XXL Nutrition

Sticky Het grote SARMS topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Als je op ostarine zou gaan cutten, is het dan handig om gewoon -500kcal te cutten, of wat meer of minder?

Ik zou -400/-300 doen. Maar ik zou sws niet alleen op ostarine cutten.
 
Ik zou -400/-300 doen. Maar ik zou sws niet alleen op ostarine cutten.
Ik heb een pot osta en een pot cardarine, maar veel te veel ostarine. Dus om er kennis mee te maken zeg maar wilde ik eerst ostarine only een x doen. Maar ik twijfel sowieso, binnenkort nog een paar goede feestjes en ik heb geen idee hoe sarms en drank/drugs samen gaan.:o
 
Ik heb een pot osta en een pot cardarine, maar veel te veel ostarine. Dus om er kennis mee te maken zeg maar wilde ik eerst ostarine only een x doen. Maar ik twijfel sowieso, binnenkort nog een paar goede feestjes en ik heb geen idee hoe sarms en drank/drugs samen gaan.:o

Drank geen problemen mee gemerkt iig :p
 
Wat is het beste inname moment voor een gw en osta kuur? beide op een lege maag bij het opstaan? En
 
Wat is het beste inname moment voor een gw en osta kuur? beide op een lege maag bij het opstaan? En
Maakt vgm niet zo uit, ik neem gewoon gw gelijk als ik wakker word en bak daarna m'n eitje.
 
Ik heb een pot osta en een pot cardarine, maar veel te veel ostarine. Dus om er kennis mee te maken zeg maar wilde ik eerst ostarine only een x doen. Maar ik twijfel sowieso, binnenkort nog een paar goede feestjes en ik heb geen idee hoe sarms en drank/drugs samen gaan.:o

Heb een kameraad die nam lgd4033 en die zoop en snoof ook gewoon. Hij zij dat hij zich er niet anders op voelde.
 
Heb een kameraad die nam lgd4033 en die zoop en snoof ook gewoon. Hij zij dat hij zich er niet anders op voelde.
Haha, ik doe 4 weken osta en 14 november een aardig feestje. Denk dat ik 2 dagen van tevoren gewoon stop. Dan zal het toch wel helemaal uit mn lichaam zijn
 
Haha, ik doe 4 weken osta en 14 november een aardig feestje. Denk dat ik 2 dagen van tevoren gewoon stop. Dan zal het toch wel helemaal uit mn lichaam zijn

Alcohol maakt sws niet heel veel uit datt kan best samen. Maar als je drugs neemt zou ik gewoon die dag niks nemen.
 
Ik zit momenteel in de laatste weken van me sarm kuur. Gebruik momenteel:
S4- 60/70mg ED
LGD4033- 20mg ED
MK677- 25mg ED

Ik begin momenteel last te krijgen van opgezwollen handen en voeten. Wat te doen? Stoppen of dosis omlaag?
 
Ik zit momenteel in de laatste weken van me sarm kuur. Gebruik momenteel:
S4- 60/70mg ED
LGD4033- 20mg ED
MK677- 25mg ED

Ik begin momenteel last te krijgen van opgezwollen handen en voeten. Wat te doen? Stoppen of dosis omlaag?
Zwanger?

Kan volgens mij goed te maken hebben met een te hoge zoutinname
 
Zwanger?

Kan volgens mij goed te maken hebben met een te hoge zoutinname

Geen idee vooral mn duim is zo gigantisch dik niet normaal meer... Kan me handen ook moeilijk bewegen, en als ik ze telang gebruik komen ze gewoon vast te zitten.
 
Geen idee vooral mn duim is zo gigantisch dik niet normaal meer... Kan me handen ook moeilijk bewegen, en als ik ze telang gebruik komen ze gewoon vast te zitten.
Klinkt wel wat erger dan alleen wat opgezette ledematen.. Ik denk dat een doktersbezoek geen kwaad kan.
 
Klinkt wel wat erger dan alleen wat opgezette ledematen.. Ik denk dat een doktersbezoek geen kwaad kan.

Ik denk dat ik eerst terug ga naar 10mg LGD, en dan kijk hoe het dan is.
 
Vandaag begonnen aan 6 weekjes ostarine only opbouwend naar 20mg pd. Ga in jan/feb ostarine + GW pakken dus had toch over.

Vandaag even laten meten met een inbody scan en woog 88,1 op 16,1% vet. Verwacht er niet te veel van, hoop dat het vooral mn zere schouder wat verlicht! Ben benieuwd :)
 
Vandaag begonnen aan 6 weekjes ostarine only opbouwend naar 20mg pd. Ga in jan/feb ostarine + GW pakken dus had toch over.

Vandaag even laten meten met een inbody scan en woog 88,1 op 16,1% vet. Verwacht er niet te veel van, hoop dat het vooral mn zere schouder wat verlicht! Ben benieuwd :)
Succes, ben ook benieuwd en hoop dat het wat aan je schouder kan doen ;)
 
Thnx! Hoe gaat het momenteel bij jou?
 
Zit nu op 15mg per dag. Wil de 2e week omhoog gooien naar 20mg. Merk nog weinig, alleen misschien wat meer pomp in rust en tijdens trainen.

Oke ben benieuwd hoe het op 20mg gaat dan! Vanaf volgende week doe ik ook 20 mg p/d. Succes nog!
 
Back
Naar boven