XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Bezoekers in dit topic

nee tussen epi en havoc zit het verband niet denk ik, vond persoonlijk epi iets lekkerder, maar dat kan zijn omdat men eerste keer met epi was.
 
Dit is erg persoonlijk, sommige mensen boeken hele mooie gains op Epi, waaronder ikzelf. Al heb ik het idee dat de mensen die geen of erg tegenvallende gains hebben gehad, altijd Havoc hadden en niet Epistane van IBE. Wellicht zit daar wel een verband, maar met zekerheid kan ik dit niet zeggen natuurlijk.

Met epi/havoc schijnt het ook hit or miss te zijn en schijnen er heel veel non responders te zijn.
 
Met epi/havoc schijnt het ook hit or miss te zijn en schijnen er heel veel non responders te zijn.

Ik vind dat maar vaag hoor, het is namelijk gewoon een DesingerRoid en geen Prohormoon. Wat mij betreft zijn die non-responders gewoon placebo slachtoffers.

Hoeveel non-responders zijn er op Winny?
 
Ik vind dat maar vaag hoor, het is namelijk gewoon een DesingerRoid en geen Prohormoon. Wat mij betreft zijn die non-responders gewoon placebo slachtoffers.

Hoeveel non-responders zijn er op Winny?

Nja die personen geven doorgaans aan wel te reageren op andere DS en ph's.
Maar ik spreek in dit geval ook niet uit eigen ervaring, maar baseer ik dit puur op reviews die ik heb gelezen op US en UK boards.
 
Ik vind dat maar vaag hoor, het is namelijk gewoon een DesingerRoid en geen Prohormoon. Wat mij betreft zijn die non-responders gewoon placebo slachtoffers.

Hoeveel non-responders zijn er op Winny?
"Heb ook het idee dat er zat lui tussen zitten die hun voeding niet op orde hebben en dan maar roepen dat het niet werkt, of dat ze non responder zijn.
 
"Heb ook het idee dat er zat lui tussen zitten die hun voeding niet op orde hebben en dan maar roepen dat het niet werkt, of dat ze non responder zijn.

Reken er maar op dat dit de voornaamste reden is dat mensen tegenvallende gains behalen ;) Heb het zelf meegemaakt, dat mensen tijdens een tweede cycle, nadat ze wél fatsoenlijk gingen eten en trainen, opeens 5 KG pakten op 60 mg. epistane met wat pro-stano ;)
 
iedereen, bedankt voor de tips. Ga denk Reversitol v2 en daa schrappen en daarvoor in de plaats taurine nemen. Ook wil ik mijn epi inname in de 3e week verhogen van 40mg naar 50mg!
 
Reken er maar op dat dit de voornaamste reden is dat mensen tegenvallende gains behalen ;) Heb het zelf meegemaakt, dat mensen tijdens een tweede cycle, nadat ze wél fatsoenlijk gingen eten en trainen, opeens 5 KG pakten op 60 mg. epistane met wat pro-stano ;)


Wat is de maximale duur van een epistane kuur met een OTC PCT?\
ik overweeg 5 weken op 30/40 mg

aangezien het eerste kuur is wil ik niet te zwaar gaan en geen nolva omdat ik wil kijken hoe mijn lichaam erop reageert
 
:rolleyes:

Zoek het zelf ff op in dit topic, want dit soort domme vragen zijn al 1000x beantwoordt.
 
:rolleyes:

Zoek het zelf ff op in dit topic, want dit soort domme vragen zijn al 1000x beantwoordt.

Domme vragen bestaan niet :p Luie donders wel :D
 
Domme vragen bestaan niet :p Luie donders wel :D

Ja, het wordt in ieder geval aardig vermoeiend om continu dezelfde vragen hier te lezen, die men gewoon kan vinden als men dit topic eens goed doorneemt. Daarnaast zou het juist goed zijn als ze zelf eens op zoek gingen naar informatie i.p.v. alles klakkeloos van anderen maar aan te nemen. Uiteindelijk zijn het geen m&m's die je naar binnen gooit, maar hormonen die bij verkeerd gebruik nog aardig wat nadelige gevolgen voor je kunnen hebben.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik vind dat maar vaag hoor, het is namelijk gewoon een DesingerRoid en geen Prohormoon. Wat mij betreft zijn die non-responders gewoon placebo slachtoffers.

Hoeveel non-responders zijn er op Winny?
Hoe kun je nu non-responder zijn op een hormoon wat niet geconverteerd hoeft te worden naar een actieve variant? Binden zal het.

Edit: laat maar, zie dat je het precies zo ook bedoelde.
 
iedereen, bedankt voor de tips. Ga denk Reversitol v2 en daa schrappen en daarvoor in de plaats taurine nemen. Ook wil ik mijn epi inname in de 3e week verhogen van 40mg naar 50mg!

Goede keuze. Een AI tijdens je PCT na een kuur met AAS die niet androgeen zijn is echt vragen om problemen. Ik heb er zelf met mijn H-drol/11-OXO echt behoorlijk last van gehad ;)

Wat is de maximale duur van een epistane kuur met een OTC PCT?\
ik overweeg 5 weken op 30/40 mg

aangezien het eerste kuur is wil ik niet te zwaar gaan en geen nolva omdat ik wil kijken hoe mijn lichaam erop reageert

Je wilt het beste doen, maar je pakt GEEN nolva? Deze zin klopt van geen kanten. AAS zonder nolva, maar met een OTC-PCT is niet aan te raden.

Hoe kun je nu non-responder zijn op een hormoon wat niet geconverteerd hoeft te worden naar een actieve variant? Binden zal het.

Edit: laat maar, zie dat je het precies zo ook bedoelde.

Precies, alle gains zijn echt puur afhankelijk van je training en je voeding. Dat "hit-or-miss" compound verhaal is echt bullshit :)
 
Nog ff een vraagje, ooit eens nolva van de stier Gehad, prima spul. Ze hebben ook een site, zouden bestellingen via daar ook aankomen in NL. Zie namelijk dat ze via daar nog meer aanbieden :-D
 
Laatst bewerkt:
Ik zou zeggen bestel eens iets kleins en kijk of het aankomt en echt is. Als dit beide het geval is, let me know! ;)
 
Nog ff een vraagje, ooit eens nolva van de stier... Gehad, prima spul. Ze hebben ook een site, zouden bestellingen via daar ook aankomen in NL. Zie namelijk dat ze via daar nog meer aanbieden :-D

Voor zover ik weet is dit een NL UGL, proberen waard ;)
 
Hallo allemaal,
Ben nieuw in de PH wereld. Wil binnenkort voor het eerst een cycle doen. Heb er veel over gelezen maar wil graag jullie mening horen over het volgende. Wil 1,4AD BOLD 200 gaan gebruiken. Iemand recent ervaring met bestellen? Komt dit netjes binnen? Plan:
Week 1: AI Sports Life Support
Week 2: AI Sports Life Support
Week 3: AI Sports Life Support + Bold 200 (400 mg per dag)
Week 4: AI Sports Life Support + Bold 200 (400 mg per dag)
Week 5: AI Sports Life Support + Bold 200 (600 mg per dag)
Week 6: AI Sports Life Support + Bold 200 (600 mg per dag)
Week 7: AI Sports Life Support + Bold 200 (600 mg per dag)
Week 8: AI Sports Life Support + Bold 200 (600 mg per dag)
Week 9: AI Sports Life Support + Reversitol V2 of Nolvadex en/of CEL PCT Assist (wat raad je me aan? Verder nog PCT nodig? Advies graag)
Week 10: AI Sports Life Support + Reversitol/Nolvadex + creatine
Week 11: AI Sports Life Support + Reversitol/Nolvadex + creatine
Week 12: AI Sports Life Support + halve dosering Reversitol/Nolvadex + creatine

Vergeet ik nog wat producten? Moet ik nog ergens rekening mee houden?

Alvast bedankt,
Nick
 
Laatst bewerkt:
heb enige tijd gelden epi/stano gecombineerd maar de lethargie was niet te harden desondanks stano gebruik (heb voldoende mg/dag genuttigd)....

Wil binnenkort nog es dergelijke herhalen maar is er advies buiten stano om de lethargie uit te sluiten?
 
Iemand enig idee waar je epi nog kan kopen? Overal waar ik met paypal kan betalen is het uitverkocht.
 
Welke zoek je? Of maakt dat jou niet uit?

---------- Post toegevoegd 17 April 2013 om 15:15 ----------

Duurde me 20 sec...

[Link niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven