Fitness Seller

Sticky Het grote SARMS topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik heb nog een anavarkuur in de kast liggen. Die had ik gehaald voordat ik van sarms had gehoord. Ik overweeg om deze van de winter te doen icm rad140 omdat deze het meest overeenkomt met een 'beginnerskuur' test/anavar.
Ga dan gewoon prikken.
 
welke doseringen

80mg anavar per dag en 30mg rad140

Wel complete shutdown denk ik... maar denk er wel wat massa mee te kunnen pakken :flexbiceps:

Zit nu aan de rad140 lgd4033 en mk677. En deze combi gaat echt heel goed. Ik verkies rad140 zoiezo boven s4.

Eerder had ik s4 icm lgd maar dat gaf minder snel effect. Inmiddels 6kilo aangekomen en nog steeds een zichtbare sixpack.
 
ik denk dat die combinatie wel zwaar gaat onderdrukken

80mg anavar per dag en 30mg rad140

Wel complete shutdown denk ik... maar denk er wel wat massa mee te kunnen pakken :flexbiceps:

Zit nu aan de rad140 lgd4033 en mk677. En deze combi gaat echt heel goed. Ik verkies rad140 zoiezo boven s4.

Eerder had ik s4 icm lgd maar dat gaf minder snel effect. Inmiddels 6kilo aangekomen en nog steeds een zichtbare sixpack.
 
80mg anavar per dag en 30mg rad140

Wel complete shutdown denk ik... maar denk er wel wat massa mee te kunnen pakken :flexbiceps:

Zit nu aan de rad140 lgd4033 en mk677. En deze combi gaat echt heel goed. Ik verkies rad140 zoiezo boven s4.

Eerder had ik s4 icm lgd maar dat gaf minder snel effect. Inmiddels 6kilo aangekomen en nog steeds een zichtbare sixpack.

Die rad140 klinkt wel leuk!
 
80mg anavar per dag en 30mg rad140

Wel complete shutdown denk ik... maar denk er wel wat massa mee te kunnen pakken :flexbiceps:

Zit nu aan de rad140 lgd4033 en mk677. En deze combi gaat echt heel goed. Ik verkies rad140 zoiezo boven s4.

Eerder had ik s4 icm lgd maar dat gaf minder snel effect. Inmiddels 6kilo aangekomen en nog steeds een zichtbare sixpack.

Wat kun je zeggen over RAD? Ook tov LGD?
 
Het is mn 2e sarmskuur en beide was icm lgd. Lgd aanzich is moeilijk te zeggen maar het verschil tussen s4 en rad is wel groot.

Met rad heb ik veel meer sexdrive. Aders ploppen uit mn armen en schouders. Ik kan echt vreten wat ik wil zonder in vet aan te komen. Wel iets korter lontje dan normaal. Echt heel vergelijkbaar net echte aas.

S4 vond ik tegenvallen. Maar dat is per persoon verschillend natuurlijk.
 
Hoeveel rad en hoeveel lgd neem je dan?
 
ook nakuur? en hoeveel tijd laat je tussen de cycles?
 
ook nakuur? en hoeveel tijd laat je tussen de cycles?
Ja nolva 2 weken. Maar eerst heb ik nog 3 weken te gaan nu. En dan aan de nolva

Vorige cycle zat 7 weken tussen
 
1) LGD4033 - 11 mg /dag
2) RAD140 - 20 mg /dag
3) S4 - 2 x 30 mg /dag

Ik twijfel tussen 1+3 en daarna 1+2 of in een keer 1+2+3.

Of nog andere tips iemand?
 
1) LGD4033 - 11 mg /dag
2) RAD140 - 20 mg /dag
3) S4 - 2 x 30 mg /dag

Ik twijfel tussen 1+3 en daarna 1+2 of in een keer 1+2+3.

Of nog andere tips iemand?

rob91 any thoughts? Ik sta op het punt wat tabs te gaan bestellen. Denk er aan om de lgd te kopen voor 100 dagen en dan de rad140 en s4 allebei voor 50 dagen dosis. Kan ik 2 leuke cycles draaien van 7 weken.
 
Ik zie veel mensen s4 en lgd4033 stacken. Dat heb ik ook gedaan. Echter met de gedachte dat dit het meest effectief zou zijn om spiermassa te winnen zonder te veel vet aan te komen.

Maar ik kan jullie melden dat rad140 icm lgd4033 echt mijn nummer 1 is. Sixpack is zichtbaarder dan voor ik begon. Alleen weeg ik nu 7 kg meer in 7 weken. Kilo per week!

S4 ben ik geen voorstander van.
 
rob91 any thoughts? Ik sta op het punt wat tabs te gaan bestellen. Denk er aan om de lgd te kopen voor 100 dagen en dan de rad140 en s4 allebei voor 50 dagen dosis. Kan ik 2 leuke cycles draaien van 7 weken.

Ik heb geen ervaring met RAD 140, maar je doseringen zijn helemaal juist iig. Alledrie in een stack heeft een mooie synergie dus als je het kan betalen zeker doen! Wellicht is 7 weken voor een cycle wel iets te kort voor max resultaat. Al zou je ze wel kort achter elkaar kunnen doen anders.
 
Ik zie veel mensen s4 en lgd4033 stacken. Dat heb ik ook gedaan. Echter met de gedachte dat dit het meest effectief zou zijn om spiermassa te winnen zonder te veel vet aan te komen.

Maar ik kan jullie melden dat rad140 icm lgd4033 echt mijn nummer 1 is. Sixpack is zichtbaarder dan voor ik begon. Alleen weeg ik nu 7 kg meer in 7 weken. Kilo per week!

S4 ben ik geen voorstander van.

Wat ben je verder anders gaan doen behalve de stack? En wat was je vertrekpunt?

Ik heb ooit 1 kuur gedaan met test en NPP, jouw resultaat lijkt behoorlijk op de mijne met deze real anabolics. Lekker! Maar in principe geen realistisch beeld van een SARM kuur.
 
Wat ben je verder anders gaan doen behalve de stack? En wat was je vertrekpunt?

Ik heb ooit 1 kuur gedaan met test en NPP, jouw resultaat lijkt behoorlijk op de mijne met deze real anabolics. Lekker! Maar in principe geen realistisch beeld van een SARM kuur.
Wat ik anders ben gaan doen is vaker benen trainen. Mijn bovenlichaam ben ik heel erg tevreden over. Maar mn benen bleven achter. Nu icm mijn sarmskuur train ik elke 2e dag benen. Verdeelt over 2 groepen. Voorheen trainde ik elke 4e dag benen.

Bovenlichaam verdeelt over 3 groepen train ik eens per week, en als het slecht uitkomt eens per 9 dagen. Echter groei ik daar ook behoorlijk zonder te veel regelmaat erin te hebben.

Lgd en rad is een goude combi. Werkt beter dan wat ik ooit heb gedaan. Ook in vergelijk met echte aas
 
Ik heb gekocht:

LGD4033 100 tabs a 11 mg
Rad140 108 tabs a 20 mg
S4 108 tabs a 30 mg

Het plan is:

Week 1-12 lgd4033 op 11 mg/dag
Week 1-12 Rad140 op 20 mg/dag
Week 6-12 S4 op 2 x 30 mg /dag

Nakuurtje nog even fixen. Tips iemand?
 
Ik heb gekocht:

LGD4033 100 tabs a 11 mg
Rad140 108 tabs a 20 mg
S4 108 tabs a 30 mg

Het plan is:

Week 1-12 lgd4033 op 11 mg/dag
Week 1-12 Rad140 op 20 mg/dag
Week 6-12 S4 op 2 x 30 mg /dag

Nakuurtje nog even fixen. Tips iemand?

Nice! Clomid gebruiken de meeste. Dat spul kun je overal op internet wel bestellen.
 
Back
Naar boven