MuscleMeat

Sticky Het grote SARMS topic

Bezoekers in dit topic

Niemand die nattybol kent?
 
Ja, Touliatos is een mongool.

Edit: m.b.t. de geposte bloedwaarden. Leverwaarden zijn prima, cholesterol is alleen kut.
 
Ik vind het ook beetje lame om de bloedwaardes van een of andere John Doe te posten waarvan niemand weet wat hij in zijn vrije tijd doet en hier dan allerlei conclusies aan te verbinden. Zelfs als het waar is moet je beseffen dat dit voor niemand echt overtuigend zou moeten zijn.
 
11mg lgd icm 20 mg gw good to go voor een cut? Of zijn er betere opties?
 
Wat biedt al deze overpricede bucht meer dan een flesje test?
 
De neppe natty status
Nee voor die status hoef je het niet te doen nee.

Als je een cutcycle (8 weken oid) doet met AAS dan moet je daarna weer 3 maanden herstellen. Dan moet je maar hopen dat je niet te veel vet teruggaint/massa inlevert door de slechte hormoonbalans die je dan hebt.

Als sarms je niet helemaal onderdrukken dan is de kans dat je shape redelijk behouden blijft een stuk groter en kun je daarna sneller weer ON met AAS om te bulken.
 
Nee voor die status hoef je het niet te doen nee.

Als je een cutcycle (8 weken oid) doet met AAS dan moet je daarna weer 3 maanden herstellen. Dan moet je maar hopen dat je niet te veel vet teruggaint/massa inlevert door de slechte hormoonbalans die je dan hebt.

Als sarms je niet helemaal onderdrukken dan is de kans dat je shape redelijk behouden blijft een stuk groter en kun je daarna sneller weer ON met AAS om te bulken.
Sure, al ga je met aas mss dieper cutten omdat je weet dat er aas inzitten en spierverlies moeilijk(er) is.

Zelf met trt dosering verloor ik wat shape na het cutten terwijl gewicht hetzelfde bleef. Zelf nooit SARMS gedaan eigenlijk. Het valt mij gewoon op dat velen het nemen en dan nog steeds heel trots natty claimen:emo: het zijn geen roids maar natty is het imo ook niet meer.

Maar wie of wel natty is zal me een worst wezen :p
 
Back
Naar boven