Fitness Seller

Sticky Het grote SARMS topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Lgd en Rad dacht ik
 
  • Like
Waarderingen: GruX
Evt cardarine toevoegen zou wel wat schelen denk ik, iig in de sportschool. Maar niet die van OL.
Dit zou ik mogelijk een volgende keer willen proberen. Combinatie van Osta met GW. Hoe lang wachten tussen de sarms?

Welke sarm kreeg je ook alweer veel eetlust van?
Ik heb sinds ik Ostarine pak een duidelijke toename van mijn eetlust. Met name de eerste twee weken.
 
Dit zou ik mogelijk een volgende keer willen proberen. Combinatie van Osta met GW. Hoe lang wachten tussen de sarms?


Ik heb sinds ik Ostarine pak een duidelijke toename van mijn eetlust. Met name de eerste twee weken.
Volgens mij geld gewoon time on is off, dus afhankelijk of je pct of niet doet. Anders is t time on + pct = off
 
Dus als je geen pct doet kan je weer sneller kuren?:D
Als je geen pct doet zou ik toch nog 4 weken extra wachten, dus 10 weken rust na 6 weken osta.
 
Dus als je geen pct doet kan je weer sneller kuren?:D
Als je geen pct doet zou ik toch nog 4 weken extra wachten, dus 10 weken rust na 6 weken osta.
Ik ga er vanuit dat je alleen geen pct doet wanneer je eigen test niet daadwerkelijk erg onderdrukt is dus dan zou je ook optijd herstelt moeten zijn. Zijn gewoon mijn gedachtes, meer niet
 
Ik zou wel eens wat bloedtesten willen zien. Of daadwerkelijk onderdrukt en in welke mate! Want als het zo onderdrukt kan je net zo goed aan de aas.
 
Ik zou wel eens wat bloedtesten willen zien. Of daadwerkelijk onderdrukt en in welke mate! Want als het zo onderdrukt kan je net zo goed aan de aas.

Gewoon een combinatie ;) En sarms zoals gw501516 en bijv mk677 zijn prima te combineren met AAS. Lgd kun je als kickstart gebruiken.
 
Volgens mij geld gewoon time on is off, dus afhankelijk of je pct of niet doet. Anders is t time on + pct = off
Time off is altijd persoons gebonden bij sommige mensen duurt het langer voordat de test waardes weer zijn zoals ze horen te zijn. Beste is even een bloedtest natuurlijk.
 
Vanochtend GW-501516 ontvangen via een forumlid. Heb vandaag schouders en 30min cardio op de planning staan, dus ik start vandaag met 10mg om het te proberen.
 
Vanochtend GW-501516 ontvangen via een forumlid. Heb vandaag schouders en 30min cardio op de planning staan, dus ik start vandaag met 10mg om het te proberen.

Hou me ff op de hoogte aub, heb zelf van omega labs gehad. Bleek achteraf vol prohormonen te zitten
 
Weet iemand of gw je hartslag kan verlagen? Zit lager dan normaal in rust.
 
Weet iemand of gw je hartslag kan verlagen? Zit lager dan normaal in rust.

Ja, gw zorgt voor een boost in het uithoudingsvermogen. Wat er automatisch voor zorgt dat je rusthartslag omlaag gaan, dit is bijvoorbeeld ook bij gevorderde atleten.
 
Hou me ff op de hoogte aub, heb zelf van omega labs gehad. Bleek achteraf vol prohormonen te zitten

Gisteren op 10mg en vandaag op 20mg getraind. Mijn eerste indruk is prima. Na een setje heb ik geen bonkende hartslag en hoef ik niet 1 minuut bij te komen. Na 15/20 seconden voel ik mezelf weer klaar om te gaan. Het kan placebo effect zijn, maar ik merk/voel dat ik op dag 2 al verder kan gaan met bijvoorbeeld cardio.

Vandaag rug en borst gehad, daarna 20 minuten stevig doorgetrapt op de hometrainer. Ik had nog makkelijk 20 minuten erbij kunnen plakken. Heb gekozen om nog even 10 minuten te hardlopen op de loopband. Iets dat ik sinds de vorige zomer (gestopt met voetbal) niet meer had gedaan en dat ging prima.

Op dag 2 vind ik het al veelbelovend. Ben benieuwd hoe aankomende week verloopt en wat de resultaten gaan worden voor fat-loss.
 
Heb ik iets gemist? Is er bewijs dat die endurobolin niet in orde was?

Is er bewijs... bruh really?

Ja mijn benchpress die van 105 naar 117,5kg schoot en squat van 140 naar 150 in 3 weken, oja en de schijven achter mn tepels die gevoelig werden.
 
Is er bewijs... bruh really?

Ja mijn benchpress die van 105 naar 117,5kg schoot en squat van 140 naar 150 in 3 weken, oja en de schijven achter mn tepels die gevoelig werden.
Geen enkel bewijs. Enkel insinuaties van een onwetende. Hoe geloofwaardig ben je want ik heb ondertussen gezien dat je in de AS sectie ook al zit raad te geven over anabolenkuurtjes waar je niet de minste ervaring mee hebt.
 
Back
Naar boven