MuscleMeat

Sticky Het grote SARMS topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Idd,ik denk dat je gear fake spul is.zeer goed opletten met sarms die niet echt zijn,kan van alle rotzooi in zitten!
 
Ja inderdaad, het is natuurlijk al chemische “zooi”, maar het leek zo goed met de puurheid stempels etc.. Ik heb inmiddels het zelfde merk gevonden wat ik voorheen heb gebruikt. Ik ben erg benieuwd of het mij de boost geeft die ik zoek.
De hoofdpijn is inmiddels weg en train lekker verder :loopband::lifter:
 
Ok,ben benieuwd wat het geeft.
Hou ons op de hoogte,succes
 
Ik heb sowieso het idee achter die liquid sarms nooit goed begrepen, Sarms in tabs/caps zijn prima, waarom moeilijk doen met liquids?
 
Ik heb sowieso het idee achter die liquid sarms nooit goed begrepen, Sarms in tabs/caps zijn prima, waarom moeilijk doen met liquids?

omdat het goedkoper is mischien?
 
omdat het goedkoper is mischien?
Geen idee kerel zou kunnen, lijkt mij alleen totaal onhandig, tabs/caps werken goed bij mij en nog nooit gehad dat ik twijfelde aan de werking oid :)
 
Ik heb sowieso het idee achter die liquid sarms nooit goed begrepen, Sarms in tabs/caps zijn prima, waarom moeilijk doen met liquids?
Had begrepen dat het sneller wordt opgenomen en had er goeie dingen over gehoord. Het was niet goedkoper volgens mij..
 
Ik heb sowieso het idee achter die liquid sarms nooit goed begrepen, Sarms in tabs/caps zijn prima, waarom moeilijk doen met liquids?
Omdat Dylan Gemelli tegen iedereen en zijn moeder zegt dat capsules altijd fake zijn terwijl dit niet het geval is.
omdat het goedkoper is mischien?
Nee?
Had begrepen dat het sneller wordt opgenomen en had er goeie dingen over gehoord. Het was niet goedkoper volgens mij..
Nee?
 
Iemand recente ervaring met cardarine?
 
Iemand recente ervaring met cardarine?
Maat van mij neemt het 3x per jaar, stack met MK geloof ik en nog een (naam ff kwijt), hij vindt het super spul
 
hoe krachtig zijn serms nou eigenlijk en hebben ze veel bijwerkingen?
 
Ik wil sarms bestellen uit de VS, maar ik ben bang dat mijn pakketje bij de douane wordt vastgehouden. Heeft iemand hier ervaring mee?
 
Ik wil sarms bestellen uit de VS, maar ik ben bang dat mijn pakketje bij de douane wordt vastgehouden. Heeft iemand hier ervaring mee?
Dan nog beter China imo. Al kan je die stelling ook in twijfel trekken met Corona :o
 
Ik wil sarms bestellen uit de VS, maar ik ben bang dat mijn pakketje bij de douane wordt vastgehouden. Heeft iemand hier ervaring mee?
Die kans is zeer groot. Hoe kun je nog zo idioot zijn om die zaken in de VS te bestellen terwijl je ze hier ook kan bestellen. Als Belg zou ik alleszins niet in de VS of China bestellen.
 
Atlantis ik heb vorige maand sarms uit de vs besteld. 50 dollar verzendkosten wat ik al vrij duur vond. Kwam vrij snel aan maar bij de deur kon ik nog weer 20 euro extra douane kosten afrekenen.
 
Atlantis ik heb vorige maand sarms uit de vs besteld. 50 dollar verzendkosten wat ik al vrij duur vond. Kwam vrij snel aan maar bij de deur kon ik nog weer 20 euro extra douane kosten afrekenen.
Kostelijk grapje dus
 
Atlantis ik heb vorige maand sarms uit de vs besteld. 50 dollar verzendkosten wat ik al vrij duur vond. Kwam vrij snel aan maar bij de deur kon ik nog weer 20 euro extra douane kosten afrekenen.
Waarom bestel je in de vs? Er zijn zat europese leveranciers tegenwoordig.
 
Back
Naar boven