Fitness Seller

Sticky Het grote SARMS topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MK677?
Iemand ervaring mee? Ik lees veel op fora dat je er enorm veel vocht door gaat vasthouden, merken jullie dat zelf ook?
En hoeveel per dag nemen jullie?
 
niet direct gemerkt, ben wel wat zwaarder op het moment
 
MK677?
Iemand ervaring mee? Ik lees veel op fora dat je er enorm veel vocht door gaat vasthouden, merken jullie dat zelf ook?
En hoeveel per dag nemen jullie?

yep, vocht ga je zeker vasthouden.
 
MK677?
Iemand ervaring mee? Ik lees veel op fora dat je er enorm veel vocht door gaat vasthouden, merken jullie dat zelf ook?
En hoeveel per dag nemen jullie?



Ik stack het met LGD,S4 en GW501516.
Ik neem 25mg MK677,de eerste 2 weken hield ik veel vocht vast maar is nu weg.
 
Ik stack het met LGD,S4 en GW501516.
Ik neem 25mg MK677,de eerste 2 weken hield ik veel vocht vast maar is nu weg.

Precies 25mg pre bed is het beste. En dan kun je nog wel opbouwen tot 40mg.
 
Ik stack het met LGD,S4 en GW501516.
Ik neem 25mg MK677,de eerste 2 weken hield ik veel vocht vast maar is nu weg.
Hmm oke.. Maar ligt dat ook niet aan de andere sarms die je erbij neemt?
Want ben zelf benieuwd naar de bloating van enkel mk677..
 
Precies 25mg pre bed is het beste. En dan kun je nog wel opbouwen tot 40mg.
Dat klinkt wel enorm hoog, 40mg. Heb van mensen op fora gehoord dat zij in studies gelezen hadden dat 10mg al voor circa 80% van het effect zorgt.
 
Hmm oke.. Maar ligt dat ook niet aan de andere sarms die je erbij neemt?
Want ben zelf benieuwd naar de bloating van enkel mk677..

Het zou kunnen dat ik nu door de andere SARMS minder vocht vasthoud.
Misschien dat bricone het zonder andere stoffen heeft genomen en je meer kan vertellen.
 
Dat klinkt wel enorm hoog, 40mg. Heb van mensen op fora gehoord dat zij in studies gelezen hadden dat 10mg al voor circa 80% van het effect zorgt.

Ik heb een keer een log gelezen van iemand die 12 maanden het heeft genomen. Hij bouwde het op van 25 tot 50 mg. Maar van 40/50mg merkte hij niet een meer waarde. Hij had wel meer last van vocht hoe hoger die ging.
 
ff serieus ik heb 24/7 stijve tepels sinds ik de osta van OL gebruik xD iemand hier last van gehad?
 
ff serieus ik heb 24/7 stijve tepels sinds ik de osta van OL gebruik xD iemand hier last van gehad?
Ik zal je iets vervelenders vertellen, ik ben er al een aantal maanden klaar mee en heb t nog.
 
iemand al is sarms van totalbodyshop geprobeert?
 
Welke sarm geeft de minste belasting op je lever, en kan je toch wat kilootjes vetvrije massa mee pakken?

Dacht zelf eerst aan lgd, maar inmiddels toch wel gelezen dat die op je lever drukt.

Ik heb in het verleden problemen met mijn lever gehad, vandaar dat ik daar nul komma nul risico mee wil nemen...


ps Dit is dan wel eerste post onder dit account, maar dat komt doordat mijn oude niet meer werkt...
 
Zit nu op 4,5 weken Osta 20mg ED. Bevalt wel goed, alleen de eerste week wat sides.

Ik merk nu naar 4,5 weken wel een toename in vermoeidheid, zag dit ook al vaker terugkomen op (USA etc.) fora (lethargy). Is hier iets aan te doen?

Wat betreft resultaten (vergelijk met start):
+ 2,5kg gewicht
- 0,5% vetpercentage
kleine toename kracht; goede pomp tijdens trainingen en focus tijdens trainingen erg goed.

Wanneer de vermoeidheid nog meer toe zou nemen dan stop ik waarschijnlijk toch eerder. Wil eigenlijk de 6 weken wel volmaken.
 
Zit nu op 4,5 weken Osta 20mg ED. Bevalt wel goed, alleen de eerste week wat sides.

Ik merk nu naar 4,5 weken wel een toename in vermoeidheid, zag dit ook al vaker terugkomen op (USA etc.) fora (lethargy). Is hier iets aan te doen?

Wat betreft resultaten (vergelijk met start):
+ 2,5kg gewicht
- 0,5% vetpercentage
kleine toename kracht; goede pomp tijdens trainingen en focus tijdens trainingen erg goed.

Wanneer de vermoeidheid nog meer toe zou nemen dan stop ik waarschijnlijk toch eerder. Wil eigenlijk de 6 weken wel volmaken.

Zit er nu 6 weken op, nog een paar dagen te gaan. Vergelijkbare resultaten, wel tevreden. Inderdaad erg moe laatste 3 weken, in combinatie met hooikoorts was ik soms echt helemaal af.
 
Zit er nu 6 weken op, nog een paar dagen te gaan. Vergelijkbare resultaten, wel tevreden. Inderdaad erg moe laatste 3 weken, in combinatie met hooikoorts was ik soms echt helemaal af.
Inderdaad, hooikoorts heb ik ook. De combinatie van desloratadine (wat al vermoeidheid kan geven) en Ostarine maakt me soms enorm futloos. Echter, ondanks de dagen wanneer ik futloos ben, gaan de trainingen nog wel super goed.
 
Inderdaad, hooikoorts heb ik ook. De combinatie van desloratadine (wat al vermoeidheid kan geven) en Ostarine maakt me soms enorm futloos. Echter, ondanks de dagen wanneer ik futloos ben, gaan de trainingen nog wel super goed.
Evt cardarine toevoegen zou wel wat schelen denk ik, iig in de sportschool. Maar niet die van OL.
 
Welke sarm kreeg je ook alweer veel eetlust van?
 
Back
Naar boven