AndroidHealthClinic

Sticky Het grote SARMS topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik ben helemaal nieuw in dit spul dus ik vraag me een paar dingen af(nee niet te lui om op te zoeken maar persoonlijke ervaringen zijn altijd beter)
Is het nodig om een nakuur te nemen?
Hoe schadelijk is het nu eigenlijk echt?
Groei je er hard op?
Ik heb al wel wat sites gezien en het kost ook gewoon niet veel dus ben wel benieuwd en geinteresseerd om het volgend jaar misschien eens te proberen
 
Ik ben helemaal nieuw in dit spul dus ik vraag me een paar dingen af(nee niet te lui om op te zoeken maar persoonlijke ervaringen zijn altijd beter)
Ik heb al wel wat sites gezien en het kost ook gewoon niet veel dus ben wel benieuwd en geinteresseerd om het volgend jaar misschien eens te proberen

Is het nodig om een nakuur te nemen? Ligt aan de duur en het middel, zou wel wat achter de hand houden.
Hoe schadelijk is het nu eigenlijk echt? Weet niemand, dit is allemaal relatief nieuw en er zijn geen langlopende onderzoeken bekend volgens mij.
Groei je er hard op? Wat is hard? Is subjectief en ligt niet alleen aan de middelen maar ook aan de gebruiker, zijn of haar genetica, manier van eten, trainen, rusten etc. etc.
 
Oke dankje, toch maar even wat in verdiepen.
 
Iemand bekend met sarms van muscle rage?
Is dit iets? En wat voor bijwerkingen kan ik verwachten?
Sarms zijn helemaal nieuw voor mij dus weet er weinig van en krijg er weinig fatsoenlijks overgevonden..

Alvast bedankt
 
Iemand bekend met sarms van muscle rage?
Is dit iets? En wat voor bijwerkingen kan ik verwachten?
Sarms zijn helemaal nieuw voor mij dus weet er weinig van en krijg er weinig fatsoenlijks overgevonden..

Alvast bedankt
Merken mogen hier voor zover ik weet niet besproken worden, maar als je even op de uk-fora kijkt zal je er gauw achter komen welke merken goed en welke minder goed staan aangeschreven.
 
Oke Excuses niet gezien.

En bedankt voor de reactie
 
AAS is beter en veiliger
 
Wat zijn jullie ervaringen met een lgd+rad140 stack tegenover een lgd only stack?



Doel is een bulk met grote focus op krachtt

Heb zelf alleen nog maar een lgd only gedaan
 
Even een vraag:
Ik heb zojuist een kuurtje lgd (5 mg) en s4(50 mg) afgerond van 60 dagen. Iets in gewicht en kracht gewonnen, maar niet bijzonder veel. Eerdere ervaring met ostarine 20mg was min of meer hetzelfde.
Ik heb nu echter na een week off een flinke teruggang in uithoudingsvermogen en pijn in mijn spieren. Had nog Nolvadex liggen, dus ik ga dat een paar weken nemen in lage dosis. Iemand al ervaringen wat zo,n pct na sarms doet, en kan dit positief effect hebben op uithoudingsvermogen?
 
Even een vraag:
Ik heb zojuist een kuurtje lgd (5 mg) en s4(50 mg) afgerond van 60 dagen. Iets in gewicht en kracht gewonnen, maar niet bijzonder veel. Eerdere ervaring met ostarine 20mg was min of meer hetzelfde.
Ik heb nu echter na een week off een flinke teruggang in uithoudingsvermogen en pijn in mijn spieren. Had nog Nolvadex liggen, dus ik ga dat een paar weken nemen in lage dosis. Iemand al ervaringen wat zo,n pct na sarms doet, en kan dit positief effect hebben op uithoudingsvermogen?


dit had ik zelf ook, ik verzuurde echt veel sneller dan tijdens de cycle, wat mij opzich normaal lijkt.
ik zou zeker wel een pct doen aangezien het toch wel onderdrukkend werkt. dat gevoel van uithoudingsvermogen en pijn gaat na 1 a 2 weken wel weg.
 
Met veel interesse lees ik dit topic en ben ik zelf ook de onderzoeken in gedoken.

Mijn idee is om eerst eens gaan testen wat Ostarine doet op 20 mg en dan later wel combi's te gaan testen.

Wel heb ik een paar vragen aan de iedereen met gebruikerservaring die ik hier niet tegenkwam.
- Heeft het gebruik van SARMS ook effect op je stemming? Tijdens een normale kuur kwam er wel wat verhoogde agressie om de hoek kijken
- Zijn SARMS ook van die 'acne knallers'?
- Heeft iemand ervaring met Enclomiphene citrate als pct? En zo ja, hoe lang en hoeveel?
 
Met veel interesse lees ik dit topic en ben ik zelf ook de onderzoeken in gedoken.

Mijn idee is om eerst eens gaan testen wat Ostarine doet op 20 mg en dan later wel combi's te gaan testen.

Wel heb ik een paar vragen aan de iedereen met gebruikerservaring die ik hier niet tegenkwam.
- Heeft het gebruik van SARMS ook effect op je stemming? Tijdens een normale kuur kwam er wel wat verhoogde agressie om de hoek kijken
- Zijn SARMS ook van die 'acne knallers'?
- Heeft iemand ervaring met Enclomiphene citrate als pct? En zo ja, hoe lang en hoeveel?

MIJN ervaring tot nu toe:

1) Geen verhoogde agressie, wel algemeen een beter/fitter gevoel
2) Geen last van acne waar ik dit vroeger soms wel had, ik vermoed dus van niet
3)Geen ervaring, ik ga chlomid nemen als nakuur

Ik ben nu 5 weken bezig met S4 + cardarine
 
Beste,

Momenteel gebruik ik nu een week LGD 2x 3mg LGD van Muscle Rage. Omdat ik nu echt de bulk in ga wil ik of Rad140 of YK-11 erbij gaan pakken.
Uit diverse onderzoeken is gebleken dat Rad140 weinig negatieve effecten heeft op het lichaam.

Maar YK-11 is toch een ander verhaal en wat is jullie ervaring?

2011 publiceerde Yuichiro Kanno van Toho University een eerste studie over YK11, waarin hij aantoonde dat de merkwaarde verbinding een SARM was. [Biol Pharm Bull. 2011;34(3):318-23.] YK11 maakt zich vast aan de androgeenreceptor, maar start in cellen slechts in beperkte mate de processen op die kunnen leiden tot de klassieke bijwerkingen van androgenen, zoals de groei van het lichaamshaar, de toename van de agressie en de groei van de prostaat.

De meeste SARMs hebben relatief weinig androgene bijwerkingen, maar vaak ook - als je het vergelijkt met een stof als testosteron - relatief weinig anabole werking. Bij YK11 is dat wellicht anders, rapporteerde Yuichiro Kanno in 2013 in Biological and Pharmaceutical Bulletin

Alvast bedankt,

Groeten
( als mensen zonder enige kennis beweren dat dit bovenstaande onzin is, althans zonder onderbouwing. Reageer dan liever niet.)
 
MIJN ervaring tot nu toe:

1) Geen verhoogde agressie, wel algemeen een beter/fitter gevoel
2) Geen last van acne waar ik dit vroeger soms wel had, ik vermoed dus van niet
3)Geen ervaring, ik ga chlomid nemen als nakuur

Ik ben nu 5 weken bezig met S4 + cardarine

Ben benieuwd wat die combi je brengt. Heb je bewust voor S4 gekozen? Ondanks de mogelijke bijwerkingen op je ogen? (en ook bewust niet voor S23?) Wat is je resultaat na 5 weken?

Beste,

Momenteel gebruik ik nu een week LGD 2x 3mg LGD van Muscle Rage. Omdat ik nu echt de bulk in ga wil ik of Rad140 of YK-11 erbij gaan pakken.
Uit diverse onderzoeken is gebleken dat Rad140 weinig negatieve effecten heeft op het lichaam.

Maar YK-11 is toch een ander verhaal en wat is jullie ervaring?

2011 publiceerde Yuichiro Kanno van Toho University een eerste studie over YK11, waarin hij aantoonde dat de merkwaarde verbinding een SARM was. [Biol Pharm Bull. 2011;34(3):318-23.] YK11 maakt zich vast aan de androgeenreceptor, maar start in cellen slechts in beperkte mate de processen op die kunnen leiden tot de klassieke bijwerkingen van androgenen, zoals de groei van het lichaamshaar, de toename van de agressie en de groei van de prostaat.

De meeste SARMs hebben relatief weinig androgene bijwerkingen, maar vaak ook - als je het vergelijkt met een stof als testosteron - relatief weinig anabole werking. Bij YK11 is dat wellicht anders, rapporteerde Yuichiro Kanno in 2013 in Biological and Pharmaceutical Bulletin

Alvast bedankt,

Groeten
( als mensen zonder enige kennis beweren dat dit bovenstaande onzin is, althans zonder onderbouwing. Reageer dan liever niet.)

RAD140 gebruik je in principe niet in je bulk, maar juist voor een cutting cycle en kan enigszins onderdrukkend werken. Verder niet veel negatieve bijwerkingen (over bekend). YK11 is een myostatine remmer, dus daar moet je wel mee oppassen. Het is blijkbaar 1 van de sterkste SARM's op de markt, waar volgens mij nog niet zo heel veel over bekend is.
 
Ben benieuwd wat die combi je brengt. Heb je bewust voor S4 gekozen? Ondanks de mogelijke bijwerkingen op je ogen? (en ook bewust niet voor S23?) Wat is je resultaat na 5 weken?

Heb inderdaad bewust voor S4 gekozen, na wat opzoeken en rondvragen leek deze het beste te passen bij mijn doel in combinatie met cardarine(Cutten).
Bijwerkingheb ik overal gelezen zijn zeer persoonsgebonden, vooral de gele tint, en ik blijk hier nogal weinig last van te hebbben.
Wat ik wel heb gemerkt is nachtblindheid en moeilijk aanpassen van een hele lichte naar heel donkere omgeving, maar dit is maar 1 maal storend geweest in de efteling:D

Resultaten tot nu toe zeer tevreden, cut loopt goed en vooral conditioneel is een een zeer opmerkelijk verschil.
Kwa kracht zit het ook nog steeds zeer goed, heb zelfs op de squat waar ik tijdje vast zat PR gehaald:)

S23, lees ik nogal verschillende dingen over, blijf ik voorlopig ver van weg. Volgende cycle wordt hogere dosis S4 en LGD.
 

Dat conditionele zal van de GW zijn...ik heb ook een keer een cycle van GW, Osta en LGD gedaan, maar weinig resultaat...Was een stack, dus dat doe ik niet meer :rolleyes:

S23 blijkt een behoorlijk potente SARM te zijn...nog even afwachten tot daar meer "onderzoek" naar is gedaan.
 
Dat conditionele zal van de GW zijn...ik heb ook een keer een cycle van GW, Osta en LGD gedaan, maar weinig resultaat...Was een stack, dus dat doe ik niet meer :rolleyes:

S23 blijkt een behoorlijk potente SARM te zijn...nog even afwachten tot daar meer "onderzoek" naar is gedaan.

Inderdaad, van deze zijn de bijwerkingen bekend van S23 nog een stuk minder:)
Ik heb ervoor ook eens een cycle gedaan (enkel GW), ergens van een engelse website besteld en daar heb ik ook niets van gemerkt.
 
Inderdaad, van deze zijn de bijwerkingen bekend van S23 nog een stuk minder:)
Ik heb ervoor ook eens een cycle gedaan (enkel GW), ergens van een engelse website besteld en daar heb ik ook niets van gemerkt.

Dat zal vast van EA zijn geweest, als het UK was...noem verder geen namen :) Áls ik weer een cycle zou doen, dan haal ik het gewoon uit NL. Dat schijnt toch echt wel te werken...
 
Back
Naar boven