XXL Nutrition

Het grote REISTOPIC

Bezoekers in dit topic

Zelda

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
31 aug 2004
Berichten
13.160
Waardering
52
Waar ben jij allemaal al geweest en wat zijn de aanraders? Wat staat er nog bij jou op je verlanglijstje om nog heen te gaan?

Ik zou zelf graag nog een keer naar China en Australië gaan, en binnen Europa staan Scandinavië, Ierland en Schotland nog op het verlanglijstje. Wegens de lage dollar vind ik het trouwens ook wel interessant om de VS nog eens te vereren met een bezoekje.

Mooiste plek waar ik tot nu toe ben geweest was denk ik Zuid Afrika. Naar dat continent zou ik ook graag nog eens teruggaan. Bijvoorbeeld Kenia.
 
Laatst bewerkt:
Ben nog maar op weinig plekken geweest maar in de planning liggen wel een aantal bestemmingen zoals New York, Zuid-Afrika, delen van Zuid-Amerika.
 
USA > miami , new york , LA , las vegas
australie
afrika
 
hmmm ben nog niet zo vaak weg geweest eigenlijk geen tijd daarvoor verdomme
 
China, Australië, Spanje, België en Duitsland.
Australië was VET de natuur is daar echt prachtig, begin volgend jaar gaan we cagediven in Zuid-Afrika bij het Robben Eiland, verheug ik me echt op.

In de toekomst wil ik ook een keer naar Paaseiland en Egypte
 
Turkeie is mijn favorite land.

vroeger toen ik nog geen familie had was dat Thailand :D
 
januarie 2008 naar australie.
 
maakt mij niet uit, als het er maar aangenaam warm is en er een mooi strand is.
:p
 
Sinds gisteren terug thuis van Vancouver, echt een aanrader! Het ene moment zit je in een drukke stad, het volgende ogenblik zit je aan 't strand, in een natuurpark, of op een berg... Prachtig gewoon! Ben er m'n maat gaan bezoeken die sinds dec.'06 er definitief is gaan wonen. Bier is er wel duur...
 
Back
Naar boven