XXL Nutrition

Sticky Het grote SARMS topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik ben afgelopen zondag gestart met een sarm kuurtje: Ik weeg zelf 102 kilo (dit vermeld ik omdat medicijnen vaak worden gedoseerd op gewicht)

20mg Ostarine BS labs
6 mg Lgd BS labs eventueel nog verhogen naar 9mg per dag
10 mg GW 501516 Generic

De resultaten zal ik ook posten.

Mijn trainingspartner is nu 3 weken bezig met alleen ostarine 20mg, gewicht 77 kilo.
Droger geworden en massa ervoor terug, duidelijk al resultaat te zien + hoog libido
 
Ik ben afgelopen zondag gestart met een sarm kuurtje: Ik weeg zelf 102 kilo (dit vermeld ik omdat medicijnen vaak worden gedoseerd op gewicht)

20mg Ostarine BS labs
6 mg Lgd BS labs eventueel nog verhogen naar 9mg per dag
10 mg GW 501516 Generic

De resultaten zal ik ook posten.

Mijn trainingspartner is nu 3 weken bezig met alleen ostarine 20mg, gewicht 77 kilo.
Droger geworden en massa ervoor terug, duidelijk al resultaat te zien + hoog libido
Hopelijk zegt de merknaam niets over de kwaliteit :p
 
Waar kopen jullie je sarms? Is sarmstore.nl een goede of heeft iemand een beter alternatief?
 
.
 
Laatst bewerkt:
Boys hoe ervaren jullie de nakuur na sarms? Ik zelf zit nu in week 2 van mijn nakuur met clomid en ben al 2.5 kg afgevallen. Training en voeding is hetzelfde gebleven. Verder vaak energieloze trainingen en kracht daalt vrij snel. Mijn kuurtje was 11 weken op lgd, s4, rad140 en osta.

Hoe is jullie nakuur? Vind het maar kut :p

Welke doseringen gebruikte je?
 
Waarom geen MK-677 en/of GW501516 in je PCT?

Is de 2,5kg die je verloren bent niet simpelweg het overgrote deel vocht?

Kan ook dat je Clomid fake is
 
Waarom is het raar dat je weer terug val hebt? Niks raars aan...
 
Boys hoe ervaren jullie de nakuur na sarms? Ik zelf zit nu in week 2 van mijn nakuur met clomid en ben al 2.5 kg afgevallen. Training en voeding is hetzelfde gebleven. Verder vaak energieloze trainingen en kracht daalt vrij snel. Mijn kuurtje was 11 weken op lgd, s4, rad140 en osta.

Hoe is jullie nakuur? Vind het maar kut :p

Is het puur je energie huishouding of ook je motivatie? Ik denk dat de meeste dit wel hebben en battelen. Als je middelen gebruikt waardoor je beter traint , sterker wordt, en meer energie krijgt is het een stuk makkelijker om gemotiveerd te blijven. Persoonlijk zou ik dan een weekje niet trainen, Hoog in eiwitten blijven en vooral gezond blijven eten. Denk dat de motivatie vanzelf weer komt , en betere motivatie geeft meer energie.
 
Dat zeg ik toch niet? Ik was alleen benieuwd naar jullie ervaringen
Zeg ook niet dat jij dat zegt. Naja gedeeltelijke wel. Want jij noemt allemaal dingen op doe volkomen normaal zijn na een 'kuur'. Het kan gewoon kut zijn en dan heb je nog geen eens anabolen gebruikt. Ik ben na 1,5 jaar off gegaan en weet precies hoe het voelt.. Gewoon goed doortrainen en blijven eten. Genieten van de kleine momentjes dat het wel lekker gaat.
 
Alles opbouwend, om de paar weken verhogen
Lgd: 5-15mg
Mk 2866: 20-30mg
Rad 140: 20mg
S4: 25-50mg
Misschien een rare vraag maar kan je met zulke doseringen van 4 verschillende sarms gedurende 11 weken niet net zo goed test pakken?
 
Echt een beginners vraag, wat doe je eigelijk na de nakuur? Ik neem aan dat je dan gewoon verder gaat zoals voor de kuur?

Hoeveel tijd moet er tussen zitten voor je nog een keer een nieuwe kuur kan doen? Uitgaande van 8 weken kuur met 2 weken nakuur.
 
Echt een beginners vraag, wat doe je eigelijk na de nakuur? Ik neem aan dat je dan gewoon verder gaat zoals voor de kuur?

Hoeveel tijd moet er tussen zitten voor je nog een keer een nieuwe kuur kan doen? Uitgaande van 8 weken kuur met 2 weken nakuur.
Bij aas wordt vaak tijd on=off dus zeg maar 8 weken + 2 weken nakuur komt uit op 10 weken off. Maar als je zeker wilt weten moet je voor en achteraf bloedwaardes testen.
 
Bij aas wordt vaak tijd on=off dus zeg maar 8 weken + 2 weken nakuur komt uit op 10 weken off. Maar als je zeker wilt weten moet je voor en achteraf bloedwaardes testen.

ja aan zoiets zat ik zelf ook te denken, geldt dit hetzelfde voor sarms ?
 
ja aan zoiets zat ik zelf ook te denken, geldt dit hetzelfde voor sarms ?
Ik ga wel van uit. Maar dat is gebaseerd op gevoel en niet op onderzoeken ;)
 
AAS hebben een veel grotere aanslag op je lichaam en vraagt dus veel energie en tijd van je lichaam om zich te herstellen na een kuur. Sarms zijn veel minder onderdrukkend en hebben veel minder tijd nodig om te herstellen lijkt mij.
 
boys,
Hoe denken jullie over sarms tussen cycles om je gemaakte gains te ''behouden'' of lig verlies te minimaliseren?
ik zat zelf te denken aan GW501516 en/of MK-677 omdat deze beide niet onderdrukken? of heb ik dit verkeerd begrepen?
thanks!
 
boys,
Hoe denken jullie over sarms tussen cycles om je gemaakte gains te ''behouden'' of lig verlies te minimaliseren?
ik zat zelf te denken aan GW501516 en/of MK-677 omdat deze beide niet onderdrukken? of heb ik dit verkeerd begrepen?
thanks!
Dat zijn beide geen sarms
 
Back
Naar boven