MuscleMeat

Sticky Het grote SARMS topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Suplementen is niet illegaal.

Ik brn gaan kijken naar diverse boosters en wat er daadwerkelijk in zit wat wetenschappelijk onderbouwd effect heeft.

Ik ben uitgekomen op 2 bestandsdelen die echt werken

AShwagandha
Boron

Kost geen drol. En werkt perfect!
En wat is er gebeurd toen je dat genomen hebt? Wat ging er beter en wat voelde je?
 
Het is altijd lastig te zeggen wat welk middel precies doet qua werking, helemaal als je van alles neemt om je prestaties te verbeteren.

Maar laat ik het zo zeggen toen ik het nog niet nam had ik zelf niet het gevoel dat ik laag in test zat. Libido was gewoon normaal en gym sessie's gingen gewoon goed. Maar vanaf dat ik dit erbij nam merkte ik dat ik echt elke dag wakker werd met een odol die ook echt lang aanhield. Dat je eigenlijk fucking nodig moet pissen maar je kan nog niet omdat een bepaald lichaamsdeel nog enorm actief is.... Ik kon mij niet herinneren dat ik dit de afgelopen 5 tot 10 jaar heb ervaren.. Het deed me denken aan mijn jaren als teenager.

En mijn sexdrive was ook echt hoog. Vergelijkbaar met tijdens een kuur. Dat je er gedurende de dag ook heel vaak aan denkt en het liefst meerdere keren per dag sex hebt. Terwijl ik enkel 10 mg ostarine nam, wat in theorie nauwelijks je libido zou moeten boosten.

Voor mij is het duidelijk dat dit een effect is van ashwagandha en boron. Evenals de vele massa die ik heb weten te behouden, wat natuurlijk ook deels komt door de lage dosis osta.
 
Dat is zo ongemakkelijk, dat je voorovergebogen en door je knieén moet om alsware je genotsknots naar beneden te mikken omdat je anders de hele muur onderzeikt, als je half met je ogen nog dicht
Dit heel lang vol moet houden omdat het maar niet stopt, krijg je ook last van je rug.

Ik kijk uit naar mijn sarms kuur
 
Dat is zo ongemakkelijk, dat je voorovergebogen en door je knieén moet om alsware je genotsknots naar beneden te mikken omdat je anders de hele muur onderzeikt, als je half met je ogen nog dicht
Dit heel lang vol moet houden omdat het maar niet stopt, krijg je ook last van je rug.

Ik kijk uit naar mijn sarms kuur
Haha ja precies dat..! :roflol: ;) :p

Maar dat had ik echt al jaren niet meer.
 
Haha ja precies dat..! :roflol: ;) :p

Maar dat had ik echt al jaren niet meer.
Ik heb hier best vaak last van, heb zelfs enige tijd overwogen om een wc aan de muur aan te schaffen.

Niet teveel drinken voor het slapen kan ook helpen.
 
Ik blijf liever gehydrateerd snachts. Ik heb altijd een glas water op mn nachtkastje
 
Een vraag,
Als je gw-501516 gebruikt zeggen veel mensen dat ze conditioneel erg vooruit gaan. Stel je rent de 10km 15min sneller als voorheen. Blijven deze winsten behouden als je stopt met gw te nemen?
 
Een vraag,
Als je gw-501516 gebruikt zeggen veel mensen dat ze conditioneel erg vooruit gaan. Stel je rent de 10km 15min sneller als voorheen. Blijven deze winsten behouden als je stopt met gw te nemen?

10km 15 minuten sneller dan voorheen? Dan heb je de avond ervoor verdomme een Ethiopiër opgevreten en ren je waarschijnlijk op je blote poten...
 
Een vraag,
Als je gw-501516 gebruikt zeggen veel mensen dat ze conditioneel erg vooruit gaan. Stel je rent de 10km 15min sneller als voorheen. Blijven deze winsten behouden als je stopt met gw te nemen?
Vijftien minuten sneller lopen als je al getraind bent op de 10 km lijkt me toch wel heel sterk hoor hé.

Logischerwijs gaat je conditie weer teruglopen na het stoppen.

Edit: lijkt me ook vrij logisch gezien gw werkt dmv activatie van ppar delta receptoren. Dat resulteert in een verhoogde eiwitexpressie die zorgt voor het effect van gw. Als die receptor niet geactiveerd wordt valt die eiwitexpressie natuurlijk weg.
 
Vijftien minuten sneller lopen als je al getraind bent op de 10 km lijkt me toch wel heel sterk hoor hé.

Logischerwijs gaat je conditie weer teruglopen na het stoppen.

Edit: lijkt me ook vrij logisch gezien gw werkt dmv activatie van ppar delta receptoren. Dat resulteert in een verhoogde eiwitexpressie die zorgt voor het effect van gw. Als die receptor niet geactiveerd wordt valt die eiwitexpressie natuurlijk weg.
T gaat natuurlijk niet om de 10km welke tijd je die rent, kruipt of wat dan ook, daarom zette ik ook stel ervoor. Maar t laatste stuk van je reactie die helpt wel. Thanks.
 
Een vraag,
Als je gw-501516 gebruikt zeggen veel mensen dat ze conditioneel erg vooruit gaan. Stel je rent de 10km 15min sneller als voorheen. Blijven deze winsten behouden als je stopt met gw te nemen?
Natuurlijk niet. Da's toch maar normaal ook.
 
Nu een week begonnen aan mijn nieuwe sarms kuurtje.
12 weken
75mg s4
20mg rad 140
20mg gw
Ik doe 4 × per week crossfit en thuis iedere dag een andere groep met basislifts. Bench squad deadlift
 
Nu een week begonnen aan mijn nieuwe sarms kuurtje.
12 weken
75mg s4
20mg rad 140
20mg gw
Ik doe 4 × per week crossfit en thuis iedere dag een andere groep met basislifts. Bench squad deadlift
Wat is je doel met deze stack, cutten vermoed ik?
 
Niet perse. Al zal ik er zeker droger uit gaan zien. Meer mijn vo2 max vergroten en sterker worden. S4 voor kracht rad 140 voor uithoudingsvermogen en massa en gw voor een extra boost.
 
Niet perse. Al zal ik er zeker droger uit gaan zien. Meer mijn vo2 max vergroten en sterker worden. S4 voor kracht rad 140 voor uithoudingsvermogen en massa en gw voor een extra boost.
VO2 max verbeteren doe je door goed te trainen.
 
Zeker...en deze stack gaat me helpen om goed te trainen.
 
Ik zie dit allemaal met vetrouwen tegemoet.
 
Nee hoor gaat ook prima zonder. Train al jaren zonder. Maar dit maakt het wel wat leuker
 
Back
Naar boven