Fitness Seller

Sticky Het grote SARMS topic

Bezoekers in dit topic

Goede avond guys,

Ben aan het overwegen om een LGD 4033 only of icm met MK-677.
Heb op verschillende fora gelezen dat dit een van de betere mass building combi is onder SARMS.

Ik zat te denken aan een 12 weken cyclus met 2 opbouwende en 2 afbouwende weken, dus bijvoorbeeld:

week 1-2: 5mg LGD 4033 end 12.5mg MK-677
week 3-10: 10mg LGD 4033 en 25mg MK-677
week 11-12: 5mg LGD 4033 en 12.5mg MK677

Bloedwaarden bijhouden en evt Nolvadex als PCT gebruiken.

Opbouwende kritiek is welkom, leren doen we namelijk met zijn allen. Mochten er mensen zijn die hetzelfde gebruikt hebben, wil ik graag hun gebruikerservaringen weten! :)

Mocht het zo ver komen, sta ik er ook voor open een log te openen om mijn traject vast te leggen voor andere geïnteresseerden.

Extra info:
Nog niet eerder SARMS of AAS gebruikt

Doel
Mass builden en zoveel mogelijk behoed (like everyone)

Lichamelijke stats:
Lengte 1.78cm
Gewicht 77kg
Vet% 16%


Alvast bedankt voor jullie hulp!
Had zelf MK677 gedaan met RAD-140. Ik raad MK677 echt af als je op 17% vp zit. Ik kan mij de 24/7 hongergevoel goed herinneren. Ik denk niet dat je nog extra vet wilt krijgen
 
  • Like
Waarderingen: atom
Ik vond het opzich wel grappig, behalve een constant gele gloed en totaal nachtblind heb ik nooit bijwerkingen gehad van SARMs. Die bijwerkingen waren op S4 (75-100mg per dag).
Ik heb best lol gehad met mijn Ostarine, Ligandrol en Cardarine rondje. Maarja, daarna ben je het wel allemaal zo weer kwijt als je stopt 🤣
Vond het herstel best lang duren en het prijskaartje hoog. Ik heb zelf geen side effects ervaren. Onder de streep kwam ik eigenlijk steeds weer terug op hetzelfde startpunt.

Ik weet niet of je op 81kg @ 1.78 een enorme eetlustopwekker nodig zult hebben ;) Aangezien je waarschijnlijk geen zin hebt om nog 5-6 kg zwaarder te gaan worden in die 8 weken.

De enige van die categorie spullen die ik echt leuk vind om te doen is Cardarine, maar na alle verhalen omtrent kanker enzo blijf ik daar ondertussen bij weg. Met 20mg van dat spul ben je na 2 dagen wel echt een stuk vlugger qua cardio dan normaal.

Weeg nu 77kg @ 1.78 dus een paar kg extra zou ik niet erg vinden. Is er eventueel een SARM die een deel van de massa en kracht weet te behouden? Ik blijf wel consistent trainen zoals nu gewoon en snap ook wel dat als er stimulerende middelen wegvallen dat er ook kracht verlies optreed. Als ik een goede 4kg kan behouden na vocht verlies zou ik het wel waard vinden.

atom 12.5mg 677 in de ochtend is genoeg. Ga je al wat vocht van vasthouden.
op 20% zou ik gaan cutten, vetpercentage verlagen. Meer dan 70% van je hormoonaanmaak gebeurt als je slaap, dat is je natuurlijke aanmaak. Bij opstaan heb je er meer aan.

Dat zou dus betekenen:

week 1-8: 10mg LGD 4033 + 12.5 mg MK 677

Ik had gelezen dat bij LGD 4033 + MK 677 het vet% niet zo zeer omhoog gaat, meer spier en vocht. Misschien dan voor RAD 140 + MK 677 gaan?

Bedankt voor jullie kennis, dit waardeer ik heel erg :)
 
Had zelf MK677 gedaan met RAD-140. Ik raad MK677 echt af als je op 17% vp zit. Ik kan mij de 24/7 hongergevoel goed herinneren. Ik denk niet dat je nog extra vet wilt krijgen
Thanks voor de info, hoe waren je gains post cycle? Heb je nog wat kunnen behouden?

Wat was jou dosering qua MK 677? En hoe vond je de cycle met RAD 140 + MK 677 over het algemeen? (qua sides enzo)

Dank voor je antwoord.

MvG
 
Weeg nu 77kg @ 1.78 dus een paar kg extra zou ik niet erg vinden. Is er eventueel een SARM die een deel van de massa en kracht weet te behouden? Ik blijf wel consistent trainen zoals nu gewoon en snap ook wel dat als er stimulerende middelen wegvallen dat er ook kracht verlies optreed. Als ik een goede 4kg kan behouden na vocht verlies zou ik het wel waard vinden
Ik ga even meteen met de deur in huis vallen. Dat jij denkt 4kg spiermassa te pakken op 8 weekjes 10mg ligandrol is een enorme illusie.
Denk dat je blij mag zijn al blijft er 1-1,5 zitten. Je onderdrukt gewoon je Testosteron, krikt hem kunstmatig op met die LGD, voelt je sterk en gaat vooruit als een trein, daarna stop je, keldert je testosteron, voel je je crappy, ongemotiveerd en is trainen opeens super saai. Tijdens je Testosteron herstel verlies je het gros van je gains weer. En waarschijnlijk hou je amper iets over achteraf.
week 1-8: 10mg LGD 4033 + 12.5 mg MK 677

Ik had gelezen dat bij LGD 4033 + MK 677 het vet% niet zo zeer omhoog gaat, meer spier en vocht. Misschien dan voor RAD 140 + MK 677 gaan?
Ikzelf vond Ligandrol beter werken dan RAD-140 en zou zelf die Mk-677 gewoon achterwege laten aangezien veel mensen eindeloos honger krijgen van dat spul dus met pech vreet je jezelf helemaal dicht.
Hoe denk je dat dit werkt dan? Het overschot dat je eet, vooral als het een te groot overschot is, wordt gewoon opgeslagen als vet. Het is niet dat dat spul er magisch voor zorgt dat je lichaam geen overige energie meer omzet naar vet.
SARMs zitten enorm veel marketing achter en de realiteit is veel minder dan de stront die websites je voorschotelen. Ik dacht ook dat bijwerking-loze wonderpillen waren en dat waren het gewoon echt niet.
 
  • Like
Waarderingen: atom
Ik ga even meteen met de deur in huis vallen. Dat jij denkt 4kg spiermassa te pakken op 8 weekjes 10mg ligandrol is een enorme illusie.
Denk dat je blij mag zijn al blijft er 1-1,5 zitten. Je onderdrukt gewoon je Testosteron, krikt hem kunstmatig op met die LGD, voelt je sterk en gaat vooruit als een trein, daarna stop je, keldert je testosteron, voel je je crappy, ongemotiveerd en is trainen opeens super saai. Tijdens je Testosteron herstel verlies je het gros van je gains weer. En waarschijnlijk hou je amper iets over achteraf.

Ikzelf vond Ligandrol beter werken dan RAD-140 en zou zelf die Mk-677 gewoon achterwege laten aangezien veel mensen eindeloos honger krijgen van dat spul dus met pech vreet je jezelf helemaal dicht.
Hoe denk je dat dit werkt dan? Het overschot dat je eet, vooral als het een te groot overschot is, wordt gewoon opgeslagen als vet. Het is niet dat dat spul er magisch voor zorgt dat je lichaam geen overige energie meer omzet naar vet.
SARMs zitten enorm veel marketing achter en de realiteit is veel minder dan de stront die websites je voorschotelen. Ik dacht ook dat bijwerking-loze wonderpillen waren en dat waren het gewoon echt niet.
Thanks voor je oprechtheid, die 4kg was meer gerelateerd aan het feit dat je aangaf dat je de kans hebt dat je 5-6kg zwaarder kan worden. Ik weet dat dat niet alleen spiermassa is want dat is gewoonweg niet mogelijk. Misschien dat dat zo overkwam, mijn excuses hier voor.
Ik probeer gewoon de best mogelijke weg te vinden, dus een cycle waarbij het waard is om hem uit te voeren met de meeste kans op behoud van gains.
Mocht je hier iets anders voor willen aanraden sta ik hier ook open voor. Ik wil niet als een kip zonder kop aan allemaal dingen gaan beginnen wat zinloos is.

Wel zit ik naar liquid SARMS te kijken en geen capsules. Daar waar ik over de liquid versies betere dingen gelezen heb.

MvG
 
Thanks voor je oprechtheid, die 4kg was meer gerelateerd aan het feit dat je aangaf dat je de kans hebt dat je 5-6kg zwaarder kan worden. Ik weet dat dat niet alleen spiermassa is want dat is gewoonweg niet mogelijk. Misschien dat dat zo overkwam uit mijn, excuses hier voor.
Ik probeer gewoon de best mogelijke weg te vinden, dus een cycle waarbij het waard is om hem uit te voeren met de meeste kans op behoud van gains.
Mocht je hier iets anders voor willen aanraden sta ik hier ook open voor. Ik wil niet als een kip zonder kop aan allemaal dingen gaan beginnen wat zinloos is.

MvG
Ik ga er vanuit dat dit niet het advies is wat je wilt horen aangezien dat meestal zo is bij mensen die kijken naar SARMs.
Maar 250mg Testosteron per week prikken zal je 1000x meer opleveren en kun je ook langer doorzetten.
 
Thanks voor de info, hoe waren je gains post cycle? Heb je nog wat kunnen behouden?

Wat was jou dosering qua MK 677? En hoe vond je de cycle met RAD 140 + MK 677 over het algemeen? (qua sides enzo)

Dank voor je antwoord.

MvG
Ik weet helaas niet hoe de gains waren omdat mijn voeding toen niet in orde was
 
  • Like
Waarderingen: atom
Goede avond guys,

Ben nu een kleine maand onderweg met mijn RAD 140 + Carderine cut cycle. Begon eerste 10 dagen op 5mg RAD 140 en daarna op 10mg RAD 140 en 10mg Carderine.
Vandaag voor het eerst een gevoelige linker tepel gehad, waar ik tot de ontdekking kwam dat er een klein bolletje langs het puntje van de tepel zit. (zo groot als een onderhuids puistJE)
Tevens komt er een beetje witte vocht uit als je erin knijpt.

Het bolletje zit er pas sinds kort omdat ik om de 3 dagen controleer.

Mijn vraag is dus nu, wat kan ik het beste doen? Aangezien er hier meer mensen zitten met ervaring.

1) Cycle afbreken en starten met Nolvadex
2) Cycle doorpakken en starten met Nolvadex (on cycle mee pakken)
3) Cycle afmaken en PCT Nolvadex

Zoja welke dosering Nolvadex raden jullie aan?

Bij mijn vorige LGD cycle heb ik Enclo gebruikt, 2 weken on cycle en 2 weken PCT.

In afwachting van jullie antwoord, hoor ik het graag!

Bedankt alvast :)
 
hey!

Zie dat er al een tijd niks meer geschreven is in dit topic, nu maar even hopen of dit nog gaande is deze tijden :)

Ik ben sinds 3 dagen begonnen met lgd 4033, 5mg capsules. Ben begonnen met 5mg per dag begonnen om te kijken hoe mijn lichaam hier op reageert.
(wou een cyclus va 8 weken pakken, 2e week te verhogen naar 10mg)
Merk aan mijn gesteldheid dat ik wat licht in mijn hoofd ben, een beetje wazig gevoel. Vandaag in de gym voelde de workout hierdoor ook niet goed.
Is dit normaal, of heeft iemand deze zelfde ervaring gehad?

stats:
39jaar oud
198cm
92kg
training ervaring 6jaar

sbd:
s: 145
b: 90
d:195

Mijn doel met lgd, is wat meer massa en kracht aan te maken.

Ik zit nu op 3750 kcal per dag in een lichte bulk van 350 kcal


grtz!
 
Je bent 10cm langer en zo'n 17 jaar jonger én je hebt 3 jaar meer trainings ervaring...lees ik.

We wegen even zwaar.

Waarom eet jij als een kind en ik alsof ik een 18 jarige van 2mtr ben denk je ?
 
Paar maten van mij zitten nu op 20mg rad140

Wil het niet promoten maar die shit is wel echt potent:roflol: Full as a house en vasculair
 
Paar maten van mij zitten nu op 20mg rad140

Wil het niet promoten maar die shit is wel echt potent:roflol: Full as a house en vasculair
Enkel Rad of in stack met iets anders? Benieuwd wat ze gaan overhouden. Alhoewel ik er met mijn 42j mss beter afblijf lol
 
Enkel Rad of in stack met iets anders? Benieuwd wat ze gaan overhouden. Alhoewel ik er met mijn 42j mss beter afblijf lol
Nee test+rad. Het is visueel wel echt een potent goedje, ze zien er veel buffer uit en zijn een stuk sterker. Of je er echt veel gains op maakt geen idee. Weet ook niet hoe hard het je lipids verneukt.
 
hey!

Zie dat er al een tijd niks meer geschreven is in dit topic, nu maar even hopen of dit nog gaande is deze tijden :)

Ik ben sinds 3 dagen begonnen met lgd 4033, 5mg capsules. Ben begonnen met 5mg per dag begonnen om te kijken hoe mijn lichaam hier op reageert.
(wou een cyclus va 8 weken pakken, 2e week te verhogen naar 10mg)
Merk aan mijn gesteldheid dat ik wat licht in mijn hoofd ben, een beetje wazig gevoel. Vandaag in de gym voelde de workout hierdoor ook niet goed.
Is dit normaal, of heeft iemand deze zelfde ervaring gehad?

stats:
39jaar oud
198cm
92kg
training ervaring 6jaar

sbd:
s: 145
b: 90
d:195

Mijn doel met lgd, is wat meer massa en kracht aan te maken.

Ik zit nu op 3750 kcal per dag in een lichte bulk van 350 kcal


grtz!
K dacht van hier iemand gelezen te hebben dat die toch dezelfde bijwerkingen had
 
K dacht van hier iemand gelezen te hebben dat die toch dezelfde bijwerkingen had
Je bent 10cm langer en zo'n 17 jaar jonger én je hebt 3 jaar meer trainings ervaring...lees ik.

We wegen even zwaar.

Waarom eet jij als een kind en ik alsof ik een 18 jarige van 2mtr ben denk je ?
ik ken je verder niet dus kan die vraag over jou eetgedrag niet beantwoorden ;)
ik kan idd meer eten, helemaal gelijk thnx
essentie van mijn echte vraag is hierin niet beantwoord, maar zal je tip meenemen
 
K dacht van hier iemand gelezen te hebben dat die toch dezelfde bijwerkingen had
helemaal niet relax, heb besloten te stoppen, voelt voor mij niet ok , thnx voor je reactie
 
Paar maten van mij zitten nu op 20mg rad140

Wil het niet promoten maar die shit is wel echt potent:roflol: Full as a house en vasculair
heb rad 150 in huis gehaald met de lgd, dacht ik kijk eerst even hoe mijn lichaam op de lgd reageert, niet goed dus denk ik.
Merk dat ik nu wel beetje huiverig ben om verder te experimenteren.
Hebben die vrienden van jou verder geen bijwerkingen ervaren?
 
heb rad 150 in huis gehaald met de lgd, dacht ik kijk eerst even hoe mijn lichaam op de lgd reageert, niet goed dus denk ik.
Merk dat ik nu wel beetje huiverig ben om verder te experimenteren.
Hebben die vrienden van jou verder geen bijwerkingen ervaren?
Jawel, kort lontje en opgejaagd gevoel.
 
Mensen hier nog (recente) ervaringen met Andarine (S4). Klinkt als een goede sarm, beter als osta en de effecten van droogheid van winstrol. Ben benieuwd naar ervaringen.
 
Back
Naar boven