AndroidHealthClinic

Sticky Het grote SARMS topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Heb ook geklooid met schepjes, nu gwn oplossen in water en optrekken en dan per bepaalde ml's doseren.

Oplossen in gewoon bronwater? En dan bewaar je dat in een flesje waaruit je een dosering optrekt met een spuit?
 
Mijn GW uit China had ik heel snel ontvangen. Allemaal heel soepel gegaan en professioneel. Ook goed verpakt en andere gegevens op het douane formulier

Ik heb het nog niet geprobeerd dus kan niks zeggen over de werking
 
Mijn GW uit China had ik heel snel ontvangen. Allemaal heel soepel gegaan en professioneel. Ook goed verpakt en andere gegevens op het douane formulier

Ik heb het nog niet geprobeerd dus kan niks zeggen over de werking
Welke site heb je dit vandaan? Hebben ze ook meer van dit soort spul? Delen aub :D
 
Oplossen in gewoon bronwater? En dan bewaar je dat in een flesje waaruit je een dosering optrekt met een spuit?
Ja gwn water. heb 20ml spuiten, trek 20ml water op uit een glaasje, daarna in een leeg glas water spuiten en dan 150mg mk677 ermee mixen. Eenmaal opgelost in het water trek ik de 20ml weer op, en dan per 4ml heb ik 30mg mk677 en doe ik 5dagen met 1spuit, gewoon iedere dag pak ik 4ml/30mg, die spuit ik in een glaasje met beetje drinken en drink het op.

klinkt ingewikkeld maar is echt veel makelijker als iedere dag dosis maken of capsules maken
 
Welke site heb je dit vandaan? Hebben ze ook meer van dit soort spul? Delen aub :D

ik weet niet of ik dat hier mag vermelden maar je mag mij wel een PM sturen. dan krijg je de contact gegevens van mij. ik ga hier geen handeltje in beginnen ;)

en ja, ze hebben veel soorten sarms. het is gewoon een producent van kruiden en fruit extracten, chemische extracten en dus ook sarms
 
Trouwens, denk dat ik best mag vermelden. Er worden hier ook website voor SARMS en ph's genoemd. Ik heb de GW nog niet getest dus kan niks zeggen over de werking.

Contactpersoon is Susan.

Website: lyphar.com
Email: susan@lyphar.com

Ik betaalde totaal 85 dollar: 55 dollar voor 5 gram GW en 30 dollar verzendkosten. (Of 50 + 35, weet het niet exact meer)

De "vind ik leuk" button mag geklikt worden, dank u!! [emoji16]
 
Klopt ja. Ze hebben ook een goede Engelse website. Ziet er allemaal netjes uit.

Die Susan spreekt goed Engels dus je kunt haar gewoon mailen
Pics vn susan?
 
Pics vn susan?

Helaas niet. Chinezen gebruiken vaak foto's van modellen omdat ze denken dat klanten dat leuk vinden. Zij had ook een model als profiel foto. Waarschijnlijk is ze dus zelf niet zo'n hottie.
 
Trouwens, denk dat ik best mag vermelden. Er worden hier ook website voor SARMS en ph's genoemd. Ik heb de GW nog niet getest dus kan niks zeggen over de werking.

Contactpersoon is Susan.

Website: lyphar.com
Email: susan@lyphar.com

Ik betaalde totaal 85 dollar: 55 dollar voor 5 gram GW en 30 dollar verzendkosten. (Of 50 + 35, weet het niet exact meer)

De "vind ik leuk" button mag geklikt worden, dank u!! [emoji16]
Thanks man!
 
Ja gwn water. heb 20ml spuiten, trek 20ml water op uit een glaasje, daarna in een leeg glas water spuiten en dan 150mg mk677 ermee mixen. Eenmaal opgelost in het water trek ik de 20ml weer op, en dan per 4ml heb ik 30mg mk677 en doe ik 5dagen met 1spuit, gewoon iedere dag pak ik 4ml/30mg, die spuit ik in een glaasje met beetje drinken en drink het op.

klinkt ingewikkeld maar is echt veel makelijker als iedere dag dosis maken of capsules maken

Mag ik vragen of jij al enig resultaat heb geboekt met MK677?
 
Mag ik vragen of jij al enig resultaat heb geboekt met MK677?
Jawel, maar niet heel extreem, vet verlies is wat sneller en slaap/herstel wat beter. Inmiddels al half jaar bezig.
 
Jawel, maar niet heel extreem, vet verlies is wat sneller en slaap/herstel wat beter. Inmiddels al half jaar bezig.

En met wat voor een dosis?

Ik wil dit ook gaan doen. Zit in een cut met 2300kcal en wil rapid van mijn vet af. Probleem is alleen dat er wat hardnekkig vet zit op mijn buik van jaren te dik zijn (en niet willen zien)! Dus dit moet er van af. Liefst voor maart!
 
En met wat voor een dosis?

Ik wil dit ook gaan doen. Zit in een cut met 2300kcal en wil rapid van mijn vet af. Probleem is alleen dat er wat hardnekkig vet zit op mijn buik van jaren te dik zijn (en niet willen zien)! Dus dit moet er van af. Liefst voor maart!
30mg ed,

Maar met hardnekkig buikvet moet je ook wel je voeding echt 90a100% op orde hebben.
 
En met wat voor een dosis?

Ik wil dit ook gaan doen. Zit in een cut met 2300kcal en wil rapid van mijn vet af. Probleem is alleen dat er wat hardnekkig vet zit op mijn buik van jaren te dik zijn (en niet willen zien)! Dus dit moet er van af. Liefst voor maart!
Voor maart!! Da's binnen 5 weken.??? Moest je nu zeggen binnen 5 maanden. Dan zou het misschien nog te doen zijn. Steken ze jou in een concentratiekamp zonder eten, zal het op 5 weken nog niet verdwenen zijn.
 
Steken ze jou in een concentratiekamp zonder eten, zal het op 5 weken nog niet verdwenen zijn.

Hahaha!

Maar goed, je kunt je best doen om zoveel mogelijk vet te verliezen. Maar hard crash diet zal je massa kosten.
 
Hahaha!

Maar goed, je kunt je best doen om zoveel mogelijk vet te verliezen. Maar hard crash diet zal je massa kosten.
En crashen ga ik niet doen. Vandaar dat ik nu al ben begonnen om te cutten. Ik ben al 3% gedaalt in bf in 3 weken. Maar dit is altijd in het begin!
 
En crashen ga ik niet doen. Vandaar dat ik nu al ben begonnen om te cutten. Ik ben al 3% gedaalt in bf in 3 weken. Maar dit is altijd in het begin!

Klopt, in het begin gaat het sneller. Ik hoop dat je je doel haalt!
 
Back
Naar boven