AndroidHealthClinic

Sticky Het grote SARMS topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Nee dat is t niet. Omdat ik al jaren zolpidem nodig heb dus nu terwijl ik Ostarine gebruik in het uiterste van het uiterste geval misschien wil gebruiken als het geen negatief effect heeft. En omdat ik buiten m'n Ostarine "cycle" om eventueel een x partydrugs wil gebruiken maar me gewoon af vraag of het schadelijker dan normaal is als er eventueel nog wat Ostarine in m'n systeem zit.

Ik denk dat het ook een voordeel heeft dat de osta nog in je systeem zit. Misschien wat minder evt gewichts verlies.
 
Ik denk dat het ook een voordeel heeft dat de osta nog in je systeem zit. Misschien wat minder evt gewichts verlies.
Gewichtsverlies is volgens mij 99% toch water en maaginhoud dus maak me er ook totaal niet druk om maar ik snap wat je bedoelt.
 
Als je daarop moet doseren om wat te voelen van je osta kan je het beter weggooien. Osta is al ontzettend anabool op 20 mg.
Misschien bij jou maar bij mij alleszins niet. Osta is overschat. Ik vind dat het niets doet op 20mg per dag. Weggegooid geld.
 
Ondertussen even deze vraag:

Iemand ervaring met MK-677 van de volgende producten:
Brawn MK-677
Olympus Ghar1ne

Heb ze namelijk beide besteld... :P
 
Misschien bij jou maar bij mij alleszins niet. Osta is overschat. Ik vind dat het niets doet op 20mg per dag. Weggegooid geld.
Wat voor doseringen heb je gebruikt, wanneer voelde je wel wat en wát was dan je aanwijzing dat het wel werkte als het dat deed?
 
Misschien bij jou maar bij mij alleszins niet. Osta is overschat. Ik vind dat het niets doet op 20mg per dag. Weggegooid geld.

Jammer! Ik sta nog steeds versteld van het feit dat sommige mensen gewoon slecht of niet reageren op ostarine. Wellicht dat het gewoon enorm verschilt per individu en waar het vandaan komt. Ik ben in ieder geval ontzettend blij met wat ostarine voor mij doet. Zowel mentale als fysieke inspanning gaat zoveel makkelijker, m'n libido is sky high, ik ben veel sterker en m'n uithoudingsvermogen is beter, ik herstel sneller tijdens sets, mentaal en emotioneel voel ik mij altijd enorm goed en heb ik een constant gevoel van tevredenheid. Ostarine is the real deal en niemand kan mij overtuigen van het tegenovergestelde. Dit is wat het voor mij doet en het is geweldig. :)
 
Jammer! Ik sta nog steeds versteld van het feit dat sommige mensen gewoon slecht of niet reageren op ostarine. Wellicht dat het gewoon enorm verschilt per individu en waar het vandaan komt. Ik ben in ieder geval ontzettend blij met wat ostarine voor mij doet. Zowel mentale als fysieke inspanning gaat zoveel makkelijker, m'n libido is sky high, ik ben veel sterker en m'n uithoudingsvermogen is beter, ik herstel sneller tijdens sets, mentaal en emotioneel voel ik mij altijd enorm goed en heb ik een constant gevoel van tevredenheid. Ostarine is the real deal en niemand kan mij overtuigen van het tegenovergestelde. Dit is wat het voor mij doet en het is geweldig. :)

Kerel jij zit het echt zwaar te overdrijven.
 
Ondertussen even deze vraag:

Iemand ervaring met MK-677 van de volgende producten:
Brawn MK-677
Olympus Ghar1ne

Heb ze namelijk beide besteld... :P

Heb wel ervaring met mk677. 25mg uur voor het slapen inemen, werkte het beste voor mij. Eventueel nog 5mg melatonine voor het slapen.
 
Wat waren je resultaten ermee? En dan heb ik het over gains uiteraard :)
 
Wat waren je resultaten ermee? En dan heb ik het over gains uiteraard :)

Nou begon op 74,5 zit nu op 81,3 wel 1,8% bf gestegen. Maar ik ga nu nog even laatste week even die procent er weer afhalen. Neem 40/50mg S4 als pre-workout werkt prima verder. Wel denk ik dat ik de mk677 year around ga nemen, iemand trouwens idee of ik mk677 gewoon door kan nemen tijdens de nakuur?
 
MK-677 heeft geen invloed op je HPTA.
 
Ik vroeg me af hoe jullie S4 doseren, 50mg bijvoorbeeld 's morgens en 's avonds voor het trainen? Maar hoe doe je dit met 75mg en 100mg. Verspreid je deze over de gehele dag om de zoveel uur 25mg innemen?
 
Jammer! Ik sta nog steeds versteld van het feit dat sommige mensen gewoon slecht of niet reageren op ostarine. Wellicht dat het gewoon enorm verschilt per individu en waar het vandaan komt. Ik ben in ieder geval ontzettend blij met wat ostarine voor mij doet. Zowel mentale als fysieke inspanning gaat zoveel makkelijker, m'n libido is sky high, ik ben veel sterker en m'n uithoudingsvermogen is beter, ik herstel sneller tijdens sets, mentaal en emotioneel voel ik mij altijd enorm goed en heb ik een constant gevoel van tevredenheid. Ostarine is the real deal en niemand kan mij overtuigen van het tegenovergestelde. Dit is wat het voor mij doet en het is geweldig. :)
Ik zou juist denken dat ostarine één van de flauwste sarm's zou moeten zijn. Volgens hetgeen ik erover lees want ik heb geen ervaring met de andere. Ik zal misschien wel eens een LGD kuurtje proberen om te zien wat het geeft. Niet dat ik er echt veel van verwacht maar vergeleken met ostarine zou het toch veel sterker moeten zijn.
 
Ik zou juist denken dat ostarine één van de flauwste sarm's zou moeten zijn. Volgens hetgeen ik erover lees want ik heb geen ervaring met de andere. Ik zal misschien wel eens een LGD kuurtje proberen om te zien wat het geeft. Niet dat ik er echt veel van verwacht maar vergeleken met ostarine zou het toch veel sterker moeten zijn.

Dit is mijn persoonlijke ervaring met ostarine, ik vind het écht top spul. LGD is inderdaad een optie mits je geen goeie ervaringen met ostarine hebt, het is en blijft toch één van de sterkere sarms. Overigens is YK-11 ook ontzettend veelbelovend, echter kan ik hier nog niet heel veel informatie en harde feiten over vinden, ook logs zijn nog schaars, maar ook zeker iets om naar uit te kijken naar in de toekomst. :flexbiceps:


Maandag gestart met LGD-4033 op 8mg/dag en GW-501516 op 20mg/dag.

Twee dingen die ik tot nu toe heb gemerkt zijn:
-Heftigere pomp en deze is sneller aanwezig dan normaal.
-Het gevoel hebben dat je snel weer door kan na een set. Ik houd m'n rustperiodes echter gelijk na een zware set squats of deadlifts omdat ik anders gewoonweg té snel verzuur.

Nog niet echt cardio gedaan behalve 's morgens op een lege maag in hoog tempo 30-45 minuten wandelen.

Misschien is het enigszins placebo effect want 2-3 dagen is natuurlijk redelijk snel om te kunnen beoordelen.

Zal volgende week weer een update posten!

Hoe gaat het er nu mee? :)
 
Nou begon op 74,5 zit nu op 81,3 wel 1,8% bf gestegen. Maar ik ga nu nog even laatste week even die procent er weer afhalen. Neem 40/50mg S4 als pre-workout werkt prima verder. Wel denk ik dat ik de mk677 year around ga nemen, iemand trouwens idee of ik mk677 gewoon door kan nemen tijdens de nakuur?
Cools zegt dat GH je eigen testproductie verlaagt en daarom een no go is als je niet kuurt. Aangezien MK je GH verhoogt kan MK wellicht ook je test verlagen, niet handig als je in je nakuur zit en je juist moet herstellen. Ik zou er toch verder induiken als ik jou was.
 
Cools zegt dat GH je eigen testproductie verlaagt en daarom een no go is als je niet kuurt. Aangezien MK je GH verhoogt kan MK wellicht ook je test verlagen, niet handig als je in je nakuur zit en je juist moet herstellen. Ik zou er toch verder induiken als ik jou was.

Wel goed voor in m'n cruise dus ;-)
 
Cools zegt dat GH je eigen testproductie verlaagt en daarom een no go is als je niet kuurt. Aangezien MK je GH verhoogt kan MK wellicht ook je test verlagen, niet handig als je in je nakuur zit en je juist moet herstellen. Ik zou er toch verder induiken als ik jou was.

Ja ik zal even checken . Anders neem ik hem alleen tijdens pct om zoveel mogelijk gainz nog te behouden
 
Inderdaad wel goed voor tijdens cruise maar voor knettergek juist niet in je pct aangezien je juist wilt herstellen in je pct. Misschien dat Cools er een antwoord op heeft, de reps in de usa zullen je vast vertellen dat je het gewoon kan blijven nemen:-)
 
Inderdaad wel goed voor tijdens cruise maar voor knettergek juist niet in je pct aangezien je juist wilt herstellen in je pct. Misschien dat Cools er een antwoord op heeft, de reps in de usa zullen je vast vertellen dat je het gewoon kan blijven nemen:-)

Ik lees op meerdere fora's dat ze zeggen dat het je eigen test productie niet onderdrukt. Ze hebben het ook 2 jaar lang op bejaarden getest dus lijkt mij niet dat ze die spullen geven wat eigen test onderdrukt terwijl ze al zo weinig hebben op die leeftijd.
 
Back
Naar boven