MuscleMeat

Sticky Het grote SARMS topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

2 weken Clomid 25md ED voldoende na 6 weken Osta?
 
Geen enkel bewijs. Enkel insinuaties van een onwetende. Hoe geloofwaardig ben je want ik heb ondertussen gezien dat je in de AS sectie ook al zit raad te geven over anabolenkuurtjes waar je niet de minste ervaring mee hebt.

Geen enkel bewijs... Zelf de sides meegemaakt (oh wacht bij GW zaten toch geen negatieve sides?) Sides die overigens erg veel overeenkomen met prohormonen of andere shit. Het product wat ik had van Omega Labs is in de webshop ''Discontinued'' dus gewoon totaal van de markt gehaald.

Wat anabolen betreft heb ik persoonlijk totaal geen ervaring nee, echter genoeg theoretische kennis en tientallen vrienden die het zelf gebruiken, waarvan ik er zelf een paar help en raad geef, tot nu toe gaat het hen prima af dus naar mijn mening heb ik genoeg kennis.
 
Wat anabolen betreft heb ik persoonlijk totaal geen ervaring nee, echter genoeg theoretische kennis en tientallen vrienden die het zelf gebruiken, waarvan ik er zelf een paar help en raad geef, tot nu toe gaat het hen prima af dus naar mijn mening heb ik genoeg kennis.
Ik wil die tientallen vrienden wel eens zien. Grote vriendenkring heb jij. Ik vraag mij af waarom je dan zelf zoveel vragen stelt waaruit kan blijken dat je er eigenlijk niets van weet. En welke raad geef je?
 
Ik wil die tientallen vrienden wel eens zien. Grote vriendenkring heb jij. Ik vraag mij af waarom je dan zelf zoveel vragen stelt waaruit kan blijken dat je er eigenlijk niets van weet. En welke raad geef je?

Hoe denk je dat ik aan de kennis kom? mayb om de vragen te stellen ???.
En ja ik heb inderdaad een hele grote vriendenkring aangezien ik in 3 verschillende gyms sport. Raad onder andere over kuurschema's, verschil in anabolen wat ze moeten pakken voor welk doel, bijwerkingen, synergie.. genoeg. Dusver zijn de jongens die ik persoonlijk help blij met resultaat en blij hulp te ontvangen van iemand die wel iets weet.
 
2 weken Clomid 25md ED voldoende na 6 weken Osta?

Meer dan zat denk ik, aangezien je toch niet helemaal plat komt te liggen. Osta onderdrukt heel licht
 
7 weken GW only gebruikt. 1ste 2 dagen zeer slecht in slaap komen , maar ging gelukkig snel beter.
Uithoudingsvermogen heb ik niet heel veel van gemerkt , wel wat , maar het is niet zo dat ik zoiets had van yeah , ga de hele dag knallen.
Wel het idee dat squatten een stuk beter ging , en iets minder buiten adem.
Ik nam 20mg per dag , maar na week drie een weekje gestopt. Ging denk ik toch iets te hard bij mij , en voelde me niet echt heel fijn.
Was moe , en was een beetje onzeker , omdat me bek ook erg begon in te vallen. ( zoiezo al snel last van )
Ik zat ook op een lichte cut , rond de 2100Kcal clean en heel eerlijk , je zag het vet verdwijnen.

Na weekje gestopt te zijn , begonnen met 10mg en naar een paar dagen gewoon weer 20mg gepakt.

Me kracht werd wel minder , en omdat zoveel mogelijk te beperken , heb ik na bepaalde oefeningen een cheat curl of push erin gegooid , om het gewicht hoog te houden.
Dat heeft goed geholpen , en ben nauwelijks in kracht achteruit gegaan.

Al met al ben ik tevreden met me kuurtje. zit nog een dun speklaagje op de borst en iets meer bij me buik , maar het is aanzienlijk minder.
Ik was best wel vet, skinny vet zeg maar , en als ik rechtop sta is me buik gewoon plat. Erg fijn :)
Nu ff doorzetten met het clean eten en trainen , en gaat de rest er ook wel af :lifter:
 
Misschien een domme vraag, maar wanneer men spreekt over SARM´s van het merk OL, wordt dan gerefereerd aan Olympus Labs of Omega Labs?
 
Van plan om samen met een maat RAD-140 en GW501516 te doen. Merk: Focused Nutrition (Elite). Doel is kracht en paar kg's vvm pakken. Beetje recomp idee. Thoughts?
 
Van plan om samen met een maat RAD-140 en GW501516 te doen. Merk: Focused Nutrition (Elite). Doel is kracht en paar kg's vvm pakken. Beetje recomp idee. Thoughts?

Kun je beter lgd pakken daar ga je meer van overhouden.
 
Heeft iemand een idee over de effecten tussen GW501516 en alcohol?

Ik heb morgen voor het eerst in twee weken een cheatdag/avond en ga 's avonds een hapje eten met vrienden en heb wel zin in een aantal pilsjes (max 5/6). Is het verstandiger om morgen geen dosering te pakken?
 
Heeft iemand een idee over de effecten tussen GW501516 en alcohol?

Ik heb morgen voor het eerst in twee weken een cheatdag/avond en ga 's avonds een hapje eten met vrienden en heb wel zin in een aantal pilsjes (max 5/6). Is het verstandiger om morgen geen dosering te pakken?
Als je twijfelt niet zuipen.
 
  • Like
Waarderingen: FCDB
Heeft iemand een idee over de effecten tussen GW501516 en alcohol?

Ik heb morgen voor het eerst in twee weken een cheatdag/avond en ga 's avonds een hapje eten met vrienden en heb wel zin in een aantal pilsjes (max 5/6). Is het verstandiger om morgen geen dosering te pakken?
Ja heel verstandig om geen dosering alcohol te nemen.
 
Heeft iemand een idee over de effecten tussen GW501516 en alcohol?

Ik heb morgen voor het eerst in twee weken een cheatdag/avond en ga 's avonds een hapje eten met vrienden en heb wel zin in een aantal pilsjes (max 5/6). Is het verstandiger om morgen geen dosering te pakken?
Ik, vrij veel... kan totaal geen kwaad naar mijn bevinding. Ik had nergens (Extra) last van in ieder geval.. en ik drink vrijwel alleen wodka, soms gemixt met bier
 
  • Like
Waarderingen: FCDB
Ik, vrij veel... kan totaal geen kwaad naar mijn bevinding. Ik had nergens (Extra) last van in ieder geval.. en ik drink vrijwel alleen wodka, soms gemixt met bier

Omdat je niks merkt is er niks aan de hand? :) Hiermee wil ik niet zeggen dat gw en alcohol een probleem zou zijn.

Waarmee ik ook niet wil zeggen dat het o.k. is :)
 
Omdat je niks merkt is er niks aan de hand? :) Hiermee wil ik niet zeggen dat gw en alcohol een probleem zou zijn.

Hij vraagt of iemand er ervaring mee heeft, dit is mijn ervaring ermee. Ben inderdaad geen dokter om te zeggen dat er niks gebeurd..
 
ik heb er ook bij gedronken, geen effecten merkbaar. maar ken ook mensen die bij hun oralkuurtje soms flink zuipen en nergens last van hebben so...
 
  • Like
Waarderingen: FCDB
Heeft iemand een idee over de effecten tussen GW501516 en alcohol?

Ik heb morgen voor het eerst in twee weken een cheatdag/avond en ga 's avonds een hapje eten met vrienden en heb wel zin in een aantal pilsjes (max 5/6). Is het verstandiger om morgen geen dosering te pakken?
ik gebruikte ostarine en gw en heb gewoon gezopen en zelfs partydrugs op, niks geks gemerkt. wil het alleen niet aanraden, heb geen bloedtest gedaan dus mijn ervaring zegt weinig.
 
  • Like
Waarderingen: FCDB
Iemand ervaring met Gw501516 en Nolvedex en clomid tezamen? In een PCT
 
Is het zo moeilijk om ff van de "shizzle" af te blijven als je "kuurt"??
Beetje karakter hebben vind ik.
 
Back
Naar boven