XXL Nutrition

Sticky Het grote SARMS topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Stuur maar een PM als je quality GW nodig hebt.
Nah, ga mn geld daar niet meer aan verspillen, maar bedankt ;). Maak dit potje op en dan ben ik wel klaar met sarms en ph's, en zal t echte werk wel komen
 
Kleine update voor GW, vandaag cardio met chick gehad. Super herstel HEH. Voor de rest gaat trainen erop lekker, weinig tijd voor cardio gehad helaas..
 
Kleine update voor GW, vandaag cardio met chick gehad. Super herstel HEH. Voor de rest gaat trainen erop lekker, weinig tijd voor cardio gehad helaas..
krijg er door jou weer zin in om het te pakken die gw, maar wacht er nog ff mee. maar het ligt nu echt in de kast naar me te roepen :o
 
krijg er door jou weer zin in om het te pakken die gw, maar wacht er nog ff mee. maar het ligt nu echt in de kast naar me te roepen :o

Mwa wat houd je tegen? Ik bedoel als je gaat cutten waarom zou je 't niet doen... Heb alleen grote voordelen ondervonden tot nu toe.
 
Mwa wat houd je tegen? Ik bedoel als je gaat cutten waarom zou je 't niet doen... Heb alleen grote voordelen ondervonden tot nu toe.
ja voor de cut ga ik het wel pakken maar ben nog bulkende :D
 
ja voor de cut ga ik het wel pakken maar ben nog bulkende :D

Yeah dan zou ik idd nog ff ermee wachten :) Leuk spul. Waar heb jij 't vandaan?
Zit trouwens te twijfelen om een SARM erbij te pakken voor wat lichte gains... Iemand suggesties ? evt. bereid om te stacken met GW
 
Epistane ansich gaf mij wel epic krachtgains op 50mg ed. Vond het een leuke kennismaking met AAS. Ik denk met de GW erbij dat het zeker een leuke combinatie is. Vraag is alleen of je met een low dose test niet beter af bent. Epistane gaf mij nogal wat backpumps, ondanks 3-4gr taurine e.d. Daarnaast onderdrukt Epistane ook gewoon op 4 weken en 50mg.

Epi zal je wel droog houden, test e kan voor wat vocht zorgen.

Ik heb zelf ook nog epi liggen en GW en ga deze samen gebruiken voor de cut. Dit is theoretisch een goede combi. Epi is erg goed voor de cut (vet daling en droge massa toename) en daarbij dan GW voor cardio... Lijkt mij echt een goede combi.
 
Epi zal je wel droog houden, test e kan voor wat vocht zorgen.

Ik heb zelf ook nog epi liggen en GW en ga deze samen gebruiken voor de cut. Dit is theoretisch een goede combi. Epi is erg goed voor de cut (vet daling en droge massa toename) en daarbij dan GW voor cardio... Lijkt mij echt een goede combi.

Hi, wat voor een gains moet ik me voorstellen op Epi?? en wat voor een sides?
 
Hi, wat voor een gains moet ik me voorstellen op Epi?? en wat voor een sides?

Dat kunnen anderen je beter vertellen. Ik heb het maar kort genomen. Ik merkte de eerste 2 weken toename in acne maar ik zit dan ook al aan de roacutane ivm acne. Daarom ben ik er ook mee gestopt. Ik wil eerst van mijn acne af ( is nu zo goed als weg na 4,5 maand)

Maar merkte in de korte tijd insane kracht toename, vet ging snel omlaag, 3 kilo erbij, herstel tussen setjes goed heel erg lekker en kon Blijven gaan: gemakkelijk 7-8 setje leg press bij,
 
Yeah dan zou ik idd nog ff ermee wachten :) Leuk spul. Waar heb jij 't vandaan?
Zit trouwens te twijfelen om een SARM erbij te pakken voor wat lichte gains... Iemand suggesties ? evt. bereid om te stacken met GW

Ostarine of LGD.
 
krijg er door jou weer zin in om het te pakken die gw, maar wacht er nog ff mee. maar het ligt nu echt in de kast naar me te roepen :o

Ik ook denk dat ik het gewoon bij de test en mast pak 1e 4 weken ofzo.
 
Zal als je het nog heb ook rad140,) erbij pakken dan

Heb nog zat rad140 maar weet niet of ik dat er wel bij wil pakken. Wil het gewoon bij 1 sarm houden denk ik. Zit ook nog met die verrekte klote gyno
 
oke, omdat rad140 gustig icm met test is getest drm.
 
oke, omdat rad140 gustig icm met test is getest drm.

Ja , maar de weken dat ik het geprobeerd had hele donkere urine dus verwacht wel dat het levertoxisch is. Daarom maar even niet slik ook nog roa.
 
Korte update, gister overdag gaan trainen, moest na een halfuur stoppen door ziekelijke steken in mn hoofd. Had ws te maken met het feit dat ik niet genoeg had gedronken die dag. Anyway na mn werk om 23:00 even alleen cardio gedaan 1 woord SICK. 10 min op de loopband hardgelopen en 10 min gesprint en echt hard. Daarna nog half uur op de fiets. Mn benen begonnen te verzuren, anders kon ik nog makkelijk 3 kwartier uithouden met cardio. Dit spul is echt ongelooflijk als het gaat om uithoudingsvermogen.
Qua vetverlies ben ik nog niet 100% Overtuigt, maar ik kijk het nog even aan.
 
Korte update, gister overdag gaan trainen, moest na een halfuur stoppen door ziekelijke steken in mn hoofd. Had ws te maken met het feit dat ik niet genoeg had gedronken die dag. Anyway na mn werk om 23:00 even alleen cardio gedaan 1 woord SICK. 10 min op de loopband hardgelopen en 10 min gesprint en echt hard. Daarna nog half uur op de fiets. Mn benen begonnen te verzuren, anders kon ik nog makkelijk 3 kwartier uithouden met cardio. Dit spul is echt ongelooflijk als het gaat om uithoudingsvermogen.
Qua vetverlies ben ik nog niet 100% Overtuigt, maar ik kijk het nog even aan.

Klinkt goed! ik denk dat ik ook nog even een maandje Gw neem voor in aan de test/mast ga. Even wat vet droppen, Hoeveel %bf heb je verloren sinds je begonnen bent?
 
Klinkt goed! ik denk dat ik ook nog even een maandje Gw neem voor in aan de test/mast ga. Even wat vet droppen, Hoeveel %bf heb je verloren sinds je begonnen bent?
Eerlijk gezegd heb ik niet gemeten aan het begin, als ik cut doe ik dat meestal dmv spiegel :) ga vanavond wel even een uitgebreide meting doen. Zodat ik in de komende weken wat acurater kan zijn
 
Nouja in de spiegel slaat de GW ook aan, zit nu in een 500kcal deficit, en op een of de andere manier lijkt mijn kracht zelfs hoger dan in mn bulk... Kan natuurlijk zijn dat ik gewoon een erg goede dag had vandaag... maar ik denk meld het maar even. Cardio is nog steeds insane, pak nu 10mg 's ochtends en 10 mg uur voor mijn workout. Op dagen dat ik niet train 20mg in de ochtend. Naar mijn mening heb ik na het innemen 's ochtends minder last van vermoeidheid, had er van te voren niet op gerekend, maar dit is gewoon iets wat me op een gegeven moment opviel.

Ik zit rond te neuzen voor wat Ostarine... iemand een goed merk en website waar ik dit zou kunnen halen?
Zit ook te denken om na deze 4 weken GW dus te beginnen met de ostarine en opnieuw GW te kopen om te stacken met osta. De osta ga ik overigens wel 6 weken aan zitten ws.

Iemand nog tips of iets dergelijks qua osta? extra info?
 
Hallo, ik zit nog met wat vragen over sarms. Ben van plan om als m'n eerste sarm ooit, ook nog geen aas gebruikt. Te gaan proberen met een lgd 4033 only van 8weken en een propere pct erna, lijkt dat een verstandig idee voor jullie? En zoja waar haal je het beste je sarms, en welke dan, in poeder vorm of caps? Die liquid sarms ben ik geen voorstander van en tis reteduur..
Alvast bedankt vr de hulp !
 
Back
Naar boven