MuscleMeat

Sticky Het grote SARMS topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ben nu 2.5 week bezig met ostarine van OL, Heb alleen het gevoel wat voller te staan, voor de rest afgevallen kracht niks tot minimaal gestegen. Zit vanaf 0,5 week op 25mg daarvoor op 20mg ed
 
Ik heb 7 kilo gepakt op lgd, mk 677, S4 en laatste weken osta waarvan 5 kg destijds overgehouden.

2BRWwyH.jpg
 
Ik start volgende week weer met een sarm kuurtje,
Osta 10mg
Lgd 5mg
s4 10 mg

Per capsule, combi product te verkrijgen bij muscle-lab. Primeval Labs tri sarm
Ik post over een paar weken wel de resultaten.
 
Ik start volgende week weer met een sarm kuurtje,
Osta 10mg
Lgd 5mg
s4 10 mg

Per capsule, combi product te verkrijgen bij muscle-lab. Primeval Labs tri sarm
Ik post over een paar weken wel de resultaten.

Nice niceeee, 10mg S4 is wel weinig btw. zou eerder op 50mg zetten.
 
Ben nu 2.5 week bezig met ostarine van OL, Heb alleen het gevoel wat voller te staan, voor de rest afgevallen kracht niks tot minimaal gestegen. Zit vanaf 0,5 week op 25mg daarvoor op 20mg ed

Ostarine is het geld niet waard vindt ik persoonlijk.. Kun je beter lgd halen.
 
Ostarine is het geld niet waard vindt ik persoonlijk.. Kun je beter lgd halen.

Mijn vrouw ging er wel goed op. (2x7 Mg caps geloof ik van Olymp.)

Ostarine lijkt mij een goed alternatief voor Anavar. Zowel voor mannen als vrouwen.
 
Ben ook altijd goed gegaan op ostarine, vind 't heerlijk spul.
 
  • Like
Waarderingen: GruX
Mijn vrouw ging er wel goed op. (2x7 Mg caps geloof ik van Olymp.)

Ostarine lijkt mij een goed alternatief voor Anavar. Zowel voor mannen als vrouwen.

Ik vond het persoonlijk niet noemenswaardig. Voor vrouwen zal het wel prima werken ja en altijd beter dan var idd.
 
Ik vond ostarine (25mg) veel fijner dan lgd(15mg). Kreeg veel meer kracht van osta, een goed gevoel en totaal geen shutdown etc. Waren beide van OL.

Volgens mij wordt osta trouwens afgeraden voor vrouwen maar ik kan het mis hebben.
 
Ik vond het persoonlijk niet noemenswaardig. Voor vrouwen zal het wel prima werken ja en altijd beter dan var idd.

Qua kracht ging ze ook echt al een malle. 100kg Squat voor een dametje van 60kg. Nu paar weken na de Ostarine haal ze dat niet meer.
 
Ik vond ostarine (25mg) veel fijner dan lgd(15mg). Kreeg veel meer kracht van osta, een goed gevoel en totaal geen shutdown etc. Waren beide van OL.

Volgens mij wordt osta trouwens afgeraden voor vrouwen maar ik kan het mis hebben.

Alle AAS-vormen worden eigenlijk afgeraden voor vrouwen ;)
 
Alle AAS-vormen worden eigenlijk afgeraden voor vrouwen ;)
Voor mannen trouwens ook:)

Ik heb het even opgezocht waarom Ostarine slecht is voor vrouwen (zie topic Female Ostarine Safety? op anabolicminds):

quote van Sanmarino (die echt veel weet van alle sarms):
You guys gave the answer.
Ostarine is based on Bicalutamide, a drug for men with prostata carcinoma (works as anti-androgenic compound). It is absolutely not for women and also not (!) for pregnant woman (It's a "pregnancy X" drug). What means "pregnancy X"?

Studies in animals or human beings have demonstrated fetal abnormalities, or there is evidence of fetal risk based on human experience or both, and the risk of the use of the drug in pregnant women clearly outweighs any possible benefit. The drug is contraindicated in women who are or may become pregnant. .
I also wrote AstraZeneca especially because of this topic and they told me again, that this drug is absolutely not for woman. We are talking here only about the view as a woman and not as a man, which is another case.

So, while Ostarine is a derivative there are only two options: the new derivative "lost" the effect of Bicalutamide regarding the teratogenic effects or the teratogenic effect is at the same level or even worser: we and the researcher absolutely can't say that for sure.

In Ostarine studies, the drug was given in the early 2008 to only eldery person. Nowadays, 9mg and 18mg/ed are tested also at >18yrs old women. There is following requirement:

Negative pregnancy test in woman of childbearing potential, [...] no more than 7 days before the first dose of study treatment.
For women of childbearing potential who are sexually active, agreement of use a highly effectice, non-hormonal form of contraception during and for at least 6 months after completion of study treatment; OR, a fertile male partner willing and able to use effective non-hormonal of contraception [...] during and for at least 6 months after completion after study treatment Remind yourself: this chemical is still in the trials and tested on humans which know about the possible side effects. GTx Inc. and all these companies have secured themselves on the legal way. So if a serious adverse event happens, the participants will see no cent.

There are two ways of view:
A) the naive way. The pharma industry is nowadays much more regulated than in the past decades. With new processes and new technologies they are able to generate the desired substance. When Ostarine in women is tested now, this compound is with high probability safe.
B) the critical thinking. Don't forget that the pharma industry is one of the biggest players out there and nothing but the profit is relevant (more important than in banks). Despite there are new harder rules for all the industries out there, they are always watching out for exploiting loopholes - even the pharma industrie. When you think, Ostarine is safe only because it's in the phase II studies, you are on the wrong way. Fat tail risk also may occur in the final phase IV, when the drug is on the market.

From my opinion, I would never give a Bicalutamid-Derivative like Ostarine or S-4 and S-23 to a woman. The next safe compound regarding teratogenic effects is VK-5211 (former LGD) or RAD-140. It's not worth to play with such mechanics for couple of pounds of muscle mass. There are much safer compounds out there.
I can completely understand that Ostarine is attractive: anabolic effect only, supposedly no androgenic effects, low suppression ect. ect. But when you think you found the holy grail... in the most cases it is not the perfect substance it supposed to be
wink.gif
 
Ik ben van plan de laatste 6/8 weken van mijn cut GW-501516 te gebruiken op 20mg voor de workout. Ik zag dat het bij Muscle Lab wordt aangeboden van het merk DNA Anabolic (link). Dit merk aan te raden?

Nog wel even een vraagje: is het nodig om ook op rustdagen een dosering te gebruiken?
 
Trainingen gaan lekker met Osta only 10mg ed. Met name cardio gaat goed. Grote verschillen merk ik nog niet, zie er wel al voller uit. Voel me energiek en fit gedurende dag mits ik voldoende slaap heb gehad; anders juist volledig gesloopt.

Maandag wil ik de dosis gaan verhogen. De caps zijn 10mg per stuk. 20mg ed of beter langzaam opbouwen? (vraag is dan wel hoe te nemen)

Merkbare sides: enorme honger, 's nachts soms flink zweten, meer dromen en ballen zijn iets gevoeliger.
 
Trainingen gaan lekker met Osta only 10mg ed. Met name cardio gaat goed. Grote verschillen merk ik nog niet, zie er wel al voller uit. Voel me energiek en fit gedurende dag mits ik voldoende slaap heb gehad; anders juist volledig gesloopt.

Maandag wil ik de dosis gaan verhogen. De caps zijn 10mg per stuk. 20mg ed of beter langzaam opbouwen? (vraag is dan wel hoe te nemen)

Merkbare sides: enorme honger, 's nachts soms flink zweten, meer dromen en ballen zijn iets gevoeliger.

Gewoon 2 caps nemen. En mocht de dan nog naar 25/30mg willen gaan kun je de cap ook open maken.
 
Trainingen gaan lekker met Osta only 10mg ed. Met name cardio gaat goed. Grote verschillen merk ik nog niet, zie er wel al voller uit. Voel me energiek en fit gedurende dag mits ik voldoende slaap heb gehad; anders juist volledig gesloopt.

Maandag wil ik de dosis gaan verhogen. De caps zijn 10mg per stuk. 20mg ed of beter langzaam opbouwen? (vraag is dan wel hoe te nemen)

Merkbare sides: enorme honger, 's nachts soms flink zweten, meer dromen en ballen zijn iets gevoeliger.

Op 10 mg gevoelige ballen, honger EN 's nachts zweten? Op ostarine? In je vorige post op donderdag zei je dat je op de eerste 4 dagen op osta zat, dus dit maakt nu dag 7. En dit zijn je sides? Gaat weer een mooie worden dit. :o


Ik ben van plan de laatste 6/8 weken van mijn cut GW-501516 te gebruiken op 20mg voor de workout. Ik zag dat het bij Muscle Lab wordt aangeboden van het merk DNA Anabolic (link). Dit merk aan te raden?

Nog wel even een vraagje: is het nodig om ook op rustdagen een dosering te gebruiken?

GW ook gewoon nemen op rustdagen, training of niet, de werking ervan blijft hetzelfde.
 
Op 10 mg gevoelige ballen, honger EN 's nachts zweten? Op ostarine? In je vorige post op donderdag zei je dat je op de eerste 4 dagen op osta zat, dus dit maakt nu dag 7. En dit zijn je sides? Gaat weer een mooie worden dit. :o




GW ook gewoon nemen op rustdagen, training of niet, de werking ervan blijft hetzelfde.
Hongergevoel blijft ja, zweten was met name de eerste dagen (wordt steeds minder).
Ben nog aan het twijfelen om de dosis te verhogen. Verder merk ik niks anders als de genoemde sides.
 
Back
Naar boven