AndroidHealthClinic

Sticky Het grote SARMS topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Heb die tijd niet echt man en het is moeilijker om accuraat 10mg af te wegen dan simpelweg 100-200mg in 50ml solvent te gooien.

Ethanol is niet echt wenselijk, dan is PEG300 een betere oplossing. Ik zoek meer naar professional compounds die zowel hydrofiele als hydrofobe stoffen kunnen houden.

Hij zegt zelf ook "You will end up with a cloudy solution (almost milky) this is ok, it may even settle a bit when left alone for a day or many hours."
wat letterlijk betekent dat het niet goed is opgelost en hij variërende doseringen zal krijgen.

Heb in ieder geval dit bij elkaar gezocht voor het geval iemand anders ook op zoek is.

1/2 miligram verschil maakt echt niet zoveel uit..
 
Heb die tijd niet echt man en het is moeilijker om accuraat 10mg af te wegen dan simpelweg 100-200mg in 50ml solvent te gooien.
Natuurlijk. Wordt meestal zo gedaan. Als je maar weet met wat je moet mengen en altijd schudden voor gebruik. Ik heb nooit iemand geweten die zich bezighoudt met elke dag een paar mg af te wegen.
DMSO wordt dat ook gebruikt voor orale inname? Wist ik niet. Wordt veel gebruikt voor smeersels omdat het zorgt voor een zeer goede opname langs de huid. Ik denk zelf dat er niets beter bestaat.
 
Heb die tijd niet echt man en het is moeilijker om accuraat 10mg af te wegen dan simpelweg 100-200mg in 50ml solvent te gooien.
Je maakt het ook niet per capsule maar ineens 24 ofzo, hangt af van je capsule "maker".
 
Je maakt het ook niet per capsule maar ineens 24 ofzo, hangt af van je capsule "maker".
Ik heb de Capsule Machine, heb genoeg ervaring met cappen aangezien ik het continu doe. Liquid is gewoon makkelijker bij zowel het maken als gebruiken.

En fin, heb nu de poeders toegevoegd aan caps die ik sowieso al om de maand maak. Enige downside is dat de doseringen niet gelijk zijn en ik de pillen kan weggooien als ik er niet goed op reageer :)
 
laat weten hoe het liquid maken je afgaat, straks met mk677 only lijkt me dit wel een handige oplossing.
 
laat weten hoe het liquid maken je afgaat, straks met mk677 only lijkt me dit wel een handige oplossing.

Neem je alleen mk gewoon door zonder verder nog iets?
 
Ik heb de Capsule Machine, heb genoeg ervaring met cappen aangezien ik het continu doe. Liquid is gewoon makkelijker bij zowel het maken als gebruiken.

En fin, heb nu de poeders toegevoegd aan caps die ik sowieso al om de maand maak. Enige downside is dat de doseringen niet gelijk zijn en ik de pillen kan weggooien als ik er niet goed op reageer :)

Maar mg teveel maakt niet heel veel uit. ik heb soms wel 5mg verschil bij de lgd
 
laat weten hoe het liquid maken je afgaat, straks met mk677 only lijkt me dit wel een handige oplossing.
Ibut kan je gewoon in water oplossen, als je verder niks ernaast neemt hoef je niet moeilijk te doen.

Zou het wel houden op weekly batches want een water-oplossing zonder preservatief kan degraden. En het smaakt naar aars.
 
LGD en YK-11 log een van de eersten die ik gevonden heb. https://www.reddit.com/r/bodybuilding/comments/3fnuh1/sarms_log_lgd_yk11/

Net wel gelezen op eroids iemand die het gebruikte kreeg roest kleurige urine. Hij zij dit ''As thats common with most 17a steroids. At the same time YK11 is a methyl ester. The methyl ester as well as the rest of the structure MAY make it as toxic as a standard 17a steroid.''
 
Laatst bewerkt:
Ibut kan je gewoon in water oplossen, als je verder niks ernaast neemt hoef je niet moeilijk te doen.

Zou het wel houden op weekly batches want een water-oplossing zonder preservatief kan degraden. En het smaakt naar aars.
okeej dan zal ik dat eens gaan doen, ken de smaak idd, voordat ik me stack capsules maakte nam ik het gwn puur, nogal een smerige naasmaak. Ik heb nog 1l 0,9% naci water dit nog aan te raden als gebruik om het mee te mixen icm een stack dan?
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
Één van jullie die SARMs dissolven in liquids? Of maken jullie er caps van. MK-677 smaakt naar fucking aars.

Ik heb hier eens een topic over gemaakt in het super prive elite forum, maar daar zit natuurlijk geen drol dus geen echt antwoord.

Mijn topic:

Laat ik eens gebruik maken van dit elite account. Als dit topic buiten de wetten van DBB valt dan hoor ik het wel. Het lijkt me sowieso wel een idee een subforum te maken voor SARM's aangezien ze toch wel wat interesse wekken.

Dit topic staat los van de werking. Ik heb er zelf geen ervaring mee. Al wekt het wel mijn interesse wat ik al zei. Wat ik me echter af vraag is wat een geschikte vloeistof zou zijn om een poeder vorm SARM in op te lossen om doseren beetje mogelijk te maken. Hypothetisch gezien. Dosis ligt vaak in de range van 10 mg/ dag en zakje poeder van 1 gram maakt dat een geklooi.

Ik lees hier een daar wat over alcohol (bacardi 151: 75 % vol) of olijfolie. Het zal natuurlijk afhankelijk zijn van de specifieke stof. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Hoe lang blijft een dergelijke oplossing houdbaar. Gaat het echt oplossen of gaat het vlokken vormen van bij wijze van 25 mg /stuk.

Of kan ik beter op een scheikunde forum dit soort vragen stellen.

Bedankt alvast.

---------- Toegevoegd om 23:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------

Hmmz, ik zie al, een Polyethylene Glycol.

Mij lijkt oplossen iig ook zeker de voorkeur. Ik vind afmeten in ranges van 100 mg al beetje geklooi. Heb weegschaal die tot 0.01 gram kan, dus natuurlijk niet super precies. Maar je moet wel een dure schaal hebben wil dat allemaal beetje fatsoenlijk gaan. Oplossen is dus echt wel the way to go.

Meeste wordt opgelost in een Polyethylene Glycol, alleen per SARM weer andere wat ik zo beetje snel kon lezen. Een leuke cocktail in 1 Polyethylene Glycol gooien is dan misschien al lastig.
 
Ik heb hier eens een topic over gemaakt in het super prive elite forum, maar daar zit natuurlijk geen drol dus geen echt antwoord.

Mijn topic:

Laat ik eens gebruik maken van dit elite account. Als dit topic buiten de wetten van DBB valt dan hoor ik het wel. Het lijkt me sowieso wel een idee een subforum te maken voor SARM's aangezien ze toch wel wat interesse wekken.

Dit topic staat los van de werking. Ik heb er zelf geen ervaring mee. Al wekt het wel mijn interesse wat ik al zei. Wat ik me echter af vraag is wat een geschikte vloeistof zou zijn om een poeder vorm SARM in op te lossen om doseren beetje mogelijk te maken. Hypothetisch gezien. Dosis ligt vaak in de range van 10 mg/ dag en zakje poeder van 1 gram maakt dat een geklooi.

Ik lees hier een daar wat over alcohol (bacardi 151: 75 % vol) of olijfolie. Het zal natuurlijk afhankelijk zijn van de specifieke stof. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Hoe lang blijft een dergelijke oplossing houdbaar. Gaat het echt oplossen of gaat het vlokken vormen van bij wijze van 25 mg /stuk.

Of kan ik beter op een scheikunde forum dit soort vragen stellen.

Bedankt alvast.

---------- Toegevoegd om 23:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------

Hmmz, ik zie al, een Polyethylene Glycol.

Mij lijkt oplossen iig ook zeker de voorkeur. Ik vind afmeten in ranges van 100 mg al beetje geklooi. Heb weegschaal die tot 0.01 gram kan, dus natuurlijk niet super precies. Maar je moet wel een dure schaal hebben wil dat allemaal beetje fatsoenlijk gaan. Oplossen is dus echt wel the way to go.

Meeste wordt opgelost in een Polyethylene Glycol, alleen per SARM weer andere wat ik zo beetje snel kon lezen. Een leuke cocktail in 1 Polyethylene Glycol gooien is dan misschien al lastig.
Je moet enkel weten in welke PEG (Polytethylene glycol) opdat het goed zou oplossen. PEG 300, PEG 400, PEG 600, enz.. Molmassa van MK677 = 528.662 g/mol. Dus denk ik dat PEG500 of PEG600 het beste zal zijn. Altijd schudden voor gebruik.
 
Laatst bewerkt:
Je moet enkel weten in welke PEG (Polytethylene glycol) opdat het goed zou oplossen. PEG 300, PEG 400, PEG 600, enz.. Molmassa van MK677 = 528.662 g/mol. Dus denk ik dat PEG500 of PEG600 het beste zal zijn. Altijd schudden voor gebruik.

Ja dat las ik idd. Vraag me af hoeveel afwijking je in PEG bij wijze van kan hebben waarbij het nog redelijk tot goed oplost. Dus als je 5 SARMS bij elkaar wilt stacken in 1 PEG, en je berekend een gemiddelde molmassa, los sarm x met verschil van 200 dan nog beetje op.
 
Ik heb hier eens een topic over gemaakt in het super prive elite forum, maar daar zit natuurlijk geen drol dus geen echt antwoord.

Mijn topic:

Laat ik eens gebruik maken van dit elite account. Als dit topic buiten de wetten van DBB valt dan hoor ik het wel. Het lijkt me sowieso wel een idee een subforum te maken voor SARM's aangezien ze toch wel wat interesse wekken.

Dit topic staat los van de werking. Ik heb er zelf geen ervaring mee. Al wekt het wel mijn interesse wat ik al zei. Wat ik me echter af vraag is wat een geschikte vloeistof zou zijn om een poeder vorm SARM in op te lossen om doseren beetje mogelijk te maken. Hypothetisch gezien. Dosis ligt vaak in de range van 10 mg/ dag en zakje poeder van 1 gram maakt dat een geklooi.

Ik lees hier een daar wat over alcohol (bacardi 151: 75 % vol) of olijfolie. Het zal natuurlijk afhankelijk zijn van de specifieke stof. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Hoe lang blijft een dergelijke oplossing houdbaar. Gaat het echt oplossen of gaat het vlokken vormen van bij wijze van 25 mg /stuk.

Of kan ik beter op een scheikunde forum dit soort vragen stellen.

Bedankt alvast.

---------- Toegevoegd om 23:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------

Hmmz, ik zie al, een Polyethylene Glycol.

Mij lijkt oplossen iig ook zeker de voorkeur. Ik vind afmeten in ranges van 100 mg al beetje geklooi. Heb weegschaal die tot 0.01 gram kan, dus natuurlijk niet super precies. Maar je moet wel een dure schaal hebben wil dat allemaal beetje fatsoenlijk gaan. Oplossen is dus echt wel the way to go.

Meeste wordt opgelost in een Polyethylene Glycol, alleen per SARM weer andere wat ik zo beetje snel kon lezen. Een leuke cocktail in 1 Polyethylene Glycol gooien is dan misschien al lastig.

http://www.dx.com/nl/p/digital-precision-scale-20g-max-0-001g-resolution-10515#.Vi-m3Pkvehc
 
Ja dat las ik idd. Vraag me af hoeveel afwijking je in PEG bij wijze van kan hebben waarbij het nog redelijk tot goed oplost. Dus als je 5 SARMS bij elkaar wilt stacken in 1 PEG, en je berekend een gemiddelde molmassa, los sarm x met verschil van 200 dan nog beetje op.
Geen ervaring mee. Ik heb een tijdje testosteronspray gemaakt en een jaar op mijn huid gesmeerd en dat werkte alleszins goed. Dat was een mengeling van isopropyl alcohol, isopropyl myristate, propyleen glycol, oliezuur en DMSO in de juiste verhoudingen en daarin testosteron base poeder (testosteron zonder ester wat ook in testosteron suspension zit). Ik denk dat ik dat recept had van Basskiller zijn website. Heb ooit eens iets gemengd met PEG (300 of 400). Ik weet het niet meer. Is lang geleden. Het was ook de enigste PEG die ik bij de apotheker kon bestellen. Ik herinner mij wel dat ik dat telkens moest schudden voor gebruik.
 
Er zijn wel een paar sites over" homebrew steroids recipes" waar je die vragen kan stellen of info kan vinden.
Bbv: [Link niet meer beschikbaar]
 
LGD en YK-11 log een van de eersten die ik gevonden heb. https://www.reddit.com/r/bodybuilding/comments/3fnuh1/sarms_log_lgd_yk11/

Net wel gelezen op eroids iemand die het gebruikte kreeg roest kleurige urine. Hij zij dit ''As thats common with most 17a steroids. At the same time YK11 is a methyl ester. The methyl ester as well as the rest of the structure MAY make it as toxic as a standard 17a steroid.''

YK-11 is ook gewoon een steroid en geen sarm. Zoals je hieronder kunt zien heeft het een steroid backbone(de 4 ringen) en ipv een OH zoals bij testo heb je nog een groep met een methylgroep er aan.
yk11-chemical-structure.gif


Testosteron:
220px-Testosteron.svg.png


Winstrol(methylated steroid)
Stanozolol-structure.gif


Wat een sarm een sarm maakt is dat ze die steroid backbone niet hebben zoals LGD-4033 hieronder.
240px-LGD-4033.svg.png


Zoals je dus kunt zien is YK-11 een steroid en ook methylated waardoor het schadelijk is voor de lever en beter niet langer dan 6 weken gebruikt wordt.


Ben nog niet zo ver met chemie maar dit lijkt me aardig correct. Weet alleen niet zo heel veel over de methylgroepen.
 
Laatst bewerkt:
Ga er maar vanuit dat er geen yk11 in de caps zit die momenteel worden verkocht, zijn gewoon prohormonen die er inzitten. Yk11 is nog te duur en gecompliceerd om te fabriceren. Oplichters dus.
 
Ga er maar vanuit dat er geen yk11 in de caps zit die momenteel worden verkocht, zijn gewoon prohormonen die er inzitten. Yk11 is nog te duur en gecompliceerd om te fabriceren. Oplichters dus.

Ik ga denk ik eerst volgende cycle yk-11 , lgd3303 en mk677. Klopt yk-11 is echt duur maar ik koop dan gewoon poeders denk ik geen caps. Vertrouw die dingen ook niet helemaal op eroids en reddit zeggen ze ook dat er wss maar 1/2mg in zit of gewoon niks.
 
Back
Naar boven