Fitness Seller

Het grote show je gekochte vuurwerk topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Dit zijn pas shells
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
-En waarom verbied de overheid het niet vuurwerk af te steken als er zoveel gevaar aan vast zit ? omdat ze er geld aan kunnen verdienen.
Ja want dingen verbieden zorgt ervoor dat mensen het niet meer doen of op een minder domme manier doen.


In elk geval blij dat ik nooit 1 cent aan die onzin heb uitgeven of het risico heb genomen om iets aan te steken. Ik vertrouw geen enkele vorm van vuurwerk, zelfs niet het legale.
 
250j8uo.jpg


Gekregen van een vriend van mij vet cool joh ! :cool:
 
In before NIKKK's mama post om te melden dat haar zoon in het ziekenhuis ligt zonder rechterhand.
 
Vuurwerk is zo ongelofelijk sneu :o:o:o Kansloze figuren die elk jaar weer voor honderden euro's bommen gaan afsteken en daarmee de hele buurt opblazen. Lijkt elk jaar wel een oorlogsgebied in bij mij in de buurt. Overdag vuurwerk afsteken moeten ze gewoon verbieden of anders vaste afsteek plaatsen aanwijzen. Draait toch alleen maar uit op rellen en dingen vernielen. Die ENORME potten (flower beds ofzo) zijn wel mooi.
 
heb er nu helemaaaaal niets meer mee.


weet nog dat ik een jaar of 15 was en vuurwerk werkelijk helemaal het einde vond.
weken van te voren die vuurwerkkrantjes van voor naar achter lezen. Oud en nieuw was de mooiste dag van het jaar voor mij.
 
heb er nu helemaaaaal niets meer mee.


weet nog dat ik een jaar of 15 was en vuurwerk werkelijk helemaal het einde vond.
weken van te voren die vuurwerkkrantjes van voor naar achter lezen. Oud en nieuw was de mooiste dag van het jaar voor mij.


Ik denk voor iedereen met die leeftijd :D
 
Is het trouwens niet zo dat in landen waar het het hele jaar door verkocht wordt en mag worden afgestoken, minder wordt gesloopt dan hier? Als het illegaal is dan vindt men het cool. Als het legaal is dan stelt het niks voor dus wordt het ook minder gedaan.
 
Ja want dingen verbieden zorgt ervoor dat mensen het niet meer doen of op een minder domme manier doen.


In elk geval blij dat ik nooit 1 cent aan die onzin heb uitgeven of het risico heb genomen om iets aan te steken. Ik vertrouw geen enkele vorm van vuurwerk, zelfs niet het legale.

+1

Het kan zeker wel mooi zijn, georganiseerd vuurwerk waar je met je vriendin naar kan gaan kijken. Zitten leuke dingen tussen. En daar moet het ook bij blijven.
Mensen die er professioneel mee bezig zijn.

Net hetzelfde of iedereen gaat elk jaar rond deze periode enkele tijgers kopen om in de woonkamer te laten lopen en te tonen aan de buren.

---------- Post toegevoegd Sun 30 Dec 2012 om 16:14 ----------

Is het trouwens niet zo dat in landen waar het het hele jaar door verkocht wordt en mag worden afgestoken, minder wordt gesloopt dan hier? Als het illegaal is dan vindt men het cool. Als het legaal is dan stelt het niks voor dus wordt het ook minder gedaan.

In België kan je het legaal kopen en afsteken (al meen ik op het nieuws gehoord te hebben dat het in bepaalde steden verboden is, bepaalde zaken althans), maar het is gewoon streng gereglementeerd.
Bv in de winkel wordt je pasport etc ingescand en noteren ze de productcode.
 
Vuurwerk is zo ongelofelijk sneu :o:o:o Kansloze figuren die elk jaar weer voor honderden euro's bommen gaan afsteken en daarmee de hele buurt opblazen. Lijkt elk jaar wel een oorlogsgebied in bij mij in de buurt. Overdag vuurwerk afsteken moeten ze gewoon verbieden of anders vaste afsteek plaatsen aanwijzen. Draait toch alleen maar uit op rellen en dingen vernielen. Die ENORME potten (flower beds ofzo) zijn wel mooi.
Waar maak je je druk om? laat die kinderen lekker smiddags hun vuurwerk afsteken.
Hoe the **** kan je daar nou last van hebben 1x per jaar.

Triest noem ik het:roflol:
 
+1

Het kan zeker wel mooi zijn, georganiseerd vuurwerk waar je met je vriendin naar kan gaan kijken. Zitten leuke dingen tussen. En daar moet het ook bij blijven.
Mensen die er professioneel mee bezig zijn.

Net hetzelfde of iedereen gaat elk jaar rond deze periode enkele tijgers kopen om in de woonkamer te laten lopen en te tonen aan de buren.

---------- Post toegevoegd Sun 30 Dec 2012 om 16:14 ----------



In België kan je het legaal kopen en afsteken (al meen ik op het nieuws gehoord te hebben dat het in bepaalde steden verboden is, bepaalde zaken althans), maar het is gewoon streng gereglementeerd.
Bv in de winkel wordt je pasport etc ingescand en noteren ze de productcode.

Niet haten op mijn tijger hè
 
Ach is toch leuk 1x per jaar even wat in de lucht schieten. Wel gewoon mooi siervuurwerk. Iedereen vind het zonde hier blijkbaar maar weet niet of er dan ook kindertjes in het gezin zijn, vind dat je die niet wat leuks moet onthouden om 00.00u met oud en nieuw. Vonden we zelf toch ook leuk vroeger? Anders ben je ook zo'n geitenwollen sokken papa.."neenee papa vind dat zonde kijk maar naar het vuurwerk van de buurman".
Kan natuurlijk zijn dat er geen financiële ruimte voor is dan is het een ander verhaal, kwestie van prioriteiten stellen.
Het is wel zo dat het vuurwerk uit de Nederlandse winkels ruk zijn, zelf zit ik een 3 kwartiertjes van Duitsland af en dan heb je veel en goed voor redelijke prijzen.
 
Waar maak je je druk om? laat die kinderen lekker smiddags hun vuurwerk afsteken.
Hoe the **** kan je daar nou last van hebben 1x per jaar.

Triest noem ik het:roflol:

Zijn ''volwassen'' jongens van mijn leeftijd en beyond die de hele boel opblazen. ****ing trieste figuren noem ik dat. Yes mad
 
Zijn ''volwassen'' jongens van mijn leeftijd en beyond die de hele boel opblazen. ****ing trieste figuren noem ik dat. Yes mad

Dingen van anderen vernielen is gewoon lelijk. Moet je eigenlijk een cobra 6 op hun auto flikkeren kijken of ze t nog steeds grappig vinden. :roflol:
 
hoe je een rotje af moet steken:
1. plaats rotje recht op de grond
2. steek de lont met gestrekte arm aan met een aansteeklont
3. ren weg tot een afstand van 6 meter

wel doen he jonges
 
Back
Naar boven