Fitness Seller

Het grote show hier je cowboylaarsjes topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_200622

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
23 jun 2010
Berichten
11.755
Waardering
2.886
Lengte
2m
Massa
158kg
Naast alle topics over horloges, homesexuele kledij, supplementenwinkels die de boel oplichten, het maak een foto van je voer/lichaam topic, het show hier je nieuwe spulletjes topic en de topics over sigaren, baarden en metrosexuele kapseltjes nu eindelijk op veler verzoek het grote show hier je cowboylaarsjes topic
15zs2z7.jpg
16m7r7o.jpg
Ik ben nog helemaal nieuw in deze tak van sport. Maar heb een aantal weken geleden mijn eerste paar gehaald nadat ik bij motorhead was geweest (die gast heeft een godsgruwelijke brute collectie). Ik moet ze nog flink inlopen want heb nog elke x blaren ivm me brede voetjes. En ik kan ze nog niet uit krijgen zonder hulmiddelen. Nooit geweten dat er goed uitzien zoveel pijn deed.
00003191_1.jpg


In voor de eerste opmerkingen over homofilms met cowboys die homo zijn.
 
Goed topic, lekker druk ook
 
cowboy in het wilde woeste Nederland
 
Naughty cowboy
 
Ik stelde me je altijd voor in je homer simpson sloffies, een baggy joggingbroek en een versleten T-shirt....
und jetzt!!!!
 
ovosnovo doe je ook country dancen/line dancen?
 
Dat past toch nooit om jouw mega killer calves Ivo???
 
Hoeveel mogen die krengen wel niet kosten?
Heb je ook een matchende hoed?
 
Goed topic, lekker druk ook
Houd je bek rotjochie.
Hnnnngg
Vreemd model.
lol
Naughty cowboy
Awhhhyeah jippieaijeeej
Ik stelde me je altijd voor in je homer simpson sloffies, een baggy joggingbroek en een versleten T-shirt.... und jetzt!!!!
Dat is me trainoutfit.
Cowboylaarzen, dat is echt matgay
Thanks man
ovosnovo doe je ook country dancen/line dancen?
Nee ik heb laatst wel een zieke pony op de kop getikt.
Dat past toch nooit om jouw mega killer calves Ivo???
Deze cowboy is gezegend met iele ranke cowboykuitjes :cool:
Ik ben vast niet de enige arme eenzame cowboy die ver van huis is op dit forum. ---------- Toegevoegd om 13:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:50 ----------
Hoeveel mogen die krengen wel niet kosten? Heb je ook een matchende hoed?
Aardig wat maar als ik er 15 jaar mee doe en me homegym voor een normale prijs verkoop is er niks aan de hand. Ik heb alleen een bolhoedje, maar dat lijkt me geen goeie combinatie.
 
Haha gaat ie iedereen quote..
 
Het was beter toen hij gewoon weg was van dit forum :(
 
Triest ventje is het.
 
Mooie laarzen.
 
Back
Naar boven