MuscleMeat

Sticky Het grote SARMS topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Na hoeveel dagen zou de s4 merkbaar moeten zijn? :rolleyes: Ben benieuwd wanneer ik iets mag gaan verwachten.
 
Tegen einde van de tweede week ongeveer
 
Mijn lab experiment zit nu 2 weken op ostarine, maar mijn lab experiment had na een week jeuk aan zijn rechter tepel, op dag 10 ongeveer werd zijn rechter tepel ook hard precies in het midden onder de tepel kon ik hard weefsel voelen. Maar die hardheid ging ook weg maar het komt ook terug, dit had mijn lab experiment niet eerder. Ook is zijn tepel iets groter dan normaal.

Wat moet mijn lab experiment doen? Kan hij nolvadex nemen om dit te bestrijden? En zo ja moet mijn lab experiment stoppen met het nemen van ostarine en dan voor een paar weken nolva nemen (en hoeveel mg dan)? Of moet mijn lab experiment doorgaan met ostarine en nolva er gewoon bij nemen (en hoeveel mg)? En dan op het eind nog eens een PCT nemen?
 
Je ostarine is geen ostarine.
 
Ik heb het gekocht bij een van de meest bekende en betrouwde sites. Ik weet zeker dat het ostarine is. Ik heb veel onderzoek gedaan en het komt nog wel eens voor dat mensen gyno krijgen van ostarine.
 
Oeh...roid rage coming in.... :popcorn2:
 
Waardeloos dit forum, krijg er toch niks uit dus.. jullie zijn allemaal fucking meat heads, jullie zijn net wijven die in de spiegel in hun stringetjes een beetje poses houden. Ik heb sarms nodig om de beste prestaties te hebben in mma en de sterkste te zijn. Niet om homos zoals jullie te zijn, jullie praten allemaal hier stoer maar wanneer je op de mat met mij bent veranderd die kut kop van je langzaam naar angstig dier. Het is zeer facinerend, maakt niet uit welk gewicht je bent. Ik breek bijna elke bot van jullie, chocke je uit op het eind, en cut je hoofd open. Fucking waardeloze niksnutten.
 
Waardeloos dit forum, krijg er toch niks uit dus.. jullie zijn allemaal fucking meat heads, jullie zijn net wijven die in de spiegel in hun stringetjes een beetje poses houden. Ik heb sarms nodig om de beste prestaties te hebben in mma en de sterkste te zijn. Niet om homos zoals jullie te zijn, jullie praten allemaal hier stoer maar wanneer je op de mat met mij bent veranderd die kut kop van je langzaam naar angstig dier. Het is zeer facinerend, maakt niet uit welk gewicht je bent. Ik breek bijna elke bot van jullie, chocke je uit op het eind, en cut je hoofd open. Fucking waardeloze niksnutten.

Ik weet wat er WEL in dat potje zat !! :roflol::roflol::roflol:

Onze UFC kampioen hierboven...met z'n 1.78mtr en 81kg *PROEST* :homo:
 
Waardeloos dit forum, krijg er toch niks uit dus.. jullie zijn allemaal fucking meat heads, jullie zijn net wijven die in de spiegel in hun stringetjes een beetje poses houden. Ik heb sarms nodig om de beste prestaties te hebben in mma en de sterkste te zijn. Niet om homos zoals jullie te zijn, jullie praten allemaal hier stoer maar wanneer je op de mat met mij bent veranderd die kut kop van je langzaam naar angstig dier. Het is zeer facinerend, maakt niet uit welk gewicht je bent. Ik breek bijna elke bot van jullie, chocke je uit op het eind, en cut je hoofd open. Fucking waardeloze niksnutten.

Fuck, die gozert heeft het over mij....had ik net een nieuw goudkleurig stringetje gekocht met beeldige lieveheersbeestjes, ben ik busted :scold:
 
Waardeloos dit forum, krijg er toch niks uit dus.. jullie zijn allemaal fucking meat heads, jullie zijn net wijven die in de spiegel in hun stringetjes een beetje poses houden. Ik heb sarms nodig om de beste prestaties te hebben in mma en de sterkste te zijn. Niet om homos zoals jullie te zijn, jullie praten allemaal hier stoer maar wanneer je op de mat met mij bent veranderd die kut kop van je langzaam naar angstig dier. Het is zeer facinerend, maakt niet uit welk gewicht je bent. Ik breek bijna elke bot van jullie, chocke je uit op het eind, en cut je hoofd open. Fucking waardeloze niksnutten.

Arm labexperiment van je
krijgt die en iets wat geen ostarine is van z'n "onderzoeker" en is z'n "onderzoeker" iemand die om het minste of geringste uit z'n slof springt
 
Kind is 11 of zo, lekker laten schreeuwen.
 
Ik geef hem wel gelijk. Poseren is een string is ultra gay.
 
Back
Naar boven