XXL Nutrition

Sticky Het grote SARMS topic (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Welke SARMS onderdrukken net zoals AAS dan?
De naam ontgaat me. Maar had er een gans artikel over gelezen. Niet lgd en niet osta en ook niet rad. Een recentere.
 
De naam ontgaat me. Maar had er een gans artikel over gelezen. Niet lgd en niet osta en ook niet rad. Een recentere.

De voornaamste naar mijn weten zijn:

LGD 4033
S4
Ostarine
RAD 140
Cardarine (niet echt een SARM)
MK 677 (technisch een peptide)

Ben benieuwd welke jij bedoelt.
 
YK11, S23 en Rad-140 schijnen erg onderdrukkend te zijn.
 
De voornaamste naar mijn weten zijn:

LGD 4033
S4
Ostarine
RAD 140
Cardarine (niet echt een SARM)
MK 677 (technisch een peptide)

Ben benieuwd welke jij bedoelt.
Ik had het dan ook niet over de gekende.

Mk 677 is idd geen sarm maar een secretagogue.

Dacht dat het s23 was. Maar niet zeker.

Nu ja ook alleen maar een artikel over gelezen. Ik heb het zelf niet onderzocht.
 
De naam ontgaat me. Maar had er een gans artikel over gelezen. Niet lgd en niet osta en ook niet rad. Een recentere.

Waarschijnlijk bedoel je s23 ja, die onderdrukt veel erger dan andere sarms
 
Rob deed jij als eerste kuur test 500? Mis dat je met test 250 bold 500 minder acne krijgt
 
Rob deed jij als eerste kuur test 500? Mis dat je met test 250 bold 500 minder acne krijgt

Ik deed 250 test en 300 NPP. Eigenlijk met oog op zo min mogelijk androgene sides, maar helaas.
 
Dat is wel jammer ja
 
Dat is wel jammer ja

Overigens weet ik niet zeker dat de acne een androgene side was. Maar het is wel aannemelijk natuurlijk. Ik zou niet weten wat het anders is.
 
Niet echt heel schokkend maar heb nogal vaak dat mijn tepels doorschijnen in een t shirt, waar komt dit eigenlijk door?

Heb dit voordat ik een sarm kuur gedaan had ook wel is maar merk dat het nu iets erger is nu ik on ben

Edit: ligt wel aan de stof van het shirt is niet bij wat dikkere shirts

helpt een AI hier tegen?
 
Ik herken wat je zegt. Heb dat zelf ook, maar heeft bij mij niks met sarms te maken. Best irritant soms, maar volgens mij kan je daar weinig aan veranderen. Zelf ook me al suf op gegoogeled in het verleden ;)
 
Kan het zijn dat sarms invloed hebben op de joints? Heb last van beide knieen en hiervoor had ik het nooit. Glucasamine besteld en kijken als beter wordt...
 
Kan het zijn dat sarms invloed hebben op de joints? Heb last van beide knieen en hiervoor had ik het nooit. Glucasamine besteld en kijken als beter wordt...
Welke sarm gebruik je dan
 
Kan het zijn dat sarms invloed hebben op de joints? Heb last van beide knieen en hiervoor had ik het nooit. Glucasamine besteld en kijken als beter wordt...

Dat komt niet door de SARMs an sich...dat komt door je kracht toename door je SARMs. Ik had dat met mijn ellebogen, simpelweg omdat ik aanzienlijk sterker werd. Je drukt, trekt, lift gewoon meer dan je gewrichten aankunnen. Glucosamine deed voor mij helemaal niets. Ben er uiteindelijk zelfs door gestopt met de toenmalige SARMs kuur...
 
Ik herken wat je zegt. Heb dat zelf ook, maar heeft bij mij niks met sarms te maken. Best irritant soms, maar volgens mij kan je daar weinig aan veranderen. Zelf ook me al suf op gegoogeled in het verleden ;)
Dat komt niet door de SARMs an sich...dat komt door je kracht toename door je SARMs. Ik had dat met mijn ellebogen, simpelweg omdat ik aanzienlijk sterker werd. Je drukt, trekt, lift gewoon meer dan je gewrichten aankunnen. Glucosamine deed voor mij helemaal niets. Ben er uiteindelijk zelfs door gestopt met de toenmalige SARMs kuur...

Gewoon minder zwaar liften, intensiteit kan ook verhoogd worden zonder gewichtsverhoging he
 
Oke, duidelijk! Ben namelijk aan het cutten en heb gemiddeld met elke compound 10kg meer. het rare is wel dat ik met het trainen geen of minimaal last heb.
 
Laatst bewerkt:
Oke, duidelijk! Ben namelijk aan het kutten en heb gemiddeld met elke compound 10kg meer. het rare is wel dat ik met het trainen geen of minimaal last heb.

Je moet ook niet 'kutten'......je moet je trainingen juist serieus nemen!!!! :D:roflol:
 
Ik heb de volgende vraag, Nu wil ik een cycle doen met lgd4033
Nu zit ik met het volgende, iedereen adviseerd om na 8 weken een nakuur te doen.
Nu lees ik verschillende dingen, dat je ook 4week cycle kan doen, waardoor je alleen een test booster daarna hoeft te gebruiken?
dat je steeds 4week on en off bent, wat zijn jullie meningen hier over? 4 weeks on en off trekt mij persoonlijk het meest aan omdat alles dan makkelijker te bestellen is etc.
 
Ik heb de volgende vraag, Nu wil ik een cycle doen met lgd4033
Nu zit ik met het volgende, iedereen adviseerd om na 8 weken een nakuur te doen.
Nu lees ik verschillende dingen, dat je ook 4week cycle kan doen, waardoor je alleen een test booster daarna hoeft te gebruiken?
dat je steeds 4week on en off bent, wat zijn jullie meningen hier over? 4 weeks on en off trekt mij persoonlijk het meest aan omdat alles dan makkelijker te bestellen is etc.

Otc test boosters zijn rommel en doen niks.
 
Back
Naar boven