XXL Nutrition

Sticky Het grote SARMS topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Gebruikt het in mijn cruise. Dus kan niet echt zeggen of de werking helemaal aan de Ostarine ligt. Heb iig 0 terugval, terwijl ik meestal wel in vocht/vet en kracht terugzak.

Vriend van mij doe Ostarine only en gaat kleine stapjes met kracht vooruit. Maar verwacht er geen wonderen van
Verwacht ook geen wonderen, een klein beetje winst zou fijn en evt wat in vet zakken.


 
Heey Guys, op veel sram producten staat dat een PCT aan te raden is. Waar moet ik dan aan denken, een PCT van blakstone labs ofzo of ander merk. Of novla/clomid?

Nolva of clomid.
 
Jongens wie zit er momenteel nu aan de Endurabolin GW van Omega Labs?? Heb namelijk nog wat vraagjes, ben er net zelf klaar mee.
 
Ben gisteren op 20mg per dag begonnen..
 
Jongens wie zit er momenteel nu aan de Endurabolin GW van Omega Labs?? Heb namelijk nog wat vraagjes, ben er net zelf klaar mee.
Zit nu in m'n tweede week 20 mg per dag. Wat wil je weten?
 
Iemand ervaring met de Ostar1ne van Olympus Labs?
9 weken gebruikt
- 2 weken 15mg
- 7 weken 20mg

6 weken combinatie met cardar1ne (14mg)

Cardar1ne deed niets bij mij, ostar1ne wel.
Cardio (Hiit) ging niet beter qua uithouding, halverwege mee gestopt. Iets in calorieën terug gegaan...
Verwacht geen AAS-gains. Maar ben in een cut op gewicht gebleven en ben duidelijk droger geworden.
Spieren zijn 'voller' en was ook sterker geworden.
Zeker de laatste drie weken kreeg ik regelmatig opmerkingen 'dat het wel goed ging' en 'respect voor een man van 50!'
Mijn doel was om niet teveel te verliezen in de cut en dat is meer dan gelukt.
 
Vraagske mannen, waar kopen jullie je sarms? Heb namelijk nog een potje LGD 4033 nodig om mn kuur te verlengen. Maar vroeg me af waar jullie ze kochten, heb geen zin om 20€ shipping te betalen voor een potje van 40-50€..
 
9 weken gebruikt
- 2 weken 15mg
- 7 weken 20mg

6 weken combinatie met cardar1ne (14mg)

Cardar1ne deed niets bij mij, ostar1ne wel.
Cardio (Hiit) ging niet beter qua uithouding, halverwege mee gestopt. Iets in calorieën terug gegaan...
Verwacht geen AAS-gains. Maar ben in een cut op gewicht gebleven en ben duidelijk droger geworden.
Spieren zijn 'voller' en was ook sterker geworden.
Zeker de laatste drie weken kreeg ik regelmatig opmerkingen 'dat het wel goed ging' en 'respect voor een man van 50!'
Mijn doel was om niet teveel te verliezen in de cut en dat is meer dan gelukt.
Thx, goed bericht! Waar heb je besteld?


 
Ben gisteren op 20mg per dag begonnen..

Zit nu in m'n tweede week 20 mg per dag. Wat wil je weten?
Nadat ik namelijk ben gestopt kreeg ik soort vn shutdown? Mn tepels begonnen te steken en steken in mn ballen, werd ook echt depressief paar dagen erna. Ben 4 dagen erna toch maar begonnen met clomid. Ben erg benieuwd hoe het met jullie krachtgains zit en laat me weten hoe je je voelt als je ermee klaar bent
 
Bezorgtijd was precies een week en kosten waren £6.50 GBP

Denk dat ik hier ook 'ns op zal bestellen, & ben jij bekend met de sarms van 'focused nutrition'? Of welke gebruikte jij van hun site
 
Denk dat ik hier ook 'ns op zal bestellen, & ben jij bekend met de sarms van 'focused nutrition'? Of welke gebruikte jij van hun site
Merk was Olympus. Zoals hier al is aangegeven, Cardar1ne van hun doet niks (niks gemerki iig) maar Osatr1ne vond ik top, voor mijn doel tenminste
 
Zijn de sides van mk 677 te vergelijken met die van injectbare hgh?
 
Ostar1ne besteld van OL. 8 weken @ 15 mg.


 
Is mk677 echt zo sterk als sommige mensen beweren? Ben benieuwd of iemand hier al goede resultaten neer heeft kunnen zetten met deze sarm :)
 
Ik pak al geruime tijd mk677, maar heb nooit echte hgh gepakt dus kan niet meten of het nu overeen komt.

Is mk677 echt zo sterk als sommige mensen beweren? Ben benieuwd of iemand hier al goede resultaten neer heeft kunnen zetten met deze sarm :)
Zijn de sides van mk 677 te vergelijken met die van injectbare hgh?
 
Oké bedankt. Enig nut om sarms toe te voegen aan mijn cruise?
 
Back
Naar boven