AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Bezoekers in dit topic

....
Glucosamine 1200 mg per Cap, zal dan 3 per dag gaan nemen ?!
1130 mg Meidoorn (2 Caps)
Mega B-50 tablet (neem nu off cycle 1 per dag) Denk dan tijdens de cycle 2 per dag te nemen ?!
3 Caps Detox - One XXL Nutrition per dag
....
NOREAGA,

Waar heb je je supplement ivm vit b5 besteld?
 
Waarschijnlijk is deze vraag al honderden keren gesteld maar lees zoveel over prohormonen dat ik op de duur door het bos de bomen niet meer zie.
Welke stack gebruikt men het best als eerste stack doel is om massa en gewicht bij te komen? Een vriend van mij had trenadrol genomen maar dit deed helemaal niets bij hem.
Alvast bedankt voor jullie antwoord welke stack (oraal in te nemen) het best is en waar deze kan besteld worden.
 
Laatst bewerkt:
NOREAGA,

Waar heb je je supplement ivm vit b5 besteld?


Ik heb B5 besteld bij www.stopacne.nl daar kon je gewoon met iDeal betalen en binnen 2 dagen was het bezorgt.

Heb gewoon de poeder besteld, je hebt ook capsules, maar die zijn iets duurder.

Ben vandaag begonnen met de cycle, en ga zo de B5 nemen, mengen met water, zal mij benieuwen hoe het smaakt, het lijkt iig gewoon op creatine, maar wat ik hier zo las smaakt het toch ff wat anders, we zullen zien.

---------- Post toegevoegd Tue 18 Dec 2012 om 17:21 ----------

Nou die shit is echt smerig, niet normaal, denk dat het in de buurt komt van benzine drinken ofzo, echt smerig.

Het klontert ook nog, heb het redelijk goed geroerd, maar kan je het ook mengen met bv dubbeldrank ofzo ?

Had denk ik beter die capsules kunnen bestellen, dus prAnkster ik zou voor de capsules gaan als ik jou was.
 
Ik heb B5 besteld bij www.stopacne.nl daar kon je gewoon met iDeal betalen en binnen 2 dagen was het bezorgt.

Heb gewoon de poeder besteld, je hebt ook capsules, maar die zijn iets duurder.

Ben vandaag begonnen met de cycle, en ga zo de B5 nemen, mengen met water, zal mij benieuwen hoe het smaakt, het lijkt iig gewoon op creatine, maar wat ik hier zo las smaakt het toch ff wat anders, we zullen zien.

---------- Post toegevoegd Tue 18 Dec 2012 om 17:21 ----------

Nou die shit is echt smerig, niet normaal, denk dat het in de buurt komt van benzine drinken ofzo, echt smerig.

Het klontert ook nog, heb het redelijk goed geroerd, maar kan je het ook mengen met bv dubbeldrank ofzo ?

Had denk ik beter die capsules kunnen bestellen, dus prAnkster ik zou voor de capsules gaan als ik jou was.

Pff gewoon slikken.
 
Ik heb B5 besteld bij www.stopacne.nl daar kon je gewoon met iDeal betalen en binnen 2 dagen was het bezorgt.

Heb gewoon de poeder besteld, je hebt ook capsules, maar die zijn iets duurder.

Ben vandaag begonnen met de cycle, en ga zo de B5 nemen, mengen met water, zal mij benieuwen hoe het smaakt, het lijkt iig gewoon op creatine, maar wat ik hier zo las smaakt het toch ff wat anders, we zullen zien.

---------- Post toegevoegd Tue 18 Dec 2012 om 17:21 ----------

Nou die shit is echt smerig, niet normaal, denk dat het in de buurt komt van benzine drinken ofzo, echt smerig.

Het klontert ook nog, heb het redelijk goed geroerd, maar kan je het ook mengen met bv dubbeldrank ofzo ?

Had denk ik beter die capsules kunnen bestellen, dus prAnkster ik zou voor de capsules gaan als ik jou was.

Hahaha, je moet het in je mond gooien, en dan wegspoelen met water. Benzine is smeriger dan dit, evenals de oude Nox-pump ;) Na enkele keren wen je er vast aan hehehe :D
 
noreaga zou zeggen ga eens aan de creatine hcl, tanden worden er zo stroef van en smaakt naar puur azijn gemixt met zout, gewoon opdrinken man
 
Thanks voor de tip(s)

Alleen had ik net bij het schijten, poepen, kakken, drukken, hoe je het wilt noemen wel gewoon bloed erbij, iemand daar ook last van of moet ik meteen stoppen met de cycle?

Ik dacht ik wacht moren nog ff af en als het blijft kap ik ermee.

Beetje nasty om hier over te praten, maar het is gewoon zo.

is denk ik bij me sluitspier/anus iets, niet van binnen uit zeg maar.
 
Ik heb B5 besteld bij www.stopacne.nl daar kon je gewoon met iDeal betalen en binnen 2 dagen was het bezorgt.

Heb gewoon de poeder besteld, je hebt ook capsules, maar die zijn iets duurder.

Ben vandaag begonnen met de cycle, en ga zo de B5 nemen, mengen met water, zal mij benieuwen hoe het smaakt, het lijkt iig gewoon op creatine, maar wat ik hier zo las smaakt het toch ff wat anders, we zullen zien.

---------- Post toegevoegd Tue 18 Dec 2012 om 17:21 ----------

Nou die shit is echt smerig, niet normaal, denk dat het in de buurt komt van benzine drinken ofzo, echt smerig.

Het klontert ook nog, heb het redelijk goed geroerd, maar kan je het ook mengen met bv dubbeldrank ofzo ?

Had denk ik beter die capsules kunnen bestellen, dus prAnkster ik zou voor de capsules gaan als ik jou was.

Thanks voor de tip(s)

Alleen had ik net bij het schijten, poepen, kakken, drukken, hoe je het wilt noemen wel gewoon bloed erbij, iemand daar ook last van of moet ik meteen stoppen met de cycle?

Ik dacht ik wacht moren nog ff af en als het blijft kap ik ermee.

Beetje nasty om hier over te praten, maar het is gewoon zo.

is denk ik bij me sluitspier/anus iets, niet van binnen uit zeg maar.

Lijkt me een ader o.i.d... Heb dit nog nooit gehoord van Epi, en is geen side o.i.d direct afkomstig van epistane lijkt me. Wel leuk dat je vier synoniemen hebt voor naar de wc gaan hebt hehe :D
 
Thanks voor je snelle reply man.

hahaha ja dacht dan is daar iig geen onduidelijkheid over toch :rolleyes:

ja het voelt ook niet echt als een side ofzo, thanks voor het opklaren van dat, blijf nog wel ff paar dagen door gaan ermee dan, was een tijd geleden wel daarvoor al naar ziekenhuis geweest namelijk, maar dacht ik vraag het maar ik schrok er wel een beetje van.

Wel heb ik een licht drukkende hoofdpijn, mischien de meidoorn met 1 capsule verhogen, en een klein soort van snot neusje.

Morgen ff verders kijken :)
 
Laatst bewerkt:
Vraagje... Ik heb nog wat kliekjes over (pro epi van dragonnutrition) en (Epistane van IBE) Mocht ik weer eens EPI willen nemen kunnen deze gewoon door elkaar toch? Of is het niet handig omdat het toch van andere fabrikanten komt?
 
Verder cava Noreaga?

Al het andere bestel ik bij XXLNutrition.nl

Behalve Nolva , die heb ik via via geregeld.

Alleen vanochtend na me werk, rij inmiddels alleen nachtdiensten straat taxi, had ik het gewoon koud in me bed, echt bibberend koud. Tevens had ik Maandag avond/nacht een trap geschilderd, en stond daarbij voornamelijk op me linkervoet en dan vooral alleen de voorste helft. Had Dinsdag al een beetje last ervan, maar gister tijdens werk, gelukkig rij ik een automaat, krijg ik toch een opgezet gevoel erin, einde van me dienst kon ik er niet eens op lopen en vanochtend sliep ik pas om 0800 uur door de pijn nadat ik er toch al om 0615 in ging liggen.

Nu mijn vraag, kan dit met de Epi / Pro Stano te maken hebben dat ik vocht vast hou of dat soort van spierpijn ervan kan krijgen ? en zal ik inplaats van 40mg p/d te draaien, gewoon beginnen met 20mg p/d de eerste week? Persoonlijk denk ik dat het wel beter is voor mij persoonlijk om deze week af te maken op 20, dan een week 30, en dan 4 weken 40.
 
Al het andere bestel ik bij XXLNutrition.nl

Behalve Nolva , die heb ik via via geregeld.

Alleen vanochtend na me werk, rij inmiddels alleen nachtdiensten straat taxi, had ik het gewoon koud in me bed, echt bibberend koud. Tevens had ik Maandag avond/nacht een trap geschilderd, en stond daarbij voornamelijk op me linkervoet en dan vooral alleen de voorste helft. Had Dinsdag al een beetje last ervan, maar gister tijdens werk, gelukkig rij ik een automaat, krijg ik toch een opgezet gevoel erin, einde van me dienst kon ik er niet eens op lopen en vanochtend sliep ik pas om 0800 uur door de pijn nadat ik er toch al om 0615 in ging liggen.

Nu mijn vraag, kan dit met de Epi / Pro Stano te maken hebben dat ik vocht vast hou of dat soort van spierpijn ervan kan krijgen ? en zal ik inplaats van 40mg p/d te draaien, gewoon beginnen met 20mg p/d de eerste week? Persoonlijk denk ik dat het wel beter is voor mij persoonlijk om deze week af te maken op 20, dan een week 30, en dan 4 weken 40.

Naar mijn idee maak je jezelf te druk over alle lichamelijke ongemakken waar je je normaal niet druk om maakt, maar nu toeschrijft aan PH-gebruik. Let op: het is een wetenschappelijk feit dat placebo´s werken. Omgekeerde placebo´s dus ook. Denk je dus dat je iets mankeert, is dit soms een boodschap aan je zenuwstelsel zodat je ook daadwerkelijk ziek wordt... Kijk hier mee uit ;) Wat je ervaart heeft IMO niets te maken met PH-gebruik. Gewoon op 40/50 mg. gaan zitten, die 5 weken naar binnen knallen, eten als een beest en trainen als een bezetene :D Verder niet druk maken om side´s, je hebt je goed voorbereid, weet wat er komen kan, en moet daarmee dealen ;) Succes! :D
 
Naar mijn idee maak je jezelf te druk over alle lichamelijke ongemakken waar je je normaal niet druk om maakt, maar nu toeschrijft aan PH-gebruik. Let op: het is een wetenschappelijk feit dat placebo´s werken. Omgekeerde placebo´s dus ook. Denk je dus dat je iets mankeert, is dit soms een boodschap aan je zenuwstelsel zodat je ook daadwerkelijk ziek wordt... Kijk hier mee uit ;) Wat je ervaart heeft IMO niets te maken met PH-gebruik. Gewoon op 40/50 mg. gaan zitten, die 5 weken naar binnen knallen, eten als een beest en trainen als een bezetene :D Verder niet druk maken om side´s, je hebt je goed voorbereid, weet wat er komen kan, en moet daarmee dealen ;) Succes! :D

Thanks bro, lijkt wel of je me persoonlijk kent :D

Ben van nature wel een doordenker en druktemaker over dingen die eigenlijk (nog) geen issue zijn.

Blijf hem wel draaien op 40 dan, had de laatste 2 dagen gewoon meer honger en ga zo wel strompelend trainen, rustig aan, en doe inplaats van benen wel borst vandaag dan.

Zal positief gaan denken iig :) hou jullie op de hoogte :thumb:
 
Nemen jullie eigenlijk de Epi tegelijk in met de Pro Stano ?

Want nu neem ik tegelijk in 2x Epi 2x PRo Stano, Meidoorn, Taurine, Glucosamine, Visolie, Detox One, is dit niet teveel om in 1x te nemen?
 
Vraagje... Ik heb nog wat kliekjes over (pro epi van dragonnutrition) en (Epistane van IBE) Mocht ik weer eens EPI willen nemen kunnen deze gewoon door elkaar toch? Of is het niet handig omdat het toch van andere fabrikanten komt?

jawel man, dat maakt helemaal geen flikker uit
 
Nemen jullie eigenlijk de Epi tegelijk in met de Pro Stano ?

Want nu neem ik tegelijk in 2x Epi 2x PRo Stano, Meidoorn, Taurine, Glucosamine, Visolie, Detox One, is dit niet teveel om in 1x te nemen?

Geen probleem ;) Je bent tijdens een cycle een wandelende pillenfabriek hehehe :D

Ik deed het zo:

´s ochtends 30 mg. epistane / 400 mg. pro-stano
pre-workout 30 mg. epistane / 400 mg. pro-stano

Meidoornbes, visolie, b5, detox one en de hele zooi kun je er gewoon bij doen ;)
 
Geen probleem ;) Je bent tijdens een cycle een wandelende pillenfabriek hehehe :D

Ik deed het zo:

´s ochtends 30 mg. epistane / 400 mg. pro-stano
pre-workout 30 mg. epistane / 400 mg. pro-stano

Meidoornbes, visolie, b5, detox one en de hele zooi kun je er gewoon bij doen ;)

Okay thanks man.

Dacht mischien als je zoveel per x inneemt je lichaam het mischien niet goed zou scheiden.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven