MuscleMeat

Sticky Het grote SARMS topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik iets gepost heb. Maar wel heb ik in het verleden beloofd mijn bloedwaarden te posten als ik mezelf zou laten onderzoeken. Inmiddels heb ik de eerste resultaten binnen gekregen en wil deze graag met jullie delen.

Allereerst even wat achtergrond informatie. Een jaar geleden wou weer eens 'iets' gaan doen en heb toen anavar aangeschaft. Echter bracht iemand mij op het onderwerp sarms en dit sprak mij veel meer aan.

Vanaf februari 2018 tot aan nu heb ik de volgende kuren gedaan:

1e sarms kuur Lgd4033 10mg icm S4 50mg
Totaal 12 weken.

Zo ongeveer eind mei ben ik gestart met mk677 op 20mg en neem dit nog steeds elke dag voor het slapen gaan.

2e sarmskuur Lgd4033 15mg icm Rad140 30mg Totaal 8 weken.

Toen na de pct 2 weken niks en vervolgens ostarine op lage dosis gestart als brug naar mijn volgende kuur. (dit was een totaal van ongeveer 3.5 a 4 maanden.

3e kuur anavar 90mg icm Rad140. Totaal 6 weken.

Ook na deze kuur ben ik meteen tijdens pct gestart met ostarine 10mg.

Met andere woorden. Laatste kuur was momenteel 4 weken geleden. 2 weken terug zat ik nog aan de nolva. Op dit moment neem ik dus 20mg mk677 en 10mg ostarine.

Ik heb mijn te onderzoeken waardes even van yourlabs gepikt en hier in Polen (waar ik momenteel ben) afgegeven en gevraagd of ze dit willen onderzoeken voor me. Ze hebben zelfs nog wat extra dingen toegevoegd maar niet alle afkortingen zijn hier hetzelfde.

Er missen alleen nog een aantal hormoon onderzoeken want die waren niet in 1 dag te bepalen. Deze uitslag zal mijn schoonmoeder opsturen naar Nederland als deze beschikbaar zijn.

En wat betreft een aantal invloeden die van toepassing kunnen zijn, ik heb hier de afgelopen 4 dagen in de avond wat alcohol genuttigd. Gemiddeld een glas of 5 a 6.

Maar goed hier de uitslag. Vrijwel alles binnen de toleranties. Behalve totaal cholesterol. Ik ben er zeker heel erg blij mee dat alles gewoon oké is.

Alleen nog even afwachten hoe de testosteron waardes zijn. Enige hormoon wat al bekend is betreft FSH.

IMG_20190326_193146.jpg


IMG_20190326_193128.jpg


IMG_20190326_193111.jpg
 
Thanks voor het delen!
 
Het is alweer een hele tijd geleden dat ik iets gepost heb. Maar wel heb ik in het verleden beloofd mijn bloedwaarden te posten als ik mezelf zou laten onderzoeken. Inmiddels heb ik de eerste resultaten binnen gekregen en wil deze graag met jullie delen.

Allereerst even wat achtergrond informatie. Een jaar geleden wou weer eens 'iets' gaan doen en heb toen anavar aangeschaft. Echter bracht iemand mij op het onderwerp sarms en dit sprak mij veel meer aan.

Vanaf februari 2018 tot aan nu heb ik de volgende kuren gedaan:

1e sarms kuur Lgd4033 10mg icm S4 50mg
Totaal 12 weken.

Zo ongeveer eind mei ben ik gestart met mk677 op 20mg en neem dit nog steeds elke dag voor het slapen gaan.

2e sarmskuur Lgd4033 15mg icm Rad140 30mg Totaal 8 weken.

Toen na de pct 2 weken niks en vervolgens ostarine op lage dosis gestart als brug naar mijn volgende kuur. (dit was een totaal van ongeveer 3.5 a 4 maanden.

3e kuur anavar 90mg icm Rad140. Totaal 6 weken.

Ook na deze kuur ben ik meteen tijdens pct gestart met ostarine 10mg.

Met andere woorden. Laatste kuur was momenteel 4 weken geleden. 2 weken terug zat ik nog aan de nolva. Op dit moment neem ik dus 20mg mk677 en 10mg ostarine.

Ik heb mijn te onderzoeken waardes even van yourlabs gepikt en hier in Polen (waar ik momenteel ben) afgegeven en gevraagd of ze dit willen onderzoeken voor me. Ze hebben zelfs nog wat extra dingen toegevoegd maar niet alle afkortingen zijn hier hetzelfde.

Er missen alleen nog een aantal hormoon onderzoeken want die waren niet in 1 dag te bepalen. Deze uitslag zal mijn schoonmoeder opsturen naar Nederland als deze beschikbaar zijn.

En wat betreft een aantal invloeden die van toepassing kunnen zijn, ik heb hier de afgelopen 4 dagen in de avond wat alcohol genuttigd. Gemiddeld een glas of 5 a 6.

Maar goed hier de uitslag. Vrijwel alles binnen de toleranties. Behalve totaal cholesterol. Ik ben er zeker heel erg blij mee dat alles gewoon oké is.

Alleen nog even afwachten hoe de testosteron waardes zijn. Enige hormoon wat al bekend is betreft FSH.

Bekijk bijlage 443136

Bekijk bijlage 443137

Bekijk bijlage 443138

Hoe is de anavar combi bevallen?
 
Hoe is de anavar combi bevallen?
Ik raad het niemand aan. Het voelde duidelijk niet goed. Het zou toeval kunnen zijn maar ik had de laatste 3 weken telkens zo'n soort hart overslag... Dat het 1 slag overslaat en de volgende hartslag echt duidelijk hard voelt.

Ook onrustig en moeilijk kunnen slapen. Vaak wakker geworden midden in de nacht helemaal bezeten.

Ook was ik heel erg opgefokt en had ik last van een kort lontje. Vooral in het verkeer en als ik geduld moest hebben. Geduld was er niet, wat mijn werk echt moeilijk heeft gemaakt aangezien in een dienstverlenende functie heb in de autobranche.

Kortom, ik was blij toen het klaar was en ik mijn rust weer terugvond. En qua gains, tja wel iets gewonnen, maar de manier waarop zou ik niet herhalen.
 
Ik raad het niemand aan. Het voelde duidelijk niet goed. Het zou toeval kunnen zijn maar ik had de laatste 3 weken telkens zo'n soort hart overslag... Dat het 1 slag overslaat en de volgende hartslag echt duidelijk hard voelt.

Ook onrustig en moeilijk kunnen slapen. Vaak wakker geworden midden in de nacht helemaal bezeten.

Ook was ik heel erg opgefokt en had ik last van een kort lontje. Vooral in het verkeer en als ik geduld moest hebben. Geduld was er niet, wat mijn werk echt moeilijk heeft gemaakt aangezien in een dienstverlenende functie heb in de autobranche.

Kortom, ik was blij toen het klaar was en ik mijn rust weer terugvond. En qua gains, tja wel iets gewonnen, maar de manier waarop zou ik niet herhalen.

Beter dus om de anavar te laten. Wat vond je beter qua resultaten, rad en lgd of rad en anavar?
 
Laatst bewerkt:
Hallo allen, ik ga binnenkort beginnen met mijn eerste sarm kuur. Ik ga 20 mg Ostarine (mk-2866) nemen voor 8 weken, In deze 8 weken ga ik ook zwaar cutten om zo droog mogelijk te worden. raden jullie aan om een pct te nemen na de kuur en zo ja voor hoelang?
 
Laatst bewerkt:
Hallo allen, ik ga binnenkort beginnen met mijn eerste sarm kuur. Ik ga 20 mg Ostarine (mk-2866) nemen voor 8 weken, In deze 8 weken ga ik ook zwaar cutten om zo droog mogelijk te worden. raden jullie aan om een pct te nemen na de kuur en zo ja voor hoelang?
nee
 
2e testresultaten zijn binnen. Sneller dan verwacht.

LH waarde zit op 6.1 waar tussen de 1.7 en 8.6 een gezonde waarde is. Dit lijkt me dan ook prima in orde.

Mn testosteron waarde is wat meer richting ondergrens dan bovengrens. 3.75 waar tussen de 2.8 en 8.6 een gezonde waarde is.

Er zijn natuurlijk meerdere factoren die een rol spelen. Het zou natuurlijk kunnen dat ik nog niet 100% hersteld ben van m'n laatste kuur anavar en Rad140 aangezien ik hier 4 weken geleden mee gestopt ben. Wel goed nagekuurd 2 weken met nolva. Het komt deels ook door de huidige ostarine die ik al erg lange tijd op 10mg neem tussen de kuren door. En wellicht de alcohol van de laatste 4 dagen voor het bloedonderzoek wat als ik thuis ben en in m'n ritme zit zeer zeker niet mijn levensstijl is. Maar het kan ook zijn dat ik genetisch op een waarde zit die eerder richting ondergrens dan bovengrens zit.

Ik ben benieuwd naar jullie mening in dezen.

Ik heb niet veel ervaring met bloedonderzoeken. Wel heb ik eerder een bloedonderzoek gehad vanuit de huisarts aangezien ik tijdens aas gyno aan het ontwikkelen was. Wat toen ik stopte gewoon doorging met groeien en daarom toen mezelf heb laten testen.

Echter heb ik die resultaten nooit in m'n handen gedrukt gekregen en weet ik dus niet wat toen mijn testosteron waarde was.

Het enige wat medegedeeld werd was dat alles binnen alle waardes zat. Waardes waar ik me toen zorgen over maakte waren vooral oestrogeen testosteron en prolactine. En heb hierom specifiek gevraagd destijds.

IMG_20190328_171806.jpg
 
3.75 ng/ml=375 ng/dl=13 nmol

Prima testosteron waarde
Niks om me druk om te maken dus?

Het lijkt me zo aan de lage kant als erachter staat tussen 2.8 en 8.6.

Andere kant is misschien dat wanneer je boven de 8.6 komt dit überhaupt niet op natuurlijke wijze mogelijk is.

Of interpreteer ik dit onjuist?
 
Niks om me druk om te maken dus?

Het lijkt me zo aan de lage kant als erachter staat tussen 2.8 en 8.6.

Andere kant is misschien dat wanneer je boven de 8.6 komt dit überhaupt niet op natuurlijke wijze mogelijk is.

Of interpreteer ik dit onjuist?
De meeste mensen vallen tussen die twee grenswaarden in. Op een natuurlijke manier dus.

En jouw waarde is goed en kan misschien nog iets stijgen als je helemaal hersteld bent
 
Ik heb een vraag over de sarm s4
Word je tijden een sarm s4 kuur ook echt droger of is het alleen maar dat je spieren er harder uitzien en je na de sarm kuur weer is al van te voren?
En wat zijn de ervaringen met s4 rad en lgd samen?
 
Uit eindelijk word je droger door voeding dat weet ik maar ik vraag me af of s4 ook een werking heeft als n “fatburner”
 
S4 is vergelijkbaar als anavar of winstrol. Tijdens heb je een volle harde look. Aders ploppen eruit en spieren ogen voller. Je kan er goed mee cutten, de verminderde energie die je krijgt van de calorie vermindering wordt deels opgeheven doordat het je meer kracht geeft. Maar als massa bouwer zou ik het je niet adviseren.

Het is niet dat je van een S4 only daadwerkelijk veel massa wint en dus overhoudt na de kuur. Wat bij rad of lgd wel zo is.

Ik vind het niet de moeite waard S4. Ook vanwege de sideeffects.
 
GymCriminal
Vind je al die sarms niet heel prijzig voor wat het effectief doet?
Absoluut niet slecht bedoeld maar als je stats kloppen had je dit ook redelijk vlot naturel kunnen behalen of in enkele weken met een fatsoenlijke kuur
Dus wat hebben sarms in jou ogen eigenlijk als meerwaarde?
Mij lijkt het een hoop verspild geld.
Edit: wel tof van je dat je hier je ervaringen deelt.
 
Laatst bewerkt:
GymCriminal
Vind je al die sarms niet heel prijzig voor wat het effectief doet?
Absoluut niet slecht bedoeld maar als je stats kloppen had je dit ook redelijk vlot naturel kunnen behalen of in enkele weken met een fatsoenlijke kut.
Dus wat hebben sarms in jou ogen eigenlijk als meerwaarde?
Mij lijkt het een hoop verspild geld.
Edit: wel tof van je dat je hier je ervaringen deelt.
Welke stats doel je op? 1.80m 80kg 10%bodyfat??

Even wat achtergrondinfo. In slechte tijden van mijn leven woog ik met mijn huidige lengte 54kg. Voor mij was het haalbaar om natural tot 73kg op 8% bodyfat te komen. Daarna 3 jaar plateau.

Toen ben ik aan de aas begonnen wat uiteindelijk resulteerde in gyno. Daarom is sarms voor mij de uitkomst. En het geld is voor mij geen probleem.

Ik ben van mezelf niet erg breed gebouwd dus in mijn optiek heb ik een enorme transformatie ondergaan.

Ik hoef er voor mezelf niet uit te zien als iemand waarvan het overduidelijk is dat ik aan de anabolen zit. Ik balanceer liever net op het randje van wat er nog natuurlijk uit ziet.
 
Back
Naar boven