AndroidHealthClinic

Sticky Het grote SARMS topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

HPLC test wil niets zeggen. Dat kan iedereen vervalsen of namaken. Dat zijn zaken die ik altijd met een korreltje zout heb genomen. Een beetje naief om dit als bewijs te vertrouwen.

Uiteraard, producten doen in iedergeval wat ze moeten doen, dus dat is al genoeg bewijs voor mij;)
 
Uiteraard, producten doen in iedergeval wat ze moeten doen, dus dat is al genoeg bewijs voor mij;)
Dat wel maar voor hetzelfde geld zitten er gewoon prohormonen of anabolen in. Da's dus geen bewijs dat het sarms zijn. Ik heb nooit beweerd dat die producten niet werken, ik toon enkel aan dat je niet weet wat je neemt.
 
heeft er iemand nog een adresje voor Ostarine in NL nu Sarmstore leeg is?
 
heeft er iemand nog een adresje voor Ostarine in NL nu Sarmstore leeg is?
Toch genoeg over te vinden op internet. Er zijn al minstens 2 leveranciers te vinden in NL en verschillende in Engeland.
 
Toch genoeg over te vinden op internet. Er zijn al minstens 2 leveranciers te vinden in NL en verschillende in Engeland.
ja vriend, dat snap ik
maar aangezien er hier ervaren bestellers zijn is de kans op een geleverde bestelling toch al gauw wat groter he
altijd de gebruikers geloven en daarna pas de leverancier!:)
 
120x 10mg osta power besteld met 30% kerst korting
Squatrack als kerstcadeau
Januari wordt een mooie maand
 
Zit nu in de 3e week van mijn Osta 20mg, eerste keer dat ik Sarms gebruik.
Ben erg positief! Heb van te voren alles gewogen en gemeten qua vet%.
Ben sindsdien 1 kilo aangekomen, vet% weet ik niet maar dit is zeker niet meer geworden, eerder minder.
Uithouding tijdens de trainingen is enorm, ik train normaal een uur maar nu ben ik na 1.5 uur nog steeds druk bezig, wanneer ik in de auto naar huis zit wil ik alweer sporten.
Als de 7 weken erop zitten ga ik vetpercentage ook meten en de uiteindelijke resultaten, maar het trainen met dit spul is erg fijn, en je zit lekker in je vel met veel energie.
 
Zit nu in de 3e week van mijn Osta 20mg, eerste keer dat ik Sarms gebruik.
Ben erg positief! Heb van te voren alles gewogen en gemeten qua vet%.
Ben sindsdien 1 kilo aangekomen, vet% weet ik niet maar dit is zeker niet meer geworden, eerder minder.
Uithouding tijdens de trainingen is enorm, ik train normaal een uur maar nu ben ik na 1.5 uur nog steeds druk bezig, wanneer ik in de auto naar huis zit wil ik alweer sporten.
Als de 7 weken erop zitten ga ik vetpercentage ook meten en de uiteindelijke resultaten, maar het trainen met dit spul is erg fijn, en je zit lekker in je vel met veel energie.

Ik wist niet dat osta ook bekend stond omwille van zijn positieve effecten op vlak van uithouding? Veel succes nog met de cycle!
 
Bronnen mogen niet besproken worden...
 
Ben me een beetje in aan ''t lezen over ostarine. Op uk boards raden ze een cycle aan van 12 weken, op 4 weken zou je niets merken en geld verspilling zijn.
Er zijn hier toch meer mensen die een ostarine cycle gedaan hebben? Wat is jullie ervaring?
 
Ben me een beetje in aan ''t lezen over ostarine. Op uk boards raden ze een cycle aan van 12 weken, op 4 weken zou je niets merken en geld verspilling zijn.
Er zijn hier toch meer mensen die een ostarine cycle gedaan hebben? Wat is jullie ervaring?

4 weken is erg kort...gaat je op Osta only inderdaad niets brengen. 12 weken is erg lang en kan je flink onderdrukken. Zoek een gulden middenweg en ga op 6 weken zitten. Dan heb je ook geen PCT nodig, als het goed is. Verwacht van Osta only niet te veel trouwens. Ligt een beetje aan je doelen...
 
Zit nu in de 3e week van mijn Osta 20mg, eerste keer dat ik Sarms gebruik.
Ben erg positief! Heb van te voren alles gewogen en gemeten qua vet%.
Ben sindsdien 1 kilo aangekomen, vet% weet ik niet maar dit is zeker niet meer geworden, eerder minder.
Uithouding tijdens de trainingen is enorm, ik train normaal een uur maar nu ben ik na 1.5 uur nog steeds druk bezig, wanneer ik in de auto naar huis zit wil ik alweer sporten.
Als de 7 weken erop zitten ga ik vetpercentage ook meten en de uiteindelijke resultaten, maar het trainen met dit spul is erg fijn, en je zit lekker in je vel met veel energie.
Zit nu in de 3e week van mijn Osta 20mg, eerste keer dat ik Sarms gebruik.
Ben erg positief! Heb van te voren alles gewogen en gemeten qua vet%.
Ben sindsdien 1 kilo aangekomen, vet% weet ik niet maar dit is zeker niet meer geworden, eerder minder.
Uithouding tijdens de trainingen is enorm, ik train normaal een uur maar nu ben ik na 1.5 uur nog steeds druk bezig, wanneer ik in de auto naar huis zit wil ik alweer sporten.
Als de 7 weken erop zitten ga ik vetpercentage ook meten en de uiteindelijke resultaten, maar het trainen met dit spul is erg fijn, en je zit lekker in je vel met veel energie.


Hi Sander,

Goed te lezen dat Ostarine je bevalt.
Ik krijg deze week mijn Ostarine binnen en ben voornemens 6 weken op 20mg per dag te gaan doen.

Vraagje: Ga je een PCT doen en zo ja hoe ziet deze er uit?

Ik twijfel enorm of ik een natural test booster (weining vertrouwen in) of een aantal weken Nolvadex/Clomid (lastig te krijgen) moet gaan doen.

Bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Hi Sander,

Goed te lezen dat Ostarine je bevalt.
Ik krijg deze week mijn Ostarine binnen en ben voornemens 6 weken op 20mg per dag te gaan doen.

Vraagje: Ga je een PCT doen en zo ja hoe ziet deze er uit?

Ik twijfel enorm of ik een natural test booster (weining vertrouwen in) of een aantal weken Nolvadex/Clomid (lastig te krijgen) moet gaan doen.

Bedankt!


voor 6 weken osta 20mg is een testbooster voldoende, je kan ook even kijken naar arim-ex androsta dit is makkelijker te verkrijgen
 
Hi Sander,

Goed te lezen dat Ostarine je bevalt.
Ik krijg deze week mijn Ostarine binnen en ben voornemens 6 weken op 20mg per dag te gaan doen.

Vraagje: Ga je een PCT doen en zo ja hoe ziet deze er uit?

Ik twijfel enorm of ik een natural test booster (weining vertrouwen in) of een aantal weken Nolvadex/Clomid (lastig te krijgen) moet gaan doen.

Bedankt!


Dag,

Ik ben begonnen op 10 mg en dan 6 weken 20 mg, ik ga zelf geen PCT doen, als ik zo lees is dat niet nodig.

Of zijn er hier mensen die zeggen dat het verstandig is om wel te doen ?
 
Beter zet je gewoon de spuit erin...

JochemB heeft wel gelijk ! Sarms zijn een leuke kennismaking , leuke toevoeging ...... ik heb meerder sarms gebruikt tijdens mijn aas kuren . Uithoudings vermogen en herstel zijn hoog , slapen als een baby op MK .
 
iemand ervaring met krampen tijdens nakuur?

zit op 20mg nolva 1e week

af en toe kramp die behoorlijk vervelend is vooral in de abs doet pijn, drink al extra water en heb taurine toegevoegd maar helpt niet echt
 
Back
Naar boven