Fitness Seller

Sticky Het grote SARMS topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Waarom maak je geen alcohol oplossing? Met pure alcohol 96%? Cardarine lost daarin in op
Zou ik niet doen eerlijk gezegd. Vaak is de alcohol die je puur kan kopen methanol+ethanol en geen pure ethanol(drinkalcohol). methanol is nog veel giftiger en maakt blind. Ook doet alcohol het omgekeerde van GW (metabolisme vertragen en vetopslag promoten). Los daarvan is alcohol wel hepatoxisch waardoor je een voordeel van gw weghaald. Er zijn waarschijnlijk wel andere ethaan-gebaseerde stoffen die niet giftig zijn en ook als oplosmiddel kunnen dienen.
 
Zou ik niet doen eerlijk gezegd. Vaak is de alcohol die je puur kan kopen methanol+ethanol en geen pure ethanol(drinkalcohol). methanol is nog veel giftiger en maakt blind. Ook doet alcohol het omgekeerde van GW (metabolisme vertragen en vetopslag promoten). Los daarvan is alcohol wel hepatoxisch waardoor je een voordeel van gw weghaald. Er zijn waarschijnlijk wel andere ethaan-gebaseerde stoffen die niet giftig zijn en ook als oplosmiddel kunnen dienen.
Ketonatus alcohol is doorgaans met een kleine hoeveelheid aceton gemixt om het niet geschikt te maken voor consumptie. Daarbij zijn die hoeveelheden aceton of methanol, net als de overige punten die jij noemt totaal niet relevant wanneer je hier dagelijks een milliliter van binnenkrijgt.
Ik zou het prima aandurven, en anders kan je ook nog Navimer kopen. 96% alcohol maar geschikt voor consumptie (dus +++++belasting)
 
Ketonatus alcohol is doorgaans met een kleine hoeveelheid aceton gemixt om het niet geschikt te maken voor consumptie. Daarbij zijn die hoeveelheden aceton of methanol, net als de overige punten die jij noemt totaal niet relevant wanneer je hier dagelijks een milliliter van binnenkrijgt.
Ik zou het prima aandurven, en anders kan je ook nog Navimer kopen. 96% alcohol maar geschikt voor consumptie (dus +++++belasting)
Best apart, haalde zelf vroeger altijd Ketonatus 120ml van Kruidvat om pc's mee schoon te maken.
Daar staat op het label dat het alleen maar Ethanol + Aqua bevat.
 
Ketonatus alcohol is doorgaans met een kleine hoeveelheid aceton gemixt om het niet geschikt te maken voor consumptie. Daarbij zijn die hoeveelheden aceton of methanol, net als de overige punten die jij noemt totaal niet relevant wanneer je hier dagelijks een milliliter van binnenkrijgt.
Ik zou het prima aandurven, en anders kan je ook nog Navimer kopen. 96% alcohol maar geschikt voor consumptie (dus +++++belasting)
Klopt inderdaad, maar ik heb een maat van me die dat deed met winkelalcohol... Hij had gedenatureerde alcohol met 20% ethanol... Dan is dit natuurlijk wel al vrij vervelend.
 
Zou ik niet doen eerlijk gezegd. Vaak is de alcohol die je puur kan kopen methanol+ethanol en geen pure ethanol(drinkalcohol). methanol is nog veel giftiger en maakt blind. Ook doet alcohol het omgekeerde van GW (metabolisme vertragen en vetopslag promoten). Los daarvan is alcohol wel hepatoxisch waardoor je een voordeel van gw weghaald. Er zijn waarschijnlijk wel andere ethaan-gebaseerde stoffen die niet giftig zijn en ook als oplosmiddel kunnen dienen.
Kerel, het gaat om letterlijk enkele ml per dag... Het is een oplossing, je drinkt geen fles pure alcohol op per dag.
En je kan gewoon 96% pure alcohol hier in de Colruyt krijgen om drank aan te lengen. Ik gebruik die al jaren voor zelfgemaakte sangria.

Je zit met een ppar-delta te prutsen, maar die paar ml alcohol, oh nee pas op je gezondheid...
 
Een tijdje dit topic gevolgd als gastlid. Nu toch aangemeld omdat ik mijn plan wil delen. Ik ben benieuwd naar jullie kijk hier op

Ik wil starten met een 8 weekse kuur LGD (20mg per dag ) in combinatie met S4 (50mg per dag). Dit omdat mijn vetpercentage naar beneden moet, maar ook direct wat spiermassa aan wil komen. Over een aantal weken een erg drukke periode, waardoor het niet lukt om 4x of meer te trainen. Dus nu alvast voorbereiden en straks meer onderhouden. Dat onderhouden eventueel met ostarine. Maar dat zie ik later wel.

Zijn er ervaringen met deze combinatie? Of wellicht betere ervaringen met het doel dat ik heb?
 
Laatst bewerkt:
Waar vind ik info over merken en verkopers dan?
 
Waar vind ik info over merken en verkopers dan?
Niet hier.
Is verboden vanuit de regels op dit forum.

De betreffende regels:
2. Bronnen of leveranciers posten is niet toegestaan
Met bronnen posten bedoelen we het vermelden van een bron of leverancier die illegale middelen aanbiedt, bij naam, bij adres of anderszins. De reden dat wij dit onder geen enkele vorm toelaten is omdat het wettelijk verboden is.

Overtreden van deze regel betekent het verwijderen van het bericht en één strafpunt voor de duur van één jaar.

3. Vragen naar bronnen of leveranciers is niet toegestaan
Zowel openlijk als via PB vragen naar bronnen of leveranciers is niet toegestaan. Je kunt veel geld verliezen en er kunnen zelfs juridische consequenties aan vast zitten aangezien ook wettelijke instanties deze sectie en berichten kunnen lezen.
 
Niet hier.
Is verboden vanuit de regels op dit forum.

De betreffende regels:
2. Bronnen of leveranciers posten is niet toegestaan
Met bronnen posten bedoelen we het vermelden van een bron of leverancier die illegale middelen aanbiedt, bij naam, bij adres of anderszins. De reden dat wij dit onder geen enkele vorm toelaten is omdat het wettelijk verboden is.

Overtreden van deze regel betekent het verwijderen van het bericht en één strafpunt voor de duur van één jaar.

3. Vragen naar bronnen of leveranciers is niet toegestaan
Zowel openlijk als via PB vragen naar bronnen of leveranciers is niet toegestaan. Je kunt veel geld verliezen en er kunnen zelfs juridische consequenties aan vast zitten aangezien ook wettelijke instanties deze sectie en berichten kunnen lezen.
ok duidelijk, dank voor de info
 
Is het verstandig/ heeft het meerwaarde om een androgene anabolen steroïden kuur op te vangen met een sarms kuur om vervolgens een nakuur te doen? Iemand hier ervaringen mee?
 
Is het verstandig/ heeft het meerwaarde om een androgene anabolen steroïden kuur op te vangen met een sarms kuur om vervolgens een nakuur te doen? Iemand hier ervaringen mee?
Waarom zou je dat doen?

Een vriend van mij heeft dit na zijn prep gedaan en zijn herstel was kut. Dat ging wss zonder de sarms ook zo zijn maar hij was uiteindelijk wel zo’n drie maanden extra ‘on’
 
Is het verstandig/ heeft het meerwaarde om een androgene anabolen steroïden kuur op te vangen met een sarms kuur om vervolgens een nakuur te doen? Iemand hier ervaringen mee?
Nee
 
Is het verstandig/ heeft het meerwaarde om een androgene anabolen steroïden kuur op te vangen met een sarms kuur om vervolgens een nakuur te doen? Iemand hier ervaringen mee?
Je kunt beter Winny of Ana pakken in de laatste weken tot aan je nakuur.
 
Je kunt beter Winny of Ana pakken in de laatste weken tot aan je nakuur.

Iemand orals aan praten zonder de rest van zijn kuur in te zien slaat ook nergens op.

Buiten een wedstrijd/fotoshoot prep om zie ik sowieso geen meerwaarde in orals.
 
Iemand orals aan praten zonder de rest van zijn kuur in te zien slaat ook nergens op.

Buiten een wedstrijd/fotoshoot prep om zie ik sowieso geen meerwaarde in orals.
Aanpraten ?
ik zeg dat je het beter kunt nemen dan sarms.
 
heb al een kuurverleden maar eerlijk gezegd nooit tabz genomen, vanwege de lever.

Ik denk dat ik het dan op rad140 en lgd houd.
 
heb al een kuurverleden maar eerlijk gezegd nooit tabz genomen, vanwege de lever.

Ik denk dat ik het dan op rad140 en lgd houd.
Zijn SARMs niet lever toxisch?
 
Ik zoek een goede stack om te cutten / vet verliezen .
In het verleden S4 + GW gedaan.
Is dit prima of is er een betere optie?
 
Ik zoek een goede stack om te cutten / vet verliezen .
In het verleden S4 + GW gedaan.
Is dit prima of is er een betere optie?
Dieet is een optie voor de rest gaat het geen drol uitmaken met wat je erbij neemt.
 
Back
Naar boven