MuscleMeat

Sticky Het grote SARMS topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het is een research chemical toch, niet voor menselijke consumptie. Ik denk niet dat het geregistreerd staat als verboden stof in veel landen. Maar goed, toch even checken.
 
Ik zou het gewoon laten. Plan een kuur gewoon op een moment dat je niet op vakantie gaat
 
Het is een research chemical toch, niet voor menselijke consumptie. Ik denk niet dat het geregistreerd staat als verboden stof in veel landen. Maar goed, toch even checken.
Gewoon niet doen, als het echt blauwe pillen zijn dan denken ze gelijk aan XTC.
Straks zien wij jou terug in "Locked up abroad".
 
Mja het is geen drug of wat dan ook. Het zou geen problemen op moeten leveren.

Het is in veel landen wel illegaal hoor...dus ik zou het risico niet nemen om het in de handbagage te stoppen... :D
 
Alles went. De voordelen die je in het begin ervaart zoals betere slaap verwatert net als de vreetbuien. Echter is het wel zonder moeite makkelijk om droog te blijven. Onderhoud ligt n stuk hoger.

En verder zou het in theorie ervoor moeten zorgen nieuwe spierweefsels aan te maken ipv te vergroten zoals aas en sarms doen.

Wel iets wat pas op langer termijn merkbaar wordt. Ik ga braaf door met de kuur
 
Ik ben zeker wel voller sinds ik met die mk begonnen ben. Misschien door de vreetbuien.
 
Jemig, je kunt veel zeggen over de night blindness met S4, maar nu met al die Kerstversiering en mooie lampjes overal mis ik gewoon de S4! Al het licht werd zoveel intenser, alsof je continu in een geweldige trip zat.

Maar nu is alles back to normal :( O ja, het is ook een aanrader icm LGD. Heb in 3 maanden bijna 10 kg gepakt en ook nog vet kwijt geraakt terwijl ik in een clean bulk zat. Veel jaloerse blikken in de gym, dus dat is ook fijn. Nu aan de pct en volgende week even bloed laten testen.
 
Jemig, je kunt veel zeggen over de night blindness met S4, maar nu met al die Kerstversiering en mooie lampjes overal mis ik gewoon de S4! Al het licht werd zoveel intenser, alsof je continu in een geweldige trip zat.

Maar nu is alles back to normal :( O ja, het is ook een aanrader icm LGD. Heb in 3 maanden bijna 10 kg gepakt en ook nog vet kwijt geraakt terwijl ik in een clean bulk zat. Veel jaloerse blikken in de gym, dus dat is ook fijn. Nu aan de pct en volgende week even bloed laten testen.

Had je naast nachtblindheid ook meer sides?
 
Had je naast nachtblindheid ook meer sides?
Alleen aan het eind wat suppression naar mijn idee... Toen had ik de dosis S4 ook verhoogd. Een kijken hoe dat er uit ziet bij de bloedtest. De nachtblindheid is trouwens echt wel een ding als je moet rijden 's nachts, fietsers zonder licht zag ik echt totaal niet... Volgens mij heb ik er geen een geraakt ;)
 
Alleen aan het eind wat suppression naar mijn idee... Toen had ik de dosis S4 ook verhoogd. Een kijken hoe dat er uit ziet bij de bloedtest. De nachtblindheid is trouwens echt wel een ding als je moet rijden 's nachts, fietsers zonder licht zag ik echt totaal niet... Volgens mij heb ik er geen een geraakt ;)
Deed je een s4 only kuur?
 
Ben nu ruim een week die s4 er bij aan het pakken. Nog niet zo heel veel last van nacht blindheid. Wel sterk en hard. Ik ben wel content er mee. De kracht is echt wel lekker.
 
wat vinden jullie van RAD140

is dat de sterkste sarm?
 
Back
Naar boven