Fitness Seller

Sticky Het grote SARMS topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik zou er voorzichtig mee zijn

Hoe veilig is S23?

Maar als de onderzoekers gaan kijken naar het effect van S23 op de lichaamseigen aanmaak van testosteron, dan blijkt dat S23 die waarschijnlijk krachtig onderdrukt. De SARM reduceert in ieder geval de afgifte van de stuurhormonen LH en FSH.

In de testes legt S23 dan ook de aanmaak van zaadcellen stil. Dat doet S23 zo goed, dat de onderzoekers vermoeden dat S23 misschien geschikt is als voorbehoedsmiddel voor mannen.
 
Iemand al s23 geprobeerd?
Nee, was ik ook niet van plan, nog veel te weinig ECHT over bekend. Wat betreft de resultaten die mensen er mee zeggen te krijgen, zou ik eerder Winstrol nemen ;)
 
S23 vind ik ook nog net te eng nu.

Osta 25mg ed tijdens m'n cut klaar, eigenlijk door blessure niet kunnen sporten. Heb ook een keer m'n flesje laten vallen waardoor ik in plaats van 8 weken zo'n 6 en een halve week heb kunnen doseren, als ik dit zo type had ik misschien ook wat langer met een lagere dosis door kunnen doen, ach ja. Geen zichtbaar spierverlies iig en wel goed wat vet kwijt, met minimaal sporten en minder dan optimale voeding, dus ik ben tevreden.
 
S23 is het grote broertje van S4 lees ik op een NL forum/shop. Zou in combi met Cardarine verbluffende resultaten moeten geven. Echter nog zo weinig over bekend, dat ik me er nog niet aan waag. Ervaringen zijn welkom :D
 
Het schijnt je eigen test volledig te onderdrukken dus kan je net zo goed aan de AAS gaan.
 
Ik heb s23 voor 8 weken gebruikt op 30mg per dag wel in combinatie met 250mg test-e. Het is imo een gouden combinatie de S23 maakt je vele male harder en de aders springen overal en de test gaf de massa.
Ik was na mijn cut vrij vlak @90,5kg en tijdens deze 8 weken ben ik geklommen naar 102,5kg met geen significante BF increase, de no pain no gain heb ik wel ervaren schouder workouts waren een hel na de eerste 3 sets begon er een stekende pijn/verzuring op te komen en die hield aan voor de rest van de training.

Voor de rest moet je rekening houden met night sweats, en een licht vette huid voor de rest heb ik geen nadelige effecten ervaren, maar ik geloof best dat het niet verstandig is om s23 te gaan gebruiken zonder test want het is krachtig.
 
Ik heb s23 voor 8 weken gebruikt op 30mg per dag wel in combinatie met 250mg test-e. Het is imo een gouden combinatie de S23 maakt je vele male harder en de aders springen overal en de test gaf de massa.
Ik was na mijn cut vrij vlak @90,5kg en tijdens deze 8 weken ben ik geklommen naar 102,5kg met geen significante BF increase, de no pain no gain heb ik wel ervaren schouder workouts waren een hel na de eerste 3 sets begon er een stekende pijn/verzuring op te komen en die hield aan voor de rest van de training.

Voor de rest moet je rekening houden met night sweats, en een licht vette huid voor de rest heb ik geen nadelige effecten ervaren, maar ik geloof best dat het niet verstandig is om s23 te gaan gebruiken zonder test want het is krachtig.

Nakuur gedaan? Flinke gains trouwens...
 
Wow mooi resultaat! Hoe gaat je nakuur? hoelang al bezig en op welke dosis?
 
Nakuur gaat prima dit is de 2e week van de nakuur en zoals ik hierboven beschreven heb op 50mg (het formaat van 1 pil in mijn geval)
 
Hallo mensen

Ik gebruik momenteel lgd.Maar ik heb de laatste tijd last van opgezwollen voeten.Hebben meer mensen hier last van gehad?
 
zit momenteel in de eerste week van de nakuur, 20mg nolva p/d en krijg soms kramp in bepaalde delen. ik heb alleen lgd gebruikt en had dit tijdens de cycle niet. voeding en drinken etc is niet veranderd. is dit normaal? moet ik nog meer water gaan drinken?

ik merk dat ik sneller verzuur, kracht is tot nu toe niet afgenomen. wel heb ik het gevoel dat het verzuurde gevoel langer blijft, vooral na legcurls merkte ik dit. ik had bij mijn leg extensions een te erge verzuring in de hams waardoor ik bijna moest stoppen.
 

Je houd wat vocht vast , ik weet niet of je bulkt of cut . Maar allicht meer drinken of cleaner eten ?

Heb het zelf met mk . Maar dat is de eerste paar weken .
 
Je houd wat vocht vast , ik weet niet of je bulkt of cut . Maar allicht meer drinken of cleaner eten ?

Heb het zelf met mk . Maar dat is de eerste paar weken .
Ja gelukkig niks geks aan de hand als het goed is.Ik ben voor de zekerheid langs de huisarts geweest.Ik denk dat ik te weinig water drink.Want ik bulk gewoon clean. Tnx voor het meedenken!
 
Wat zou er gebeuren als vrouwen ostarine gebruiken? Er zit hier in nl naast mn gym een sup shop waar ze een ostarine bevattende sup verkopen. Geheel ongevaarlijk en beter dan een spuit!!!! Volgens verkoper. En geschikt voor man en vrouw zonder pct
 
Wat zou er gebeuren als vrouwen ostarine gebruiken? Er zit hier in nl naast mn gym een sup shop waar ze een ostarine bevattende sup verkopen. Geheel ongevaarlijk en beter dan een spuit!!!! Volgens verkoper. En geschikt voor man en vrouw zonder pct

Ostarine vrij te koop? sinds wanneer?
 
Wat zou er gebeuren als vrouwen ostarine gebruiken? Er zit hier in nl naast mn gym een sup shop waar ze een ostarine bevattende sup verkopen. Geheel ongevaarlijk en beter dan een spuit!!!! Volgens verkoper. En geschikt voor man en vrouw zonder pct
Had je geslapen toen je daar passeerde of heb je weer iets gezien wat er niet is. Of wordt het misschien onder de toonbank verkocht.
 
Back
Naar boven