AndroidHealthClinic

Sticky Het grote SARMS topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik dacht dat sarms in Nederland niet verkocht mochten worden?
geen flauw idee, die pre workout van muscle rage vond ik wel goed. Sarms boeien me niet zo maar als je op die pre workout googled kom je vanzelf bij die webshop.
 
Lekker vertrouwelijk, geen recensies niks
 
Waarom zou dat fake zijn? Word bij ons in de gym ook gewoon verkocht hoor.
 
Status: niet leverbaar. Uitverkocht?
 
3 weken geleden ben ik gestopt na 8 weken rad140 en lgd4033. In deze periode was ik 7 a 8 kilo aangekomen. Echter nu ik off ben lopen de kilos weer ietsje terug.

Dit ervaar ik ook altijd met echte aas. Maar ik vraag me af of er niet een effectieve sarm is die op lage dosis nauwelijks effect heeft op je eigen testosteronproductie en tegelijk voor zorgt dat je alle gains behoudt.

Een middel om tussen de cycle's door te gebruiken. Mijn idee is om dan niet te gaan voor een middel als s4 omdat dit voornamelijk kracht geeft en niet een massabouwer is. Ook heeft het een hele korte halfwaardetijd dus zou je die lage dosis dan 3x per dag moeten nemen. Maar een middel als ostarine heeft wel mijn aandacht.

Helaas kan ik nergens vinden in bijvoorbeeld een grafiek. Vanaf welke dosis het je eigen test echt gaat onderdrukken. Dit is erg belangrijk omdat ik het wil gebruiken als ik herstellende ben van een gedeeltelijke of volledige shutdown.

Heb is bijvoorbeeld de bedoeling om na een cycle van effectieve en onderdrukkende sarms wel gewoon een pct te doen met bijvoorbeeld nolva en tegelijk met de nolva te starten met bijvoorbeeld 10mg osta.

Ik hoor graag hoe jullie dit zien. Alle info en tips zijn welkom
 
3 weken geleden ben ik gestopt na 8 weken rad140 en lgd4033. In deze periode was ik 7 a 8 kilo aangekomen. Echter nu ik off ben lopen de kilos weer ietsje terug.

Dit ervaar ik ook altijd met echte aas. Maar ik vraag me af of er niet een effectieve sarm is die op lage dosis nauwelijks effect heeft op je eigen testosteronproductie en tegelijk voor zorgt dat je alle gains behoudt.

Een middel om tussen de cycle's door te gebruiken. Mijn idee is om dan niet te gaan voor een middel als s4 omdat dit voornamelijk kracht geeft en niet een massabouwer is. Ook heeft het een hele korte halfwaardetijd dus zou je die lage dosis dan 3x per dag moeten nemen. Maar een middel als ostarine heeft wel mijn aandacht.

Helaas kan ik nergens vinden in bijvoorbeeld een grafiek. Vanaf welke dosis het je eigen test echt gaat onderdrukken. Dit is erg belangrijk omdat ik het wil gebruiken als ik herstellende ben van een gedeeltelijke of volledige shutdown.

Heb is bijvoorbeeld de bedoeling om na een cycle van effectieve en onderdrukkende sarms wel gewoon een pct te doen met bijvoorbeeld nolva en tegelijk met de nolva te starten met bijvoorbeeld 10mg osta.

Ik hoor graag hoe jullie dit zien. Alle info en tips zijn welkom

Ostarine...Wordt (schijnbaar) vaak tussen AAS cycles gebruikt.
 
Met goed herstel van eigen hormoonlevels?

Darude0306, weet jij welke dosis daarvoor wordt aangehouden?
 
Met goed herstel van eigen hormoonlevels?

Darude0306, weet jij welke dosis daarvoor wordt aangehouden?

Lage dosering Ostarine (± 10mg/ed) schijnt geen invloed op je hormoonlevels te hebben (geen eigen ervaring met lang gebruik). Helaas gaan er veel tegenstrijdige verhalen over internet, dus ik baseer me niet op (wetenschappelijk) onderbouwd onderzoek en slechts op eigen zoekwerk op internet. Zeker niet betrouwbaar dus...
 
Wat is nou eigenlijk de beste kuur om mee te beginnen waarbij je zo veel mogelijk spiermassa wil winnen zonder vet% op te laten lopen. Heeft geen ervaring met AAS of SARMS, en zonder na-kuur?
 
Als je het maximale eruit wil halen dan ga je richting een shutdown van je eigen test productie en zal je een pct moeten doen.

Als je echt geen nakuur wil doen, dan ostarine bijvoorbeeld
 
Als je het maximale eruit wil halen dan ga je richting een shutdown van je eigen test productie en zal je een pct moeten doen.

Als je echt geen nakuur wil doen, dan ostarine bijvoorbeeld

Dus als uitprobeersel als eerste kuurtje 20mg/per dag ostarine (8weken lang) kan prima zonder veel bijwerkingen en of nakuur?
 
GymCriminal , hoeveel kg ben je weer verloren na je cycle?

Ik ben zelf een weekje bezig en al mad gains aan het maken. Ook wel een bulk er bij aan het doen. 3 kg zwaarder en een mooie veiny look. Ik denk dat het wel eens hard kan gaan.
 
Waarom zou je per see geen pct willen doen? Zo bang dat het niet meer hersteld?
 
GymCriminal , hoeveel kg ben je weer verloren na je cycle?

Ik ben zelf een weekje bezig en al mad gains aan het maken. Ook wel een bulk er bij aan het doen. 3 kg zwaarder en een mooie veiny look. Ik denk dat het wel eens hard kan gaan.
7 a 8 kilo aangekomen, en nu nog steeds iets meer dan 5 kilo behouden
 
Ostarine only? Niet doen, als je het mij vraagt...Gaat je gewoon niets brengen. Als je volledige shutdown of gedeeltelijke onderdrukking niet erg vindt, dan zou ik zeker iets met LGD, Cardarine, S4 combineren of misschien S23 ipv LGD. Maar zorg dan wel voor een goede pct. Veel die hier meelezen zullen zeggen; "Stop dan gelijk die spuit erin". Daar heb ik geen antwoord op, want geen ervaring mee.
 
Back
Naar boven