last van krijg?

Hoe ziet je cycle eruit? Dit was bij mij succesvol (al had ik vanaf dag 1 glucosamine moeten meedraaien... kon amper trainen na week 4...)

Week 1/6
40-60 mg. epistane (eigen keuze)
800 mg. pro-stano
omega 3
glucosamine
meidoornbes 1000 mg.
Eventueel: detox one, b5 (10 gram p.d; 1 maand frontloaden)

Week 6/9
20-20-10-10 nolvadex
3 gram DAA per dag
 
Hoe ziet je cycle eruit? Dit was bij mij succesvol (al had ik vanaf dag 1 glucosamine moeten meedraaien... kon amper trainen na week 4...)

Week 1/6
40-60 mg. epistane (eigen keuze)
800 mg. pro-stano
omega 3
glucosamine
meidoornbes 1000 mg.
Eventueel: detox one, b5 (10 gram p.d; 1 maand frontloaden)

Week 6/9
20-20-10-10 nolvadex
3 gram DAA per dag

Glucosamine heb ik gelukkig nog liggen :)

Ik dacht dus,

Week 1 t/m 6
40 mg EPI (heb totaal 180 caps 10 mg per stuk)

800 mg Pro stano (op jou advies, heb 2 potjes besteld, met 100x200mg per pot)

3600 mg (3 Caps) Triple Omega 3-6-9 (neem normaal off cycle 2 per dag)

Glucosamine 1200 mg per Cap, zal dan 3 per dag gaan nemen ?!

1130 mg Meidoorn (2 Caps)

Mega B-50 tablet (neem nu off cycle 1 per dag) Denk dan tijdens de cycle 2 per dag te nemen ?!

3 Caps Detox - One XXL Nutrition per dag


Week 7 t/m 10

Nolva 20-20-20-20

Tribulus Testo Booster XXL Nutrition

Creatine Mono

En dan heb ik ook nog een potje (90 Caps) van NOW Liver Detoxifier & Regenerator, maar zal ik die na week 6 al nemen of zal ik die pas na week 10 nemen ?
 
Laatst bewerkt:
Glucosamine heb ik gelukkig nog liggen :)

Ik dacht dus,

Week 1 t/m 6
40 mg EPI (heb totaal 180 caps 10 mg per stuk)

800 mg Pro stano (op jou advies, heb 2 potjes besteld, met 100x200mg per pot)

3600 mg (3 Caps) Triple Omega 3-6-9 (neem normaal off cycle 2 per dag)

Glucosamine 1200 mg per Cap, zal dan 3 per dag gaan nemen ?!

1130 mg Meidoorn (2 Caps)

Mega B-50 tablet (neem nu off cycle 1 per dag) Denk dan tijdens de cycle 2 per dag te nemen ?!

3 Caps Detox - One XXL Nutrition per dag


Week 7 t/m 10

Nolva 20-20-20-20

Tribulus Testo Booster XXL Nutrition

Creatine Mono

En dan heb ik ook nog een potje (90 Caps) van NOW Liver Detoxifier & Regenerator, maar zal ik die na week 6 al nemen of zal ik die pas na week 10 nemen ?

Ziet er solide uit, je gaat met Liver support-supps alleen schade beperken, als er al schade is herstelt je lever deze vanzelf weer. Neem hem dus waar jij je het prettigst bij voelt, ik zou hem tijdens je PCT nemen, daar je al detox-one draait on-cycle.
Vitamine b5 dient 10 gram per dag genomen te worden ter preventie van acné, ik zou deze bestellen bij bulkpoders.com, of stopacné.nl.

Dieet, en training in orde? Rekening gehouden met je grote kcal.-verbruik?

Succes! :D
 
Okay dan, dan draai ik die Liver spul van NOW in me PCT.

Zal dan ook nog maar ff zo vitamine B5 bestellen, dan hoe ik me met die vitamine B-50 tab wel gewoon aan 1 per dag.

Eten is goed, mede dankzij me werk, kan rustig de hele dienst door eten op de juiste tijden en zal tijdens de cycle dan zo 500 kcal erboven gaan zitten, krijg je tijdens de cycle eigenlijk meer honger ?

Trainen doe ik om de dag, 2 spiergroepen per training.

Thanks voor het advies man :)
 
Back
Naar boven